חדשות הקולנוע: דיסני מתכננת סרט המשך לאלאדין?. צילום: yes יח"צ

חדשות הקולנוע: דיסני מתכננת סרט המשך לאלאדין?

ג'ייסון מומאה בהצרה דרמטית לגבי 'אקוומן', הוליווד ממשיכה לזכור את קמרון בויס, ונשיא ארה"ב מאשים את הוליווד. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

מלך הקופות

אחרי ביקורות לא כל כך עוטפות, אך קהל פוטנציאלי מאוד גדול, החידוש הריאליסטי של דיסני קלאסיקה "מלך האריות" משנת 1994 עושה היסטוריה. מאז שהגיע לקולנוע לפני כחודש הוא גרף למעלה ממיליארד דולרים בהכנסות הכוללות. מדובר בסרט החמישי שמגיע לסכום כזה בשנת 2019 והסרט הרביעי של דיסני אי פעם. ההכנסות של הסרט בשבוע הראשון היו הכי גבוהות בכל היסטוריית דיסני.

© צילום מסך מהטריילר

ג'ייסון מומאה: "לא אשתתף באקוומן 2"

כוכב הסרט "אקווה מן", ג'ייסון מומאה, מחה על בניית טלסקופ 30 המטרים שאמור להיבנות בהוואי ומשתף את מאבקו ברשת החברתית. בפוסט שכתב באינסטגרם הציג בציניות תרחיש מפחיד בו לא יוכל להשתתף באקווה מן 2. "לעזאזל עם זה" כתב כוכב די סי באינסטגרם, "והטלסקופ הוא פי ארבע גדול יותר. מצטער האחים וורנר לא נוכל לצלם את אקווה מן 2, בגלל שג'ייסון נדרס על בולדוזר בניסיון לעצור את הרס ארץ המולדת שלו. זה לא קורה. לא ניתן לכם לעשות זאת יותר". אנחנו מקווים שבאמת הכל יסתדר בשביל ג'ייסון ומצפים לראותו בסרט ההמשך של די.סי. 

תמונה ראשונה של היפה והיחפן

דיסני שיתפה אמש (ד') תמונות ראשונות מגרסת הלייב-אקשן של הלהיט הקלאסי של דיסני "היפה והיחפן". הסרט בדיבובם של טסה תומפסון וג'סטין ת'רוקס צפוי לצאת בחודש נובמבר וישודר בשירות הסטרימינג החדש של דיסני "דיסני פלוס". שני הכלבים המשחקים בגרסה המציאותית של הקלאסיקה המפורסמת הם כלבים שחולצו ויובאו לבתים חמים בסיום ההפקה. הקולות הנוספים בסרט יהיו מדובבים על ידי בנדיקט וונג, אשלי ג'נסן, סאם אליוט וג'נל מונה.

אלאדין 2 בדרך?

האם דיסני תחליט לעשות סרט המשך לשחזור של "אלאדין"? לאחר הצלחת גרסת הלייב אקשן שסחפה מיליונים לבתי הקולנוע והשיקה עימה פסקול מרשים, לפי דבריו של מפיק בכיר בחברה, ייתכן מאוד שכן! "אנחנו מסתכלים על מה שיצרנו זה אתה ויש פשוט עוד סיפור לספר" אמר המפיק בהתייחסות לסרט המשך ל'אלאדין' והמשיך "אז מבלי לתת יותר מדי מידע, אנחנו בהחלט בוחנים לאן אפשר להתקדם עם הפרנצ'ייז של אלאדין".

יחזרו שנית למסך?
יחזרו שנית למסך? © צילום מסך מהטריילר

מקור האלימות בהוליווד?

