הפתעה: זו מי שתככב בגרסה החדשה של "בת הים הקטנה". צילום: Gettyimages.IL/Matt Cowan‏

הפתעה: זו מי שתככב בגרסה החדשה של "בת הים הקטנה"

דיסני ממשיכים להפוך את סרטי האנימציה הקלאסיים שלהם לסרטי לייב-אקשן מושקעים. כעת נודע כי האלי ביילי תככב כאריאל בעיבוד המדובר ל"בת הים הקטנה" והצליחה להפתיע לא מעט אנשים כאשר גברה על זנדאיה בתפקיד

אחרי ההצלחה חסרת התקדים של "אלאדין", בדיסני מתכוננים לסרט הלייב אקשן הבא אשר יבוסס על סרט קלאסי של החברה. בימים אלו שוקדים בחברה על הפקת סרט לייב-אקשן של "בת הים הקטנה" וכמו ב"אלאדין", גם הוא יכלול שירים מקוריים לצד השירים הקלאסיים מהסרט המקורי. לאחר חרושת שמועות על זהותה של השחקנית שתגלם את בת הים אריאל בפרוייקט המדובר, אתמול (ד') הוכרז כי מי שתככב בסרט היא האלי ביילי (19).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עד לפרסום ההכרזה הרשמית כי ביילי תככב בסרט, פורסם באתרי הבידור כי זנדאיה עתידה לשחק את אריאל, אך כאמור האלי נבחרה לבסוף להיכנס לנעלי התפקיד האייקוני. האלי ידועה כצלע בצמד המוזיקלי "קלואי x האלי" יחד עם אחותה והשתיים קיבלו את תשומת הלב הראשונית שלהם ב-2013 לאחר שפרסמו קאבר שהפך לוויראלי ללהיט של ביונסה "Pretty Hurts", וזו מיהרה להחתים את האחיות בחברת התקליטים שלהם. מאז צמד האחיות נחשב להבטחה גדולה בתעשיית המוזיקה והשתיים אף היו מועמדות לשני פרסי גראמי. בנוסף, האחיות כבר עשו את טבילת האש שלהן בעולם המשחק והן מככבות גם בסדרת ההמשך של "שחור-שכזה", שנקראת "בוגרת-כזה" בתפקידים בולטים. 

 

עלילת הסרט החדש של "בת הים הקטנה" תגולל את סיפורה של אריאל כאשר היא מתחילה לחיות על האדמה בין בני האדם, לאחר שהיא חייה את כל חייה מתחת למים. את הסרט יביים הבמאי רוב מרשל ("שודדי הקאריביים: זרמים זרים", "מארי פופינס חוזרת") ועתידים לככב בו מליסה מקארת'י כאורסולה, הראפרית אקוופינה ("עשיר בהפתעה") כשחף וג'ייקוב טרמבליי ("פלא") כדג שהוא חברה הטוב ביותר של אריאל. טרם הוכרז מי יגלם את הנסיך אריק, מושא אהבתה של בת הים הקטנה, אך לפי הדיווחים הארי סטיילס ונואה סנטיאנו הם שניים מן השחקנים המובילים לתפקיד.

© צילום מסך מיוטיוב

 

 

 

 

 

תגובות