חדשות הקולנוע: דה רוק מצטרף לדדפול?. צילום: באדיבות Tulip Entertainment ו-yes

חדשות הקולנוע: דה רוק מצטרף לדדפול?

הסרט החדש של "מהיר ועצבני" שובר שיאים בישראל, הליהוק המפתיע של באטמן שלא קרה וההישג של טרנטינו. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

מהיר ורווחי

סרט הספין אוף 'הובס ושואו' בסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני", פתח במקום הראשון בסוף השבוע האחרון והדיח את מלך האריות מפסגת טבלת שוברי הקופות בישראל לאחר שבועיים. למעלה ממאה וחמישים אלף צופים בסוף השבוע הראשון פקדו את בתי הקולנוע בישראל בשביל לצפות ב-"מהיר ועצבני: הובס ושואו". מדובר בפתיחה הגבוהה ביותר לסרט בישראל בחודש אוגוסט אי פעם. כמו כן מדובר בפתיחה השלישית בגובהה בסדרת הסרטים המצליחה מהיר ועצבני שהסרט הקודם בה (מהיר ועצבני 8) הוא הסרט עם הפתיחה הגבוהה ביותר בישראל איי פעם (מהיר ועצבני 9 יצא בישראל בעוד שנה בחודש מאי 2020

© צילום מסך מיוטיוב

טרנטינו בדרך לנטפליקס

הסרט החדש של קוונטין טרנטינו שעוד לא הספיק לצאת לאקרנים בארץ אך זכה לביקורות טובות מאוד בארצות הברית כנראה יגיע לנטפליקס - עם טוויסט. "היו זמנים בהוליווד" יגיע לענקית הסטרימינג כסדרה קצרה, כלומר הסרט יחולק לפרקים ויעלה כמיני סדרה עם סצנות נוספות שלא היו בסרט באורך המלא. את המידע הזה סיפק השחקן ניקולאס המונד שמשחק את דמותו של סאם וואנהמייקר בראיון לאתר "The Playlist" בו הוא אומר שהתקיימו שיחות בין טרנטינו לנטפליקס על שיחרור של ארבע שעות שיעלו בתור סדרה קצרה. טרנטינו כבר עשה זאת בעבר עם עוד סרט שלו, "שמונת השנואים" שגם הוא הפך לסדרה קצרה בנטפליקס.

הבאטמן שלא היה

מיילו ונטימיליה, הדמות ג'ס מבנות גילמור, פיספס תפקיד גדול מאוד בגלל סיבה שיכולה להישמע קצת מגוחכת. מה היא הסיבה ומהו התפקיד? ובכן, התפקיד המדובר היה באטמן, איש העטלף בסרטים הבאים לאחר שבן אפלק כבר לא ימשיך לשחק את הדמות. אנחנו כיום כבר יודעים שאת הבאטמן החדש ישחק רוברט פאטינסון השחקן הצעיר והמבטיח שכבש את ליבן של הרבה מעריצות צעירות באזור הדימדומים. אך למה אולפני האחים וורנר סירבו לליהוקו של מיילו? הסיבה היא גילו של השחקן שהוא רק 42. הוא הוסיף ואמר: "האם אני רואה את עצמי עוטה גלימה? האחים וורנר לא ראו". כל זה בהחלט מצער מכיוון שאנחנו בהחלט יכולים לראות אותו משתלב ביקום של די. סי ומצטרף לרשימת השחקנים המעוטרים שזכו לשחק את איש העטלף.

© צילום מסך מיוטיוב

דה רוק מצטרף לדדפול?

אמנם הסרט השלישי של דדפול עוד נמצא בסימן שאלה, השחקן דוויין ג'ונסון מודיע שהוא מוכן לשחק בסרט. רוב ליפילד, יוצר קומיקס אמר שהוא משוכנע שג'ונסון הוא הבחור האידיאלי לשחק את דמותו של "גאריסון קיין", חייל ענק מימדים שמתמצא בכל סוגי כלי הנשק והופיע בחוברות דדפול בעבר. עקב האמירה הזאת של רוב ליפילד וצומת הלב שהיא צברה מהמעריצים, ענה ג'ונסון "רוב היקר, תודה אמיגו. זה נכון, בהובס ושו יש לי כימיה יוצאת דופן עם חברנו המוכר (ראיין ריינולדס, השחקן שמשחק את דדפול). מאחר ואתה זה שיצר את הדמויות, איך גאריסון קיין יוכל להסתדר עם מישהו כמו דדפול?" אין ספק שאם כן נזכה לראות את דוויין בMCU זו לא תהיה דמות משעממת מכיוון שהשחקן כבר הוכיח בעבר כי הוא ידוע להביא את האקשן למסך, כעת רק נותר לחכות ולקוות.

© יחסי ציבור פליינט

שרליז ת'רון

אחלו המון מזל טוב לשחקנית שרליז ת'רון שחגגה שלשום 44 קייצים. ת'רון נולדה בדרום אפריקה, ונכנסה לתעשיית הסרטים האמריקאית בסוף שנות ה-90, היא כיכבה בעשרות סרטים ביניהם סדרת "מהיר ועצבני" וסרט הקומדיה "מה הסיכוי" שעלה לאחרונה בבתי הקולנוע. היא התאזרחה בארה"ב בשנת 2007, ובארון הפרסים שלה תוכלו למצוא אוסקר אחד ופרס גלובוס הזהב. היא נמאצת במערכת יחסים עם השחקן בראד פיט והיא פעילת זכויות לבעלי חיים. את פניה תוכלו לראות עוד היום בקולנוע בסרט "מהיר ועצבני: הובס ושואו" שם היא מגלמת את דמותה של סייפר.

שרליז ת'רון
שרליז ת'רון © צילום: yes יח"צ

אנגרי בירדס הסרט 2

האנגרי בירדס שלא יודעות לעוף והחזרזירים התככנים מעלים את העימות ביניהם לשלב הבא באנגרי בירדס הסרט 2! כאשר איום חדש עולה אשר מעמיד בסכנה גם את אי הציפורים וגם את אי החזירים, כוכבי הסרט הקודם רד, הפצצה המתנדפת, ספידי צ'אק והעיט האדיר מגייסים את סילבר, אחותו הקטנה של צ'אק וגם את מנהיג החזירים לנארד, העוזרת האישית שלו קורטני והחזיר הטכנולוגי גארי ויחד הם יוצרים ברית רעועה שתכליתה להציל את בתיהם.

 

סיפורים מפחידים שמספרים בחשיכה

שנת 1968 בעיירה האמריקאית הקטנה מיל ואלי. שרה, נערה צעירה עם סודות נוראים, מתגוררת באחוזה משפחתית בפרברי העיירה ומחברת מקבץ של סיפורי אימה מבעיתים ועל-זמניים. בימינו – קבוצת נערים ונערות מגיעים לאחוזה ומוצאים את הספר של שרה. הסיפורים בו הופכים עבורם למציאות מדממת והסיוט הגדול של חייהם מתחיל.
 
 

 

תגובות