כך טראמפ טוען. נשיא ארצות הברית טען כי תעשיית הקולנוע האמריקאית היא גזענית מטבעה. הוא הוסיף כי סרטים שמצלמים בהוליווד מיועדים בכוונה לעורר טינה ואלימות. כל זאת כשברקע הירי ההמוני שהתרחש באל פאסו לפני פחות משבועיים, בו נרצחו כ-22 בני אדם, והירי שהתרחש מעט אחריו בעיר דייטון, אוהיו בו נרצחו תשעה בני אדם. הבסיס לטענה שלו היא העובדה שסרטים, תוכניות טלוויזיה ומשחקי וידאו רבים שמקורם בהוליווד רוויים באלימות ושימוש בנשקים, מה שמשפיע לרעה על החברה. עם הטענות של טראמפ חשוב לציין כי אין כמעט הוכחות להשפעה רעה של תכנים אלימים.

כוכבת היורשים משתפת

כוכבת הסרט "היורשים", דאב קמרון, משתפת בחסרון חברה לצוות השחקנים קמרון בויס שנפטר לפני מספר חודשים במפתיע. חברתו לצוות ולחיים מדברת על האובדן ואיך ממשיכים משם: "זה באמת מזכיר לך כמה חשובים החיים של כולם, כמה החיים שלך חשובים". אמרה למגזין E! וציינה גם כי האובדן המשותף קירב את צוות השחקנים קרוב יותר מתמיד. ליבנו עם משפחתו ואוהביו של קמרון.

 

מילה קוניס

שלחו המון מזל טוב למילה קוניס שחגגה אתמול יום הולדת 36. קוניס היא שחקנית יהודייה אמריקאית, היא מדבבת את מג בסדרה זוכת האמי, "איש משפחה". ב-2010 זכתה קוניס בפרס מרצ'לו מסטרויאני עבור שחקנית המשנה הטובה ביותר על הופעתה בסרט "ברבור שחור" בתפקיד לילי. על תפקיד זה הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב. בין היתר כיכבה קוניס גם בסרטים "ארץ אוז", "ידידים פלוס", "טד", "אמריקן פסיכו 2" "קח את זה כמו גבר", ו"אמהות רעות".

© צילום: gettyimges.ILFrazer Harrison

ג'ניפר לורנס

עוד אחת שחוגגת יום הולדת היא כוכבת משחקי הרעב ג'ניפר לורנס! לורנס שחוגגת בדיוק היום 29 היא שחקנית קולנוע וטלוויזיה אמריקאית, זוכת פרס אוסקר ופרס גלובוס הזהב. ורנס קיבלה שבחים מהמבקרים על תפקידה בסדרת סרטי "משחקי הרעב" כקטניס אוורדין. בעקבותיהם היא גם זכתה לפריצה ולהצלחה שקיבלה, אשר הפכה אותה לאחת השחקניות המצליחות והפופולריות ביותר בעולם, ואף לשחקנית המשפיעה והמרוויחה ביותר לשנת 2015.

© צילום: gettyimges.ILRich Fury

דורה והעיר האבודה

דורה בילתה את רוב חייה בחקירת וגילוי הג'ונגל יחד עם הוריה. אך כל זה לא הכין אותה להרפתקה המסוכנת ביותר עבורה – בית הספר התיכון. בהיותה תמיד חוקרת, דורה מוצאת את עצמה מהר מאוד מובילה חבורה שלמה: הקוף בוטס חברה הטוב, דייגו בן דודה, תושב ג'ונגל מסתורי וכמה בני-נוער, להרפתקה מסחררת להציל את הוריה ולפתור את המיסתורין שמאחורי עיר הזהב האבודה.

 

ילדים טובים

קומדיית נעורים שהפיק סת' רוגן ("שכנים") המספרת את סיפור התבגרותם של שלושה נערים, תלמידי כיתה ו' שמבריזים מבית הספר ומוצאים את עצמם ביום מסחרר, נרדפים על ידי נערות מתבגרות ומנסים לעשות את דרכם הביתה בזמן למסיבה המיוחלת. שימו לב: הסרט מוגבל לגילאי 16 ומעלה

 

 

 

 
תגובות