חדשות הקולנוע: האם דווין ג'ונסון וטום הולנד יתאחדו?. צילום: באדיבות פורום פילם

חדשות הקולנוע: האם דווין ג'ונסון וטום הולנד יתאחדו?

האם מייקל בי ג'ורדן בדרך לביים? מהם החידושים הבאים שצפוים בקולנוע? מי השחקן שמתעניין גם במושב הבמאי ואיזה שחקנית-זמרת תככב בסדרה חדשה של מארוול? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

החידוש הבא 

טרנד חידוש הסרטים הישנים מתחזק יותר ויותר ככל שאנחנו מתקדמים לקראת סוף שנת 2019. הפעם מדובר בחידוש סרט האקשן "עימות חזיתי" משנת 1997 שאז היה בכיכובם של ג'ון טרבולטה וניקולס קייג'. העלילה מתמקדת בסוכן FBI וטרוריסט ידוע שמתחלפים במראה הפיזי שלהם. כרגע ידוע לנו על החידוש שניל מוריץ יפיק, והתסריטאי הישראלי אורן אוזיאל יכתוב את התסריט. בנוסף, המפיק של הסרט המקורי דיוויד פרמונט ישמש כמפיק בפועל גם של הגרסה החדשה. לסרט עוד אין במאי, וצוות השחקנים עוד לא ידוע – אבל כן יצטרכו שחקנים שישתוו לטרבולטה וקייג' (שאנחנו מקווים שיעשו הופעה בסרט באיזה תפקיד קטן, אבל שום דבר לא בטוח).

 

עיניי הנץ של דיסני

אז כן, אנחנו כבר יודעים שתהיה סדרה להוקאיי בדיסני+, ואנחנו גם יודעים שג'רמי רנר חוזר לשחק בה וגם אנחנו יודעים מה תהיה העלילה - אבל עכשיו למדנו עוד דבר אחד חשוב מאוד שישנה את העתיד של היקום הקולנועי של מארוול. לפי אתר "Variety" מקורות סגורים מההפקה מוסרים שביתו של הוקאיי, ליילה בארטון שכאמור בסדרה הזו תהפוך להוקאיי בעצמה ותיקח על עצמה את השם קייט בישהופ, כנראה תגולם על ידי היילי סטיינפלד, שחקנית וזמרת יהודייה צעירה שכבר פיתחה לעצמה שם בתעשייה ואף הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב. כפי שנמסר היילי קיבלה הצעה לככב בסדרה, דבר שיכול להביא להמשך בסרטי היקום הבאים. היילי כבר הוכיחה בעבר שהיא יכולה להחזיק בתפקיד גדול כל כך ואנחנו בטוחים שמארוול יודעים מה הם עושים!

טנקים, אקשן ומרגו רובי

רובנו מכירים את מרגו רובי כהארלי קווין מ"יחידת המתאבדים" של DC, או כטוניה הארדינג נ"אני טוניה". אך לא הרבה שרובי מחזיקה בבעלותה גם חברת הפקות בשם LuckyChap שעזרה להפיק מספר סרטים שהיא השתתפה בהם. לפי מידע שנמסר ואושר החברה עובדת על חידוש לרימייק של "פצצה על טנק" שמבוסס על סדרת הקומיקס "נערת הטנק". הסרט הקודם לא היה הצלחה בקולנוע ולפי המידע שנמסר החברה קנתה את הזכויות לסרט וכבר עובדת על תסריט במשך כמה חודשים. עוד לא ידוע אם ומתי יצא הסרט, ייתכן ומרגו רובי בעצמה תשחק את הדמות הראשית אך נכון לעכשיו נותר לנו לחכות ולקוות.

צוות מהחלומות? 

טום הולנד ודווין "דה רוק" ג'ונסון הביעו את רצונם לשחק ביחד בפרויקט משותף – האם זה יכול לקרות? הכל התחיל כשטום הולנד צייץ בטוויטר שדווין ג'ונסון הוא ההשראה שלו, ושהוא מעריץ אותו מאז ומתמיד. כוכב "מהיר ועצבני" לא נשאר אדיש והגיב למחמאות של הספיידרמן העכשווי: "טום הולנד הוא חבר טוב וממשיך להרוויח את ההצלחה שלו כל יום.  קשה לנווט ברמת התהילה שלו והוא עשה את זה באופן מבריק ואלגנטי. מצפה לעבוד איתו יום אחד." האם יש פרויקט גדול מספיק לכלול את שני הכוכבים הענקיים האלו? יש האומרים שאולי אפילו זה כן יקרה בסרט הקרב "uncharted" בו לוהק טום הולנד לתפקיד מרכזי. אומנם שום דבר לא אושר, אבל אנחנו חושבים (וגם ממש מקווים) ש"הסלע" ואיש העכביש יתאחדו לפרויקט משותף ומלא באקשן.

