הכי גלובלי: הסרטים שנודדים ברחבי העולם. צילום מסך מטריילר

הכי גלובלי: הסרטים שנודדים ברחבי העולם

מסעו תארוכים בין יקומים וברחבי העולם - הם משהו שאנחנו תמיד נאהב בסרטים. אספנו עבורכם כמה יצירות קולנועיות שעסקו בדיוק בזה. מה הכי אהבתם?

בין אם אתם בבית במזגן או מתחת לענפי דקל בסוכה שבניתם, אתם תרצו לקרוא את זה – הנה הסרטים שהכי כדאי לכם לראות בחופש סוכות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מסע אל בטן האדמה

"מסע אל בטן האדמה" הוא סרט אקשן מלא באפקטים מרהיבים בכיכובו של ג'וש האצ'רסון (משחקי הרעב). העלילה מספרת על גאולוג בשם טרוור, מרצה באוניברסיטה שחוקר תנודות בכדור הארץ. יום אחד אחיינו של טרוור שון מגיע לביקור, ובחיפוש אחרי תעלומה שעשויה להוביל למציאת אחיו הנעדר (אביו של שון) טרוור והוא יוצאים יחד עם מדריכת טיולים בשם האנה למצוא אותו – במסעם הם מגיעים למרכז כדור הארץ, ומגלים עולם חדש, מסקרן ומסוכן.  לסרט ישנו גם סרט המשך בשם "המסע לאי המסתורי" שמספר על הרפתקה נוספת שאליה יוצאים הדמויות.

 

מתים על החיים

"מתים על החיים" הוא סרט דרמה סוחף בכיכובם של מורגן פרימן וג'ק ניקולסון. הסרט מתחיל כאשר שני אנשים שונים מאוד אחד מהשני בשם קרטר (מורגן פרימן) ואדוארד (ג'ק ניקולסון) מגלים ששניהם חולים במחלה סופנית ומצוותים לאותו חדר בבית החולים. בהתחלה הם לא מסתדרים, אבל כשהרופא שלהם מודיע שלשניהם יש שנה אחת לחיות – הם מחליטים לעשות משהו. אדוארד מוצא רשימה של "דברים שצריך לעשות לפני שמתים" בין הדברים של קרטר, ומוסיף עוד דברים לרשימה. לבסוף שניהם משתכנעים ומחליטים לעשות את כל הדברים האלו, ויחד הם יוצאים למסע משנה חיים.

הסרט מומלץ לגילאי 14 ומעלה

 

 ההוביט

פנטזיה מפורסמת ועטורת שבחים. הסרט "ההוביט" מתחיל כאשר מכשף בשם גנדלף קורא להוביט בילבו בגינס לעזור לו וללוחמים שאיתו להציל את הממלכה מדרקון מטיל אימה בשם סמאוג. לפני שמספיק לומר כן למסע, מוצא את עצמו בילבו מוקף בשלושה עשר גמדים ולוחם אגדי בשם ת'ורן אוקנשילד. יחד הם יוצאים למסע ברחבי הממלכה, מלא ביצורים מוזרים, סכנות ואורחים לא צפויים.

 

ג'ומנג'י

"ג'ומנג'י" הוא גרסה חדשה לסרט באותו השם. אקשן מותח וקורע מצחוק בכיכובם של קווין הארט, דווין 'דה רוק' ג'ונסון וניק ג'ונאס. העלילה עוקבת אחרי חבורת ילדים שנשאבת למשחק וידאו ישן ומקולקל שמצאו. לאחר שמתחשמלים מהמשחק מגלים שהם נשאבו לתוכו בדמויות האווטאר המצחיקות שבחרו, אבל במהרה זה הופך להיות יותר מרק משחק – הנערים צריכים לשתף פעולה כדי לנצח במשחק לפני שייגמרו להם החיים, או שגורל מר מצפה להם. 

 

בין כוכבים

הסרט "בין כוכבים" הוא דרמה מותחת מז'אנר המדע הבדיוני בכיכובם של מתיו מקונוהיי ואן האת'ווי. העלילה מספרת על כדור הארץ בעתיד, שם הוא לא יותר ראוי למחיה וחובה על המין האנושי למצוא בית חדש לפני שייכחדו. ג'וזף קופר (מתיו מקונהיי) הוא אלמן עם שני ילדים, לשעבר מהנדס וטייס בסוכנות החלל נאס"א, אבל כיום הוא חקלאי פשוט בחווה. לאור המצב ההולך ומחמיר, ג'וזף נקרא למשימה חשובה כדי לפתור את המשבר – אבל אינו יודע מתי הוא יחזור. במשימה הוא ושאר הצוות עוברים דרך 'חור תולעת' למימד אחר. הסרט חוקר לעומק את נושא החורים השחורים וזכה בפרס האוסקר לאפקטים הטובים ביותר. המשימה של הצוות ברחבי החלל לוקחת אותנו למסע מרתק וסוחף יחד איתם.

 

שומרי הגלאקסיה

אקשן קורע מבית היוצר של 'מארוול'. פיטר קוויל הוא גנב פשוט בן כדור הארץ, אבל כשגונב אבן שמימית הופך למטרה של צייד ראשים אכזרי. מסתבר לו שהאבן הייתה שייכת לנבל בשם רונאן אשר מאיים על היקום כולו. כדי להתחמק ממנו, הוא כורת ברית עם חבורת יצורים מוזרים וחמושים בשם רוקט, גרוט, גאמורה, ודראקס המשמיד. יחד הם יוצאים למסע הרפתקני, מלא באקשן וקורע מצחוק ברחבי הגלאקסיה.

 
תגובות