הנה זה מגיע: כל הפרטים על השלב הבא של "מארוול". צילום: באדיבות yes

הנה זה מגיע: כל הפרטים על השלב הבא של "מארוול"

נשיא אולפני מארוול, קויין פאייגי עלה הלילה לבמה בקומיק קון שמתקיים בסאן דייגו וחשף את כל הפרטים שעלינו לדעת לקראת שלב ארבע של האולפנים. בין ההפקות: ת'ור בגרסת אישה, האלמנה השחורה וגיבור חצי ערפד

אחרי "End Game", מעריצי מארוול רק השתוקקו לדעת מה האולפנים מתכננים לנו להמשך. כעת, אפשר להפסיק עם המתח, אחרי שנשיא האולפנים, קויין פאייגי, חשף את הפרטים הראשונים בכנס קומיקון 2019.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האלמנה השחורה – Black Widow

עם סגירת הסאגה של "מלחמת האינסוף", אנחנו נכנסים ליקום חדש עם סרטים חדשים שהולכים להפוך לנו את החושים. אנחנו מתחילים בראשון למאי 2020 עם הסרט "האלמנה השחורה". הסרט הולך לעקוב אחרי העבר והסודות של נטשה. זכינו להכיר את קאסט השחקנים בינהם: סקארלט ג'והנסון בתפקיד הראשי, דיוויד הארבור מ"דברים מוזרים" בתור אלכסייב ופלורנס פיו בתור ילנה שתשמש כדמות של אחות לנטשה. לפי מה שראינו בסרטונים שהוצגו הרשע בסרט יהיה נבל בשם "Task Master" שעדיין לא ידוע מי יגלם אותו, וגם חלק מהסרט יתחולל בבודפשט וסוף סוף נוכל לראות את המשימה המדוברת.

האלמנה השחורה
האלמנה השחורה © באדיבות yes

ת'ור: אהבה ורעם – Thor, Love and Thunder

סרט רביעי לת'ור. טייקה ואיטיטי חוזר לביים ולכתוב את הסרט ומביא איתו חדשות מסעירות. טסה תומפסון שמשחקת את וולקרי, מלך אסגרד ענתה כשנשאלה על מה הדבר הראשון שתעשה כמלך אסגרד "בתור מלך, ראוי שהדבר הראשון שאעשה הוא למצוא מלכה." האמירה הזו מוסיפה לכך שכנראה שנראה בסרט הזה את וולקרי כ-בי סקסואלית מוצהרת. ההפתעה הגדולה הייתה שלקאסט חוזרת האחת שלנו שהייתה שם עוד לפני גל גדות, נטלי פורטמן, בתור ג'יין פוסטר החברה המדענית של ת'ור מכדור הארץ. אבל זה לא הכל, טייקה ואיטיטי סיפר שהתסריט כבר מוכן אבל אף אחד לא קרא אותו ושהוא עוקב אחרי סיפור מסויים מאוד בקומיקס שבו מוצגת לראשונה ת'ור כאישה שהיא ג'יין פוסטר. בין כל הצרחות החזיקה נטלי פורטמן את הפטיש וקווין פייגי אישר את החדשות, יש ת'ור אישה.

© marvel

הנצחיים – The Eternals

הנצחיים הם קבוצה חדשה שנראה לראשונה בסרט משלהם שייצא ב-6 בנובמבר 2020 ובו יככבו אנג'לינה ג'ולי בתור תאנה, ריצ'רד מאדן בתור איקריס, קומייל ננג'יאני בתור קינגו, לורן רידלוף בתור מאקארי, ברייאן טיירי הנרי בתור פאסטוס, סלמה הייק בתור אג'אק, ליה מקהיו בתור ספרייט, ודון לי בתור גילגאמש.

 

הפאלקון וחייל החורף – The Falcon and the Winter Soldier

בסדרה המיוחדת הזו אנת'וני מאקי חוזר בתפקיד הפאלקון עם המגן וגם סבסטיאן סטאן בתפקיד חייל החורף. אין לנו הרבה מידע על מה יקרה בסדרה חוץ מזה שאנחנו יודעים שהיא קורת אחרי "הנוקמים: סוף המשחק" והנבל בסרט הוא נבל שחוזר אלינו - בארון זימו, שאותו מגלם דניאל ברול. הסדרה תעלה לשידור ב"דיסני+" בסתיו 2020.

© באדיבות yes

שאנג צ'י ואגדת עשרת הטבעות – Shang Chi and the Legend of the Ten Rings

כולנו הכרנו את הארגון הטרור "עשרת הטבעות" עוד באיירון מן הראשון. במשך השנים ראינו אותם צצים במקומות שונים וגם זכינו להכיר את המנדרין המזוייף. אז מסתבר שיש מנדרין אמיתי בעל כוחות על אמיתיים והוא לא שמח על כך שעושים לו חיקויים. בסרט הזה סוף סוף נראה גיבור על אסייאתי שיוביל את הסרט בעצמו בפעם הראשונה מאולפני מארוול. בתפקיד הראשי של שאנג צ'י ישחק סימו ליו שהוא שחקן לא מוכר שלוהק לתפקיד רק בשבוע שעבר. בסרט ישתתפו גם טוני לונג בתור המנדרין ואקוופינה בתפקיד לא ידוע. הסרט ייצא ב-12 בפברואר 2021.

