נעים להכיר: גיבורת על להט"ב ראשונה למארוול. צילום מסך מיוטיוב

נעים להכיר: גיבורת על להט"ב ראשונה למארוול

לא מעט שמועות וספקולציות הופצו בימים האחרונים לגבי זהותה המינית של דמותה של ואלקירי בסרט הבא של ת'ור. כעת נשיא מארוול, קווין פייגי, אישר כי דמותה תהיה בי-סקסואלית ותגולם ע"י השחקנית טסה תומפסון.

בסופ"ש האחרון נחשפו פרטים חדשים על השלב הרביעי ביקום הקולנועי של מארוול, הכולל מספר סרטי המשך וגיבורי על מהקומיקס שיקבלו חיים על המסך הגדול. בין היתר נחשף גם הסרט: "ת'ור: אהבה ורעם" בו תככב השחקנית טסה תומפסון ('גברים בשחור: אינטרנשיונל') בתור ואלקירי, שכעת היא המושלת של ממלכת אסגרד. בעת כנס מארוול שהתקיים בפסטיבל קומיקון התייחסה תומפסון לעתיד דמותה בכותר החדש של ת'ור: "בתור מלך (הכוונה לעצמה) חדש, היא צריכה למצוא לעצמה מלכה". בעקבות המשפט הסתמן כי ואלקירי, שדמותה בקומיקס היא בי-סקסואלית, תהיה דמות הלהט"בית הראשונה ביקום הקולנועי של מארוול.

טסה © באדיבות פורום פילם

כעת, העניין הופך לרשמי שעה שנשיא חברת הקומיקס, קווין פייגי אישר בראיון את נטייתה המינית של דמותה של ואלקירי. "התשובה היא כן. זהו אקט ייצוגי שתראו לאורך כל הסרטים שלנו, לא רק בת'ור 4". 

עוד הכרזה גדולה שנחשפה בעת הכרזת הסרט הרביעי של ת'ור היא שובה של השחקנית נטלי פורטמן לדמותה של ג'יין פוסטר ותהפוך ל Mighty Thor, אלת הרעם. 

טסה
© באדיבות פורום פילם

הבמאי טאיקה וואיטיטי והשחקנים כריס המסוורת, טסה תומפסון, ונטלי פורטמן עלו כולם לבמה וזכו לקבלת פנים פרועה במיוחד מהקהל שמצפה בקוצר רוח ליציאת הסרט לאקרנים בנובמבר 2021.

© באדיבות פורום פילם
תגובות