חדשות הקולנוע: הנוקמים בדרך לאוסקר?. צילום: באדיבות פורום פילם

חדשות הקולנוע: הנוקמים בדרך לאוסקר?

הטריילר ל"לשבור את הקרח 2" כבר כאן, "הנוקמים: סוף המשחק" מפלס את דרכו אל האוסקר, שותפו תמונות ראשונות של אנג'לינה ג'ולי בסט של "הנצחיים" וגם: תמונות של אמה סטון בתור קרואלה דה וויל. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בדרך לאוסקר?

אולפני מארוול ודיסני החלו בקמפיין פרסי האקדמייה עבור "הנוקמים: סוף המשחק". לאחר ש"הפנתר השחור" הצליח להיכנס לרשימת המועמדויות בטקס פרסי האוסקר שנה שעברה, קבלתו של סרט "הנוקמים" האחרון כבר לא נראית כל כך מופרכת. "הפנתר השחור" היה סרט גיבורי העל הראשון שהיה מועמד על פרס ה"סרט הטוב ביותר", מה שיצר אהדה ועניין גדול בקרב חובבי הקומיקסים וסרטי הקומיקס שבנינו. אפשר להאמין שהסרט (שהוא כרגע הסרט הכי מרוויח בכל הזמנים) יוכל להיכנס כמועמד לקטגוריות כמו "הסרט הטוב ביותר", "האפקטים הטובים ביותר", "הבימוי הטוב ביותר" - אבל אולי אפילו יהיה מועמד גם לשחקן הטוב ביותר עם השחקן רוברט דאוני ג'וניור? בשלב זה אי אפשר לדעת ורק לקוות,  אבל אפשר לומר שהסיכויים נראים לטובתם.

הנוקמים סוף המשחק
הנוקמים סוף המשחק © באדיבות פורום פילם

תמונות ראשונות מסט "הנצחיים"

תמונות ראשונות מסרט הצילומים של "הנצחיים" חושפות את אנג'לינה ג'ולי לבושה כדמותה של ת'נה. "הנצחיים" הוא סרט של חברת מארוול שעתיד לצאת בנובמבר 2020. ת'נה היא דמות מרכזית בעלילה ובתמונות אפשר לראות את אנג'לינה ג'ולי חובשת פאה בלונדית על הסט. כמובן שהיה לה גם משהו להגיד על הצטרפותה לסרט: "אני כל כך מתרגשת להיות כאן. אני הולכת לעבוד עשר פעמיפ קשה יותר כי אני חושבת מה זה אומר להיות חלק מאולפני מארוול, מה זה אומר להיות חלק מהנצחיים, להיות חלק מהמשפחה הזו, אני יודעת שכולנו צריכים לעשות זאת. כולנו יודעים מה עומד לפנינו וכולנו עובדים מאוד מאוד קשה. תודה רבה."

 

אמה סטון בתור קרואלה דה-וויל

דיסני חלקו תמונה בטוויטר של אמה סטון בתור דמותה של קרואלה דה-וויל מגרסת הלייב אקשן של הדמות. הסרט "קרואלה" הוא מעין סרט ספין-אוף לסרט המצויר "מאה ואחת כלבים דלמטים" בגרסה מציאותית. כרגע ידוע לנו שסטון תככב בתור הדמות הראשית של קרואלה, אבל ידוע גם שאמה תומפסון, פול וולטר האוסר וג'ול פרי יככבו לצידה. פרטי העלילה המדויקים של הסרט טרם נחשפו, זהו בעצם הסרט השני של דיסני בו הנבל מקבלים ספין אוף משלהם (אחרי מליפיסנט). הסרט צפוי לצאת בארצות הברית ב-28 במאי 2021.

