מהר לפני שירדו: סרטי הנוער שאתם חייבים לראות הקיץ . צילום: באדיבות פורום פילם וסרטי יונייטד קינג

מהר לפני שירדו: סרטי הנוער שאתם חייבים לראות הקיץ

אנחנו בשיא חופשת הקיץ ובמקום ללכת לאטרקציות בחום הלוהט תחת השמש הקופחת, למה שלא תלכו להתקרר בבית הקולנוע עם פופקורן חם, קולה מתוקה וסרט נוער שאסור לכם לפספס. הנה חמישה מהם ששווה לכם לצפות בהם

אוגוסט, חם, למעשה - חם מאוד. לא תמיד יש לנו כח לצאת לפארק או לים או לכל בילוי אחר בשמש הקופחת. לפעמים זה גם בסדר לרצות לבלות במזגן, במיוחד בקיץ הישראלי. סרט הוא פתרון נהדר לבילוי ממוזג ואם כבר סרט - אז סרט נוער. קבלו את רשימת הסרטים שאתם חייבים לראות הקיץ. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

מלך האריות

גרסת הלייב-אקשן לקלאסיקת דיסני האהובה, "מלך האריות", שוברת בימים אלו את הקופות בישראל - ובצדק. מדובר בסרט מחודש למלך האריות משנות ה-90, הפעם עם אנימציה משוכללת ומרהיבה שנותנת חיים מחדש למסע המופלא של סימבה האריה שעובר דרך מטלטלת בדרך לשלטונו בסוואנה האפריקאית בתור מלך החיות. מומלץ לחובבי הנוסטלגיה במיוחד!

 

מהיר ועצבני: הובס ושואו

אם אנחנו כבר מדברים על שוברי קופות, קשה שלא להזכיר את סדרת "מהיר ועצבני" שגם היא שברה שיאים והביאה למעלה מ-150 אלף ישראלים לצפות בכותר החדש שלה "הובס ושואו". בניגוד לשמונת הסרטים הקודמים, הפעם מדובר בסרט צדדי (ספין-אוף) ומתמקד בעלילה צדדית, בין הובס (דווין ג'ונסון) ושואו (ג'ייסון סטיית'ם). שני סוכנים שונים זה מזה שמוצמדים יחדיו על מנת להציל את העולם (נו דה...) מאיום ביולוגי מסוכן ביותר. "מהיר ועצבני: הובס ושואו" פורץ דרך חדשה בעולם של מהיר ועצבני, בכך שהוא מלא באקשן מסביב לעולם, מלוס אנג'לס ועד ללונדון, מאתרי הפסולת הגרעינית של צ'רנוביל ועד ליופי העשיר של סמואה. 

 

הרפתקה בשחקים

ניקח רגע הפסקה מהוליווד על מנת לפרגן לתעשייה המקומית. "הרפתקה בשחקים" הוא סרטו של הבמאי ליאור חפץ. זהו סרט הרפתקאות לכל המשפחה באורך מלא, המספר על שני ילדים בני 13 שמוצאים גרוטאה של מטוס הקרב הראשון של חיל האוויר ומחזירים אותו למצב טיסה בעזרתו של טייס ותיק. שני הנערים הנחושים שחולקים אהבה לתחום התעופה, מקווים להטיס את הגרוטאה ההיסטורית במטס יום העצמאות. על אף הכמות הדלה של סרטי הילדים הישראלים שקיימים, מדובר בסרט מיוחד, מקסים ושאפתני שאסור לכם לפספס (בעיקר אם אתם חובבי מטוסים).

 

אנגרי בירדס 2

סרט המשך לאנמציית הילדים המבוססת על משחק הסמארטפון הפופלרי. הפעם הציפורים הכועסות יוצאות להרפתקה חדשה, כאשר המלך מאדבירד, המנהיג של החזירים הרשעים, מתכנן תוכנית נקמה בציפורים הכועסות שהרסו את ביתו כדי להשיב את הביצים שלהן. בינתיים, ציפור סגולה מסתורית בשם זאטה, שמאסה בחייה באי הקפוא, מנסה להתגרות בכולם עם התוכניות שלה. כעת על הציפורים הכועסות והחזירים הרשעים לאחד כוחות על מנת לעצור את זאטה.

 

ילדים טובים

נסיים את הרשימה עם קומדיית נעורים שהפיק סת' רוגן ("שכנים") המספרת את סיפור התבגרותם של שלושה נערים, תלמידי כיתה ו' שמבריזים מבית הספר ומוצאים את עצמם ביום מסחרר, נרדפים על ידי נערות מתבגרות ומנסים לעשות את דרכם הביתה בזמן למסיבה המיוחלת. שימו לב: הסרט מוגבל לגילאי 16 ומעלה

 
תגובות