נצלו את החופש: הסרטים שאתם חייבים לראות עד סוף הקיץ. צילום מסך מיוטיוב

נצלו את החופש: הסרטים שאתם חייבים לראות עד סוף הקיץ

החופש הגדול כבר כאן ואיתו הזמן הפנוי הרב שנוצר לנו. לכבוד הקיץ הכנו עבורכם רשימת סרטי נוער אמריקאים שאתם חייבים לראות לפני שאתם חוזרים ללימודים!

רומנטיקת נעורים גאה או מחזמר מוזיקלי אהוב? הכנו עבורכם חמישה סרטי נוער שכדאי לכם לראות עד סוף הקיץ. כל מה שנותר לכם זה לבחור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

באהבה סיימון 

נפתח את הרשימה שלנו עם סרט שיצא בשנה שעברה וזכה לאהדה גדולה בקרב הצופים. מדובר בסרט גאה שמתרכז בנער ביישן המתכתב עם בחור מבית הספר שבו הוא לומד ובעקבות השיחות בינהם הוא מתחיל להתאהב בו ומבין שהוא נמשך לגברים. 

 

LOL

ממשיכים עם הרשימה שלנו לסרט הבא, שמתמקד בלולה, תלמידת תיכון שחוותה זוגיות ופרידה עם החבר הראשון שלה, ולאחר מכן מתאהבת בידיד הכי טוב שלה. הסרט מראה לנו שלמרות החברות שמוגדרת כידידות, עדיין יש תקווה  לזוגיות בין החברים הכי טובים.

 

דוכן הנשיקות

נמשיך עם הסרט ״דוכן הנשיקות״ של נטפליקס, הסרט מתאר חברות של שנים בין אל ולי שכבר ממזמן הפכו להרבה יותר מחברים. לחברות בינהם יש כללים, הם כתבו רשימה של חוקים ודברים שאסור לעשות בחברות שלהם, אבל אל מפרה את הכללים ובעצם גורמת לריב בינה לבין לי לאחר שהוא מבין שמתפתח משהו בינה לבין פולין אחיו של לי.

 

היי סקול מיוזיקל

סדרת סרטים העוסקת בדמויות הראשיות ובסביבתן. טרוי, שחקן הכדורסל המקובל שמתאהב בשירה וגבריאלה שמתאהבת במשחק ושניהם הופכים לזוג. סדרת הסרטים זכתה להצלחה רבה בקרב צופייה ועד היום סדרת הסרטים נחשבת לקלאסיקה שזכתה בשתי פרסי אמי! 

 

מתוייגת

הסרט מתוייגת מנסה לשים לנו, בני הנוער, מראה מול הפנים ולהראות לנו שאלה אנחנו שיוצרים את השמות לאחרים או את ״התיוגים״, כלומר אנחנו אלה שיוצרים לעצמנו את הסביבה. במהלך הסרט מופץ סרטון שבו ביאנקה מופיעה וצוחקים עליו בכל בית הספר, ביאנקה מנסה לשנות את התדמית שהיא בנתה לעצמה.

 
 
תגובות