עומר דרור: "אף פעם לא חיפשתי להוכיח את עצמי". צילום: ניצן דרור

עומר דרור: "אף פעם לא חיפשתי להוכיח את עצמי"

כבר שנים שעומר דרור מככב על המסך שלנו וכובש אותנו, כעת הוא חוזר לקולנוע עם תפקיד ב"המוסד" ולכבוד כך התיישבנו איתו לשיחה בה סיפר לנו על הדרך שעבר - מתלמיד עם קשיי למידה ועד להתנסויות בקריירה מעבר לים וביקורות על תפקידו ב"כפולה". צפו

עומר דרור התבגר לעיני המצלמות. בגיל 16 נכנס לתעשיית הבידור כשכיכב בסדרת הנוער הנוסטלגית "אליפים" ומשם הפך לכוכב שמאחוריו פריצה גם כדוגמן ופרזנטור של "קסטרו", תפקידי הנחייה, שלל תפקידי משחק לנוער ולגדולים וביניהם "גאליס" ו"כפולה" ב/KidZ שחזרה לאחרונה לעונה רביעית. בימים אלו מככב בסרט הקולנוע השני שלו, "המוסד" / פארודיה פרועה וקורעת על הסוכנות ואנשי הביטחון הישראלי, שם מגלם סרן במודיעין ואף לא מפסיק לככב במדורי הרכילות בזכות זוגיות פוטוגנית ויציבה עם הדוגמנית מיכל פרס. תפסנו את דרור לשיחה על התחנות בדרך שהפכו אותו לאחד מהכוכבים הבולטים בישראל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

"כתלמיד היה לי קשה לשבת בכיתה וללמוד, הרבה דברים הסיטו את תשומת ליבי", מספר לנו דרור על רגעיו בתיכון, רגע לפני שהחל את דרכו. למעשה, כמו בסיפור סינדרלה, בזמן ששיחק כדורסל במגרש השכונתי ולגמרי במקרה קלטה אותו מי שמשמשת כסוכנת שלו כיום, שרית מאירי ("שרית&לורנס") והציעה לו לייצג אותו ולנסות לשלבו בתעשייה, ודי מהר זה בהחלט עבד. דרור מעיד שאם זה לא היה קורה, הוא כנראה היה מוצא את עצמו כיום כסוכן מכירות של רכב.

דרור מודה שהיה לו קשה עם ללמוד ולשנן חומר, אך מצא את עצמו במהרה לומד טקסטים לסדרות ולאודישנים ודווקא שם מצליח עם כמות החומרים הגדולה, "גם טקסטים היה לי מאוד קשה ללמוד, אבל אז גיליתי שכשאני עושה משהו שאני אוהב אז זה נהיה יותר קל. אמרתי לעצמי בדיעבד שהייתי יכול לשבת בכיתה וללמוד בדיוק כמו שאני לומד עכשיו את הטקסטים ויש מצב שפספסתי את זה".

בסרט
בסרט "המוסד" © באדיבות סרטי יונייטד קינג
 

כאמור, כבר בגיל 17 מצא את עצמו באור הזרקורים ועם גדודי מעריצות ומעריצים. "'המכה' של תשומת הלב זה משהו שפתאום בא אליך וגורם לך להיכנס לשוק קטן. זה לא היה פשוט בפעמים הראשונות. עם הזמן למדתי לקלוט את האהבה ואת היחס ולתת אותה בחזרה, וזו הגישה שנשארה אצלי עד היום".

זה לא הדבר היחיד איתו דרור נאלץ להתמודד עם פרסומו, דרור "זכה" גם לדברים פחות חיוביים כמו למשל קטע מ"כפולה" בכיכובו בתור בן חממה, שהפך לוויראלי ברשת ובו נטען למשחק מוגזם מצידו בעיקר בקרב מבוגרים שלא נמנים כחלק מקהל היעד ולא הבינו שזו בעצם הדמות. "גם למי שלא בתעשייה, אפילו בתיכון, אתה מתמודד עם ביקורות עליך ושמועות עליך. אני חושב שמי שילמד להתמודד עם עצמו ולא יכניס רעשי רקע, ההתמודדות שלו תהיה יותר קלה. היום אני במצב שאני לא רואה את הדברים האלה, הם לא נכנסים אליי ולא מפריעים לי לדרך... התגובות שקיבלתי ממבוגרים על 'כפולה' היו מאוד מפתיעות - אלו אנשים שלא ציפיתי שיראו את הסדרה והם נתנו תגובות נהדרות, אז התגובה היחידה הזאת, מי זוכר אותה?"

 

את שירותו הצבאי העביר דרור בתיאטרון צה"ל לצד תובל שפיר ודניאל מורשת. למעשה, על פי מנהליו, הוא זה שהתחיל את השינוי בהתנהלות הצבא מול שחקנים פעילים - דבר שהיה עד אז די מקובע בעיקר לספורטאים וזמרים. כעת, עם מסלול הטאלנט הצבאי שנפתח בקבלתם של מרגי ונועה קירל אליו, דרור לא מהסס להצדיק את המהלך. "מי שיכול לתרום בצבא כטאלנט - אני חושב שגם הצבא וגם הטאלנט ירוויחו מזה ביחד".

עומר דרור המוסד. באדיבות סרטי יונייטד קינג
 

לפני מספר שנים, דרור כיכב בקמפיינים לצד הוונדר וומן שלנו, גל גדות. על העבודה איתה הוא מספר רק חוויות טובות ומודה שכמוה, גם הוא מכוון לקריירה בינלאומית במשחק ואף כבר החל לגשת לאודישנים ולמספר סוכנויות מעבר לים. עם זאת, דרור לא רואה את עצמו עושה רילוקיישן בשלב הזה. אחד מהתפקידים הבינלאומיים הראשונים שלו, היה אמור להיות בסרט על חייו של הזמר הצרפתי-יהודי המנוח, מייק ברנט, אך הסרט נגנז בעקבות אילוצים משפטיים וזאת לאחר שהכוכב התכונן רבות לתפקיד.

עומר וגל
עומר וגל © צילום מסך מאינסטגרם

בין כל הפרויקטים הגדולים יש דבר שדרור לא מוכן ולא רואה את עצמו עושה בשלב כלשהו בקריירה - ריאליטי. למרות ששחקנים וכוכבי נוער שללו אף הם את אופציה בעבר, הם בסוף מצאו את עצמם מתחרים בתחרות ריאליטי כזאת או אחרת, אך דרור מדגיש שאצלו זה לא המצב. "לא רואה את עצמי מכניס את זה ככה לחיים שלי, אמשיך עם הפרויקטים שלי וזו תהיה הטעימה ממני לצופים. כל ריאליטי שאתה יכול לעלות על דעתך כבר הציעו לי וסירבתי".

© רפי דלויה
תגובות