 

 

וונדה-וויזיון – Wanda-Vision

סוף סוף קצת כבוד לגברת מקסימוף שתככב עם בחיר ליבה, וויזיון, בסדרה חדשה ובה נלמד עוד על וונדה ועל הכוחות האמיתיים שלה. לצד הזוג תצטרף לקאסט מוניקה ראמבו, כן, כן אותה ילדה קטנה מקפטן מארוול שכיום היא כבר אישה צעירה, אותה תשחק תיונה פאריס. התוכנית תעלה לדיסני+ באביב 2021.

© באדיבות yes

לוקי – Loki

הוא חוזר! האחד והיחיד, הרשע מכולם לוקי עושה קאמבק בסדרה משלו בדיסני+ אביב של 2021. אבל, אל תצפו לראות את אותו הלוקי שעבר שינוי ונהיה חמוד ובעל לב טוב כי פעם אחרונה שראינו אותו הוא מת ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף". לכן, הסדרה תעקוב אחרי אותו הלוקי שראינו ב"הנוקמים: סוף המשחק" שבורח עם הטסראקט ונשאר אותו לוקי רשע ששונא את הנוקמים. בסדרה כאמור יככב טום הידלסטון בתור לוקי.

לוקי
לוקי © Zade Rosenthal באדיבות yes

דוקטור סטריינג' במולטיוורס השיגעון – Doctor Strange in the Mulitverse of Madness

זה שקווינטן בק אומר כל מיני שקרים על המולטיוורס לא אומר שזה נכון! הסרט השני של הדוקטור המפורסם מבטי לגרום לנו לפחד ולשקשק. שמעתם נכון, מדובר בסרט האימה הראשון של מארוול שמבטיח לגרום לנו לפחד למרות שהוא מדורג כ-13+. זה יכול להיות כיוון מעניין שבו מארוול יכולים ללכת, אנחנו מצפים לראות סרט מעניין באמת. לדמות הראשית של סטיבן סטריינג' יחזור בנדיקט קומברבאץ' וכל מכשף זקוק למכשפה, סקארלט וויץ' הלא היא וונדה מקסימוף תופיע בסרט שכאמור יקרה אחרי הסדרה שלה ויציג את המכשפה בצורה משודרגת שבה היא אמורה להיות. הסרט ייצא לאקרנים בקיץ 2021.

דוקטור סטריינג'
דוקטור סטריינג' © באדיבות yes

מה אם? – What if…?

סדרת אנימציה שתצא לשידור בדיסני+ בקיץ 2021. הסדרה כאמור תהיה סיפור אותו יקריין אחד מדמויות ה"Watcher – הצופה" שהם דמויות שיכולות לראות את כל היקומים הקיימים ולצפות במה שקורה בהם. בסדרה ישתתפו מספר שחקנים שאנחנו כבר מכירים מסרטי מארוול מהעבר וההווה. את הצופה ידובב ג'פרי וורייט.

הוקאיי – Hawkeye

בין אם אתם אוהבים אותו או לא, הוקאיי חוזר בסדרה בדיסני+ שלפי מה שהבנו מהטיזרים תככב לצידו קייט בישהופ, הלא היא הבת שלו ליילה ברטון שהופכת להוקאיי בקומיקס וכנראה שגם בסדרה. לפי מידע שסופק הסדרה תעקוב אחרי הדרך בה הוקאיי מוריש את הכותרת שלו לבת שלו, בכך היא תהפוך להוקאיי הבא. את הוקאיי יחזור לשחק ג'רמי רנר אבל עוד אין שום מילה על מי שתשחק את קייט. הסדרה תהיה זמינה בסתיו 2021.

הוקאיי
הוקאיי © Zade Rosenthal באדיבות yes

אקס מן, ארבעת המופלאים, הפנתר השחור 2 קפטן מארוול 2 ושומרי הגלאקסיה 3

בסוף הפנאל הזמין פייגי את כל השחקנים לבמה ואמר "ואין לנו זמן בכלל לדבר על המוטאנטים ועל ארבעת המופלאים ו"הפנתר השחור 2", "שומרי הגלאקסיה 3" שעובדים עליו, ו"קפטן מארוול 2". נוכל לצפות לסרטים האלו בעתיד הקרוב שהוא כנראה שלב 5 או שלב 6.

בלייד – Blade

במקביל לאמירות על כל הסרטים שמפותחים, פייגי העלה לבמה את השחקן מהרשלה עלי ואמר שיש לו גם כובע משלו שהביא איתו. עלי לבש את הכובע שעליו נגלה הכיתוב "Blade" שם של גיבור על מקומיקס שהוא חצי ערפד חצי אדם הנלחם עם חרב ארוכה וחדה מאוד. לבלייד כבר היו שלושה סרטים מצלחים מהעבר, אך נותר לקוות שגם הסרט הזה יעמוד בציפיות. לא ידוע עוד תאריך לסרט ולא ידוע אם בכלל יהיה חלק משלב ארבע או חמש, נותר רק לחכות.

 







 

תגובות