חדשות הקולנוע: אוזונה וקארדי בי בסרט פעולה . צילום: באדיבות ארקנסטון פרודקשנס ולייב ניישן ישראל וgeyytimages.IL/Kevin Winter

חדשות הקולנוע: אוזונה וקארדי בי בסרט פעולה

הכוכבים אוזונה וקארדי בי יככבו בסרט פעולה קרב ובא, חידוש לסרט המקורי "מכסחי השדים" והטריילר החדש ל"עלייתו של סקייווקר" שוחרר לקהל הרחב. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסוף לסאגה

בשנת 1977 יצא לאקרנים סרט ששינה את תעשיית הקולנוע לחלוטין, שמו היה "מלחמת הכוכבים: תקווה חדשה". הרבה שנים לאחר מכן סאגת הסרטים עדיין ממשיכה להתקיים, להוציא סרטים ולצבור צופים חדשים בכל דור. ביום שני קיבלנו את הטריילר הסופי והאחרון לסרט הסיום של הטרילוגיה הנוכחית, "מלחמת הכוכבים: עליית סקייווקר" בכיכובם של הקאסט האהוב והמוכר. אנחנו נחשפים לכל כך הרבה דברים, בינהם איך קרי פישר (הנסיכה לאה) תיכנס לתמונה לאחר פטירתה בשנת 2016, האם סוף סוף נזכה לברכת שלום מכובדת לנסיכה? האם נזכה לראות שיתוף פעולה בין קיילו רן וריי? האם C3PO באמת הגיע לסוף הדרך וגם ממנו ניפרד בפרק הזה? איך פלפטין חזר? כל כך הרבה שאלות ללא תשובות, נצטרך לחכות עד דצמבר ולגלות.

 

איש ללא מזל

הסרט החדש בכיכובו של וויל סמית' "איש מזל התאומים" בבימויו של אנג לי צפוי להפסיד כ-75,000,000$ מיליון דולר בקופות. לאחר שנכתש בביקורות גרועות כמו 25% באתר "Rotten Tomatoes" עוד לפני יציאתו לבתי הקולנוע, הסרט הגיע לאקרנים עם תקווה גדולה מאוד אך בפועל התקווה לא השתלמה. הסרט כאמור עוקב אחרי דמותו של ויל סמית' שהיא מתנקש מובחר שנשלח למשימה להתנקש בחייו של אדם המתגלה להיות העתק צעיר שלו שמתנהג בדיוק באותה צורה כמוהו ומצליחה לחזות כל מהלך שלו. הסרט הרוויח כמות מאוד נמוכה בפתיחתו ובימים שאחריי ואף הוצא מבתי הקולנוע בסין מוקדם מהצפוי.

 

מכסחי השדים גרסת 2020

אנחנו כבר יודעים שאם קורה משהו מוזר צריך להתקשר למכסחי השדים הקלאסיים משנת 84'. במהלך השנים זכינו לראות סרטים נוספים שלא כל כך צלחו כמו המקור, אך הופתענו עם הסרט "מכסחות השדים" משנת 2016 שהיה ריענון לסיפור מנקודת מבט שונה בה כל הקאסט הוא של נשים - שרובן הגיעו הישר מבימת הקומדיה של (SNL - Saturday Night Live) תוכנית סאטירה אמריקאית שקצת מזכירה את ארץ נהדרת שלנו. אבל אז קיבלנו טיזר קצר ב-16 ביוני השנה והופתענו לגלות שמצטלם סרט נוסף לסדרת הסרטים שעתיד לצאת כבר בקיץ 2020. בסרט ישחקו פין וולפהארד, ביל מארי, סיגורני ויבר, פול ראד, דן אקרויד ועוד. הסרט כאמור יהיה חלק מאותה עלילה שהחלה בשנת 1984 ובה ישתתפו שוב הקאסט המקורי. השבוע העלה הבמאי של הסרט ג'ייסון רייטמן (בנו של במאי הסרטים המקוריים) תמונה לעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "סיימנו! 68 ימים ועדיין מחייכים," ועכשיו נותר רק לחכות.

