יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש ספטמבר. אד אסטרה - צילום מסך מהטריילר

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש ספטמבר

שנת הלימודים כבר התחילה וכולנו מקווים לעבור אותה בהצלחה, אבל מידי פעם צריך לעצור רגע, לנוח ולראות סרט טוב. הכנו לכם רשימה של כל הסרטים שלא כדאי לפספס בחודש הקרוב. צאו לסרט

חודש ספטמבר כבר כאן, החופש נגמר והלימודים מתחילים. חלקנו מתבאסים וחלקנו אולי אפילו שמחים שהתחילה השנה, אבל מה שמשותף לכולם היא העובדה שאין כמו סרט שווה וחדש בקולנוע הממוזג כדי להתחיל את השנה כמו שצריך - אלו סרטי החודש הקרוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זה (חלק 2) – 5.9

סרט האימה המצליח "זה" חוזר למסכי הקולנוע כבר השבוע ולפי הטריילר הוא נראה מפחיד מתמיד. כמעט שלושים שנים עברו מאז העלילה של הסרט הראשון, כאשר הליצן המפחיד פניוויז חוזר לחייהם של חברי "מועדון הלוזרים" ומשליט פחד ואימה מצמררים מתמיד. החבורה מתאחדת ומנסה לעצור (פעם נוספת) את האיום שמלווה אותם עוד מילדותם, שמחזיר אותם לרחובות הרדופים ולזיכרונות הטראומטיים של עירייתם הישנה דרי. לקאסט מצטרפים שחקנים חדשים כמו ג'יימס מק'אבוי (אקס מן) וג'סיקה צ'ייסטיין (בין כוכבים) שיגלמו את הגרסה המבוגרת של הדמויות מהסרט הקודם.

 

לב משוגע – 5.9

העלילה של הסיפור מתמקדת בלני, צעיר בן שלושים שמעביר את חייו בבילויים, שתייה ובחורות. יום אחד מטביע לני את מכוניתו בבריכה בבית של אביו הקרדיולוג כשהיה שיכור ואבא שלו מחליט לשים קץ לאורך חייו של בנו. אביו של לני מאלץ אותו לטפל ולדאוג למטופל שלו דיויד, נער בן 15 שחולה במחלת לב עם סיכויים נמוכים להגיע לגיל 18. עולמו של דיויד מלא במרפאות ורופאים ושונה לחלוטין מעולמו של לני, המפגש בין השניים גורם לדיויד לחוות דברים שמעולם לא חווה, ואת לני מלמד לדאוג ולהיות אחראי. דרמה מרגשת ומקסימה שתנגן לכם על הלב.

 

פנים רבות לאמת – 5.9

הסרט "פנים רבות לאמת" בכיכובם של אוקטביה ספנסר ונעמי ווטס, מספר על נער בשם לוס. איימי ופיטר אדגר אימצו את לוס לפני כעשור כאשר הצילו אותו מאזור מלחמה במקום בו חי, לוס גדל להיות תלמיד מצטיין ופופולרי – אבל כאשר  המורה שלו מגלה מאמר מטריד שכתב שמעודד אלימות פוליטית ומלא בדעות שנויות במחלוקת, היא מחליטה לפנות להוריו. העניין מסתבך בעוד ששאר הסביבה מנסה להבין מי מספר את האמת, ומי הוא בעצם לוס. 

 

אחוזת דאונטון – 12.9

"אחוזת דאונטון" הוא סרט שממשיך את אירועי הסדרה בעלת שבע העונות וזוכת הפרסים באותו השם. כמו הסדרה, הסרט הוא דרמה בריטית תקופתית שמספרת על חייהם הסוערים של דיירי אחוזת דאונטון שבאנגליה. העלילה מתרחשת כאשר מלך ומלכת אנגליה מגיעים לביקור באחוזה לילה אחד ויחסי האדונים והמשרתים באחוזה עומדים במבחן כשצוות הארמון מנסה להשתלט על ניהול האחוזה ותעלומה רומנטית ושערורייתית מאיימת לפוצץ את הביקור. 