 

© צילום מסך מטוויטר

 

בדרך לכס הבמאי?

לפי דביריו של אירווין ווינקלר, מפיק סדרת הסרטים של "קריד" אמר שהבטיח לג'ורדן את כס הבמאי לסרט השלישי בסדרת הסרטים שהתחילה את דרכה ב-2015. כידוע ג'ורדן משחק בסדרה בעצמו לצידו של סילבסטר סטאלון .סדרת הסרטים הינה סדרת המשך לסרטי "רוקי" שכולנו מכירים, הסרט הראשון מהסדרה החדשה שיצא בשנת 2015 זכה להרבה תגובות טובות. נכון לעכשיו האולפנים עוד לא אישרו את החדשות האלו, אך אנחנו בהחלט בוטחים במייקל שיתרום מכישרונו לסרט הבא ויגרום גם לו להיות הצלחה מסחררת.

 

אדם סנדלר 

יום הולדת שמח לשחקן האמריקאי-יהודי אדם סנדלר! שחגג את יום הולדתו ב-9 לחודש. את השחקן בן ה-53 (שממש לא נראה כך) אנחנו מכירים בעיקר מז'אנר הקומדיה, בסרטים כמו "מגודלים", "הסנדלר", "תקועים בחופשה", "לזרום עם זה", "אל תתעסקו עם הזוהן"  (לצד עידו מוסרי) ועוד הרבה קומדיות קורעות מצחוק ששווה לכם לראות. אם תשימו לב, בכל סרטיו (כמעט) משחק סנדלר אדם יהודי ומתחתן בחתונה יהודית, בסרט "אל תתעסק עם הזוהן" שיחק דמות של חייל משוחרר מצה"ל. אנחנו מאחלים לו הרבה מזל טוב לעוד הרבה שנים עד מאה ועשרים!

 

אדם סנדלר והסליים המפורסם
אדם סנדלר והסליים המפורסם © צילום: gettyimages

 

מישל ויליאמס

מישל ויליאמס היא שחקנית אמריקאית שחוגגת השבוע (9.9) את יום הולדתה ה39! מישל מוכרת לנו מסרטים כמו "האמן הגדול מכולם", "מרגישה פצצה", "מנצ'סטר ליד הים" (שזיכה אותה במועמדויות למגוון פרסים) ועוד הרבה להיטים אחרים. השחקנית הייתה מועמדת לארבעה פרסי אוסקר, וזכתה בפרס גלובוס הזהב על תפקידה הראשי בסרט "השבוע שלי עם מרלין" שם גילמה את דמותה של לא אחרת ממרלין מונרו. המון מזל טוב!

קולין פירת'

השחקן האחרון שנולד השבוע (ב10.9) הוא השחקן הבריטי קולין פירת' שחוגג את יום הולדתו ה-59! את פריצתו עשה פירת' בתור דמותו של מר דארסי בסרט "גאווה ודעה קדומה", וכבר אז הוכיח לעולם את כישרונו במשחק דרמטי ועמוק. אבל השחקן האנגלי ממשיך להוכיח לנו שהוא חוצה יותר מז'אנר אחד, ומבצע תפקידים נחשבים בסרטי קומדיה, דרמה וסרטים מוזיקליים כמו "יומנה של בריג'ט ג'ונס", "מאמא מיה", "קינגסמן" ו"אהבה זה כל הסיפור". גם לקולין נאחל המון ברכות ואיחולים ונקווה שנראה אותו בעוד המון סרטים!

 

 

אחוזת דאונטון – 12.9

"אחוזת דאונטון" הוא סרט שממשיך את אירועי הסדרה בעלת שבע העונות וזוכת הפרסים באותו השם. כמו הסדרה, הסרט הוא דרמה בריטית תקופתית שמספרת על חייהם הסוערים של דיירי אחוזת דאונטון שבאנגליה. העלילה מתרחשת כאשר מלך ומלכת אנגליה מגיעים לביקור באחוזה לילה אחד ויחסי האדונים והמשרתים באחוזה עומדים במבחן כשצוות הארמון מנסה להשתלט על ניהול האחוזה ותעלומה רומנטית ושערורייתית מאיימת לפוצץ את הביקור.

 

השורד – 12.9

אוברגור הוא השורד היחיד של התרסקות מטוס בקוטב המרוחק והקר. במעמקי השלג והתנאים הקשים הוא מוצא מקלט ואוכל, מצליח לשרוד מאכילת דגים ובונה בית משאריות המטוס. כל יום אוברגור מטפס לגבעה גבוהה על מנת שמישהו יראה ויבוא לחלץ אותו, ויום אחד רואה מסוק שמתרסק קרוב אליו. במסוק נמצאת אישה גוססת והוא מחליט לצאת לדרך ארוכה ומלאת מכשולים וקשיים כדי להציל אותה, עכשיו מדובר לא רק בהישרדות שלו, אלא גם של מי שאיתו.

 
תגובות