שינויים בסרט החדש של "מולאן"

רק לפני כמה חודשים יצא אופן רשמי הטריילר לסרט הרימייק החדש של דיסני "מולאן" וכבר נערכים שינויים משמעותיים בסרט והכוללים גם צילום מחודש של כמה מהסצנות. אך הדבר לא עוצר את חברת וולט דיסני ונראה שהתאריך אינו צפוי להשתנות והסרט עתיד לצאת במרץ הקרוב, כפי שפורסם בהתחלה. כעת, לפי ההערכה, שינויים אלו עשויים לקחת ארבעה חודשים ויגיעו לסופם רק בחודש פברואר. לא ברור עדיין מדוע נערכים השינויים, אך השמועות אומרות שחלק מסצנות הקרב היו זקוקות לעריכה, בנוסף, נאמר מפי המבקרים בסין כי בסרט קיימים אי דיוקים היסטוריים וגאוגרפיים. לטענה זו מצטרפת גם טענת אוהדי הסרט, אשר התלוננו על השינויים בעלילה והפיכתה של המוזיקה בסרט לחלק שולי בו, שכן השחקנים לא יהיו אלו שיבצעו אותם. אך עד כה, לא ידוע אם יהיה שינוי כלשהו המתייחס לשירה.
 
 

"חיות הפלא 3" מתחילים לצלם

הסרט השלישי בסאגת "חיות הפלא" שנגזרת מעולמם של סרטיספרי "הארי פוטר", היה מתוכנן להתחיל את צילומיו כבר בקיץ שעבר ולצאת לקהל הרחב איפה שהוא בנובמבר 2020. אבל בגלל שהסרט הקודם (חיות הפלא: הפשעים של גרינדוולד) גרם אכזבה למבקרים (אחד ממעט סרטי המכשפים שהצליחו לעשות זאת) ולא הגיע לתוצאות ראויות ב- Box office האחים וורנר לחצו על הבלמים ולדחות את תאריך היציאה לנובמבר בשנת 2021. כבר בפברואר הקרוב הסרט יתחיל בצילומיו, ונקווה שהדחייה הזו באמת שווה את התוצאה הסופית.

מתוך
מתוך "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" © באדיבות גלובוס מקס

גרסת לייב-אקשן ל"החברים של ברני"

סדרת הילדים המצליחה "החברים של ברני" זוכה לגרסת לייב אקשן. הסדרה המצליחה היא לא אחרת מזו שהפגישה לראשונה את דמי לובאטו וסלינה גומז כשהיו בנות שבע, לצד הדינוזאור הסגול והחביב בשם ברני. בישראל עשו לתוכנית גרסה מקומית ושונה, אבל זו עדיין תוכנית ילדים שכמה דורות היו דבוקים לטלוויזיה כל פעם שהיא שודרה. כעת היא זוכה להפקת חידוש בסרט מסוג לייב-אקשן, חברת מטאל, חברת "Valparaiso pictures" והשחקן דניאל קלויה (הפנתר השחור, תברח) מתחברים יחדיו לעבודה על החידוש המדובר. "אנחנו נרגשים לחקור את הגיבור המודרני הזה מחדש ולבחון האם המסר שלו על אהבה יעמוד במבחן הזמן" אמר קלויה ל'הוליווד ריפורטר'.

דניאל קלויה בסרט
דניאל קלויה בסרט "תברח" © צילום מסך מהטריילר

אוזונה וקארדי בי משתפים פעולה בסרט

העבודות של הסרט התשיעי בסדרת ״מהיר ועצבני״ בעיצומן והשבוע נודע על שני כוכבים חדשים ומפתיעים שמצטרפים לקאסט - זמר הראגטון הפורטוריקאני אוזונה וקארדי בי. הכוכב אזונה, שהוא אחד השמות החמים בז׳אנר הלטיני ואף הופיע בישראל בקיץ האחרון, ישתתף בסרט החדש בתפקיד שטרם נחשף. מדובר בתפקיד הראשון של הזמר כשחקן ועל פי הדיווחים אוזונה לא רק ישתתף בסרט, אלא במגעים לתרום את כשרון המוזיקלי לסרט ולקחת חלק בפסקול הסרט. בנוסף אליו, נחשף השבוע בסרטון שצילמו דווין 'דה רוק' ג'ונסון והראפרית המפורסמת קארדי בי על סט הצילומים, שגם הכוכבת הזו תופיע בסרט המדובר, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות.

פינוקיו הופך לילד אמיתי?