 

 

השורד – 12.9

אוברגור הוא השורד היחיד של התרסקות מטוס בקוטב המרוחק והקר. במעמקי השלג והתנאים הקשים הוא מוצא מקלט ואוכל, מצליח לשרוד מאכילת דגים ובונה בית משאריות המטוס. כל יום אוברגור מטפס לגבעה גבוהה על מנת שמישהו יראה ויבוא לחלץ אותו, ויום אחד רואה מסוק שמתרסק קרוב אליו. במסוק נמצאת אישה גוססת והוא מחליט לצאת לדרך ארוכה ומלאת מכשולים וקשיים כדי להציל אותה, עכשיו מדובר לא רק בהישרדות שלו, אלא גם של מי שאיתו.

 

 

למה זה מגיע לי? (הסרט השני) – 19.9

הסרט השביעי ברשימה שלנו הוא סרט ההמשך לקומדיה הקורעת "למה זה מגיע לי?". אחרי שבסרט הקודם קלאוד ומארי ורנוי ניסו למנוע בכל הדרכים את חתונתן של בנותיהן עם ארבעה חתנים מכל הצבעים והסוגים, בסרט הזה הם מבקרים אותם בארץ ביתם: אלג'ירה, סין, אפריקה וישראל. לאחר מכן הוריהם של הכלות הטריות מגלים שלחתני בנותיהם לא טוב בצרפת והם שכנעו אותן לעבור עם משפחותיהן לארצות המולדת שלהם. אבל מר וגברת ורנוי לא מוכנים לתת לזה לקרות, ומתגייסים למשימה קורעת מצחוק וחסרת מעצורים למנוע את הדבר.

 

 רמבו 5: המשחק האחרון – 19.9

סרט האקשן המפורסם בכיכובו של סילבסטר סטאלון, "רמבו" חוזר למסכי הקולנוע 40 שנים לאחר שיצא לראשונה. בסרט הזה יתמודד עם קשיים חדשים, טראומות מעברו ועולם שהשתנה מקצה לקצה. רמבו חוזר בסרט החמישי לחפש נקמה במשימה אחרונה בהחלט, מלאת אקשן, דרמה ומתח – שנחשפת כמשימה הרבה יותר קשה ממה שחשב.

 

אד אסטרה – 19.9

סרט אקשן עתידני בכיכובו של בראד פיט. 20 שנה לאחר שאביו עזב למשימה בכיוון אחד לכוכב נפטון, רוי נוסע מחוץ למערכת השמש כדי למצוא את אביו האבוד, במסעו מגלה רוי נתונים סודיים שמאיימים על המין האנושי כולו ועל מקומנו בעולם. הוא לוקח על עצמו את המשימה לפתור את הבעיה ולהציל את המין האנושי מהאיום הגדול, אבל האם הוא יצליח? זהו סרט שייקח אתכם לעולם אחר (תרתי משמע) וישאיר אתכם מרותקים למסך, פלוס בראד פיט – יש יותר טוב מזה?

 

אחרי החתונה – 26.9

דרמה מרגשת בכיכובן של מישל וויליאמס וג'וליאן מור. חייה של איזבל מוקדשים לעבודה בבית יתומים בהודו, היא מסורה לילדים כאילו הם היו שלה וכאשר מגיעה הזדמנות לשפר את מצבם היא לא מתכוונת לפספס אותה. היא נוסעת לנו יורק כדי לפגוש את תרזה, אשת עסקים אמריקאית ומצליחה שמעוניינת לתרום לבית היתומים. תרזה מזמינה אותה לבוא לחתונה של הבת שלה שנערכת באותו שבוע כדי שתוכל להכיר אותה יותר טוב, אבל שם פוגשת איזבל אורח לא צפוי שמחזיר אותה למסע מסחרר לעברה.

 

אדמונד – 26.9

אדמונד רוסטאן הוא מחזאי צרפתי כושל שמנסה נואשות להצליח בעולם הכתיבה ללא הצלחה. אבל כששחקן מהמצליחים בתקופתו רוצה לקחת חלק בהפקה שלו, יש לו פתאום תקווה – הבעיה היחידה היא שהשחקן דורש שהמחזה יהיה בעוד שלושה שבועות, ואדמונד עוד לא כתב מילה אחת. הסרט הוא קומדיה מקסימה עשירה בצבעים ותרבויות שונות, תקופה אחרת והכי חשוב עלילה מעניינת.

 
תגובות