 

 

"לשבור את הקרח 2" הטריילר

מאז צאת הסרט הראשון אי שם בשנת 2013, הפך הסרט ״לשבור את הקרח״ לאחד הסרטים האהובים של דיסני. כעת, הוא חוזר עם כל הדמויות האהובות בסרט שני ומרתק, ויגיע לקולנוע ב-5 בדצמבר. אז מה צפוי לנו בסרט החדש? אם חשבנו שברגע שהחורף חלף, ארנדל יצאה מכלל סכנה, דיסני מראים לנו שהכל יכול להשתנות. הממלכה בסכנה פעם נוספת. בניסיון למצוא תשובות לסערה שהתעוררה בממלכה, אלזה יוצאת למסע אל תוך היער המכושף יחד עם אנה, קריסטוף ואפילו אולף! מאותו הרגע, הם נכנסים להרפתקה נוספת ולומדים לשחרר את העבר(let it go כבר אמרנו?!). הטריילר נגמר בקטע הומוריסטי של אולף, שלגמרי מזכיר לנו למה דווקא "לשבור את הקרח״ הפך לאחד הסרטים האהובים עלינו. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

 

 

 

וויל סמית'

השחקן האמריקאי וויל סמית' חוגג השבוע (25.9) את יום הולדתו ה 51. השחקן (שהוכיח את עצמו גם כזמרראפר ורקדמן מוכשר) נמצא על מסכי הקולנוע שלנו כבר הרבה שנים. את פריצתו לעולם הבידור עשה בסדרה "הנסיך המדליק מבל אייר" ולאחר מכן כיכב בסרט שזכה לאחרונה להמשך "גברים בשחור". לאחר מכן הוכיח את עצמו כמסוגל לקחת על עצמו תפקידי משחק בז'אנרים שונים, בין אם זה דרמה בתפקיד שלו ב"יופי נסתר", בין אם זה קומדיה מוזיקלית מרהיבה כמו החידוש ל"אלאדין" (שם גילם את דמותו של הג'יני) ובין אם זה סרט המתח החדש שעומד לצאת בכיכובו "איש מזל תאומים". אנחנו מאחלים לו המון מזל טוב ועוד הרבה שנים של משחק ועשייה!

© gettyimages.ILCharles Coates

טום פלטון

אולי רובכם מכירים את השחקן האנגלי טום פלטון, מתפקידו בסדרת הסרטים "הארי פוטר" שם גילם את דמותו של דראקו מאלפוי. השחקן גם שיחק בעוד סרטים מוכרים כמו "תחייה" ו"כוכב הקופים". הוא חגג השבוע את יום הולדתו ה32 (מרגישים זקנים כבר?) ביום ראשון האחרון. בנוסף שיחק פלטון גם בעונה השלישית לסדרה "הפלאש" וגם שיחק לצד נעומי ווטס ברומן ההיסטורי "אופליה". אנחנו מקווים לראות את השחקן בעוד פרויקטים בקרוב, ומאחלים לו יום הולדת שמח!

אדמונד – 26.9

אדמונד רוסטאן הוא מחזאי צרפתי כושל שמנסה נואשות להצליח בעולם הכתיבה ללא הצלחה. אבל כששחקן מהמצליחים בתקופתו רוצה לקחת חלק בהפקה שלו, יש לו פתאום תקווה – הבעיה היחידה היא שהשחקן דורש שהמחזה יהיה בעוד שלושה שבועות, ואדמונד עוד לא כתב מילה אחת. הסרט הוא קומדיה מקסימה עשירה בצבעים ותרבויות שונות, תקופה אחרת והכי חשוב עלילה מעניינת.

 

אדמונד – 26.9

אדמונד רוסטאן הוא מחזאי צרפתי כושל שמנסה נואשות להצליח בעולם הכתיבה ללא הצלחה. אבל כששחקן מהמצליחים בתקופתו רוצה לקחת חלק בהפקה שלו, יש לו פתאום תקווה – הבעיה היחידה היא שהשחקן דורש שהמחזה יהיה בעוד שלושה שבועות, ואדמונד עוד לא כתב מילה אחת. הסרט הוא קומדיה מקסימה עשירה בצבעים ותרבויות שונות, תקופה אחרת והכי חשוב עלילה מעניינת.

 

 

תגובות