לאחרונה, דיסני חושבים על להוסיף לרשימת סרטי הרימייק סרט נוסף, שיעסוק בדמותו של "פינוקיו", הלא הוא אחת הדמויות הראשונות של דיסני, שאותה רוצה החברה להעיר לחיים בעזרת טכנולוגיית הלייב אקשן. בימים אלו, לאחר חיפושים רבים בעקבות במאי לסרט - נראה כי נמצא האדם המתאים לכך. הבמאי המדובר הוא רוברט זמקיס (אשר ביים גם את סדרת סרטי "בחזרה לעתיד") עימו נערכים מגעים באולפנים כעת. תשובה סופית בקשר לכך עדיין לא נמסרה מצידו של זמקיס, אך מסר כי כעת הוא עובד על סרט חדש עבור האחים וורנר, והוא לא יעבוד על סרט נוסף עד שייצור לסרט הנוכחי בסיס יציב.
 
© צילום: gettyimages

וונדרוומן 1984

הסרט "וונדרוומן" בכיכובה של גל גדות, הפך במהרה לשובר שיאים כאשר יצא לפני כשנתיים. לאור ההצלחה, החליטו DC להמשיך וליצור סרט נוסף, כהמשך לסרט המקורי. הטריילר לסרט האהוב עתיד להימסר לצופים בדצמבר הקרוב לאחר הרבה זמן של ציפייה. הסרט הראשון הביא לחברת DC שבחים וצופים רבים, אנחנו מקווים שגם הסרט השני יצליח לעמוד בציפיות - עד אז נצטרך רק לחכות לטריילר ולראות מה יקרה.
 
גל גדות ב
גל גדות ב"וונדר וומן" © צילום: באדיבות גלובוס מקס

קיטצ'ן (24.10)

זה לא סוד שהרבה מפיות נמצאות בניו יורק סיטי, המפיה האירית שולטת בכ-20 רחובות בין הרחוב ה-8 והנהר באזור הלס קיטצ'ן. אך משום מקום מתהפך עולמם של שלוש נשי הבכירים במפיה כאשר הם נלקחים לכלא והנשים נשארות לבד. חבורת הנשים קאתי, רובי וקלייר מחליטות לקחת את העסק לידיים ונכנסות לנהל את המפיה בחוזק ועוצמה נשית. סרט מתח ואקשן שמציג לנו צד נוסף של מליסה מקארטי שהתרגלנו כבר לראות בדמויות קומיות, לצידה טיפאני האדיש וטיפאני מוסס.
 
 
 
 

זאק אפרון

השחקן המפורסם זאק אפרון, חגג השבוע ב18.10 (יום שישי) את יום הולדתו ה-32! את הזמר והשחקן המפורסם אנחנו מכירים עוד מסדרת סרטי הנוער המוזיקלית "היי סקול מיוזיקול" שבקרוב מצפה גם לסדרה מחודשת. אבל אפרון המשיך לחזור לחיינו בשלל סרטים, חלקם מצחיקים וחלקם מוזיקלים ודרמטיים. בניהם "משמר המפרץ" לצד דווין ג'ונסון, שני סרטי "שכנים" והסרט המוזיקלי "האמן הגדול מכולם" שם כיכב לצד יו ג'קמן לזנדאיה, שם הזכיר לנו שהוא עדיין שר ורוקד לא פחות טוב (אם לא יותר) מתחילת דרכו. מזל טוב!

 

© צילום: Frederick M. Brown/Gettyimages.IL

ראיין ריינולדס

השחקן המצליח ראיין ריינולדס חגג אתמול (רביעי – 23.10) את יום הולדתו ה- 43! ראיין ריינולדס נשוי לבלייק לייבלי (הלא היא סברינה מהסדרה "גוסיפ גירל") ויש להם שני ילדים. הוא לאחרונה כיכב בסרט הקומדיה "שומר הראש והמתנקש" לצד סמואל ג'קסון, וגם ידוע כדמותו של וייד וילסון בסרט האקשן "דד פול". בנוסף, השחקן גם כיכב בעוד סרט די סי נחשב בסדרת האקס מן – "אקס מן המקור: וולברין". נאחל המון מזל טוב לשחקן המצליח, ונקווה שיופיע על מסך הקולנוע בעוד הרבה סרטים.

ראיין ריינולדס ב
ראיין ריינולדס ב"שומר הראש והמתנקש" © צילום מסך מהטריילר

 

 

תגובות