חדשות הקולנוע: מלחמת הכוכבים בנפילה. צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: מלחמת הכוכבים בנפילה

הג'וקר שובר עוד שיאים, מלחמת הכוכבים בנפילה + וין דיזל בסרט חדש. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

תכירו את גברת פרסלי החדשה

כמו שכבר ידוע לנו, הבמאי המפורסם באז לורמן עובד על סרט שמספר את סיפור חייו של אלביס. לאחר שנודע לנו שמי שישחק את אלביס פרסלי הוא לא אחר מאוסטין באטלר (כאשר גם אנסל אלגורט והארי סטיילס התמודדו על התפקיד). השבוע נודע לנו מי תגלם את אשתו של המוזיקאי האגדי, או אפשר גם לומר המלכה למלך הרוק – פרסיליה פרסלי. את החתיכה החשובה בפאזל הליהוקים הזה תגלם אוליביה דג'ונגה האוסטרלית, שכנראה מוכרת לכם מהתפקיד הדרמטי והמרכזי ששיחקה בסדרת הלהיט של נטפליקס "עולם חדש". הרבה פרטים עד אינם ידועים על הסרט המדובר, אבל עם צוות שחקנים כזה אנחנו לא דואגים בכלל.

וין דיזל עדיין עצבני

מהיוצרים של "מהיר ועצבני", כוכב סרטי האקשן בתפקיד בסרט חדש שנקרא "בלאדשוט" (Bloodsot). ריי גריסון (וין דיזל) הוא חייל שנהרג בפעולה צבאית, אבל הוא חוזר לחיים בתור כלי נשק עם כוחות על אנושיים ונקרא "בלאדשוט". ארגון בשם RST הפך אותו לכזה, אבל באותה דרך שהחזירו אותו לחיים והגבירו את יכולותיו הפיזיות, הם גם שולטים על הזיכרונות והמחשבות שלו. כעת הוא במשימה חשובה – לגלות מהי האמת ומה הוא הבדיוני, משימה שלא תהיה קלה. הסרט צפוי לעלות לבתי הקולנוע ב20.2.20.

 

כוכב נופל

״עלייתו של סקייווקר״ עלולה להיות הסרט בעל שיעורי הפתיחה הנמוכים ביותר. מה שמעמיד את הסרט העתידי בסכנה, כרגע לפי ההערכה שיעורי הפתיחה יהיו נמוכים לאלו שהיו בסרט הקודם בטרילוגיה - ״מלחמת הכוכבים: אחרון הג׳דיי״ אך עם זאת, התחזיות משתנות ככל שתאריך השחרור מתקרב וצפוי להיות שינוי. למרות שיעורי הפתיחה הצפויים, אין לדעת אם הסרט הולך לנחול כישלון בקופות, כי למרות הכל, הוא הפך לסרט שמכר יותר כרטיסים מכל סרט אחר של מלחמת הכוכבים. אין הרבה וודאות בנושא וכנראה שנצטרך רק לחכות ולראות מה יקרה.

 

מתנתקים מדיסני ולוקאס-פילם

אם כבר עסקנו באיום על טרילוגיית הסרטים של מלחמת הכוכבים, נספר כי עומדת סכנה נוספת בנושא המשך הטרילוגיה. יוצרי ״משחקי הכס״ החליטו על ביטול תכנית הסרט הבא, תוך התנתקות מדיסני וחברת "לוקאס-פילם" שעל פי הדיווחים היו מועמדים לקבלת הזכויות על הטרילוגיה הבאה. התכנון היה לשחרר סרט נוסף בשנת 2022, אך הזכיינות אינה ניתנה. הסרט ״עלייתו של סקייווקר״ עתיד לכבוש את המסכים בקרוב, אך כאמור, הסרט הבא עדיין בגדר שאלה.

מתוך
מתוך "עלייתו של סקיווקר" © קרדיט: באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

הג'וקר שוב שובר שיאים

לא עבר שבוע מהפעם האחרונה שדיברנו על ההישגים של הסרט כאן בחדשות הקולנוע וכבר הוא הספיק לשבור עוד שיא קולנועי אדיר. כולנו יודעים שמארוול מחזיקה בתואר הסרט המצליח ביותר בכל הזמנים, אבל עכשיו DC יכולים גם הם להשוויץ בכך שהג'וקר עקף את "דדפול 2" עם 853,800,400 מיליון דולר בקופות העולמיות והפך לסרט המדורג לגילאים מסוימים המצליח ביותר בכל הזמנים. כעת הרשימה התעדכנה ובראשה ה"ג'וקר" אחריו "דדפול 2" ו "דדפול", מיד אחריהם "המטריקס רילודד" ו "זה". בקצב בו הסרט מתקדם לא נופתע בכלל אם יגיע לטקס פרסי האוסקר, אך עכשיו נותר רק לקוות שיקח איתו פרסים טובים הביתה.

© צילום: באדיבות Tulip Entertainment

יחידת המצחיקים

בין אם אתם חושבים שהסרט הראשון של יחידת המתאבדים היה טוב או לא, אי אפשר שלא להגיד שהוא הציג לנו צד חדש לגמרי של היקום של DC שעם הצוות הנכון יוכל להתפתח לסיפור מדהים. במיוחד עכשיו כשהתגלה לנו שג'יימס גאן הבמאי של "שומרי הגלאקסיה" של מארוול מביים את הסרט הזה. גאן ידוע בסגנון הצבעוני והמצחיק שלו, מה שהפך את שומרי הגלאקסיה להצלחה כל כך מסחררת. אחד השחקנים העיד ואמר "אני מרגיש כאילו שאני מצלם את סרט הקומדיה הראשון שלי", אז כדאי שתביאו נייר לנגב את דמעות הצחוק.

שליחות קטלנית: גורל אפל 31.10

היא חזרה! שרה קונור ושילוב מוזר של סייבורג ואשה מחויבות להגן על ילדה צעירה ממחסל חדש שעשוי מחומר נוזלי שהגיע מהעתיד. בדרך הם עוברים הרבה אקשן וקרבות שמזכירים לנו שוב עד כמה הסייבורגים חזקים ומאיימים. אנחנו אפילו זוכים לראות את ארנולד שוורצנגר חוזר לעזור לצוות. עוד מישהו שחזר לסרט השישי בסדרת הסרטים הזו הוא המפיק ג'יימס קאמרון.

 

ג'וליה רוברטס

ג'וליה רוברטס היא לא אחרת מאחת הנשים המצליחות ביותר בעולם המשחק. היא על מסכי הקולנוע שלנו עוד מסוף שנות השמונים. תפקיד הפריצה שלה היה תפקיד המשנה בסרט "מגנוליות מפלדה" וכבר שנה לאחר מכן (90) קטפה את התפקיד האייקוני של ויויאן וורד בסרט "אישה יפה". אבל בנוסף לקריירה המשגשגת שלה לפני כמה שנים טובות, היא ממשיכה לשחק בתפקידים גדולים ומרגשים גם בזמן האחרון, כמו איזבל פולמן בסרט "פלא". השבוע, ב-28 לאוקטובר חגגה השחקנית האגדית את יום הולדתה ה-52 (והיא ממש לא נראת ככה), מזל טוב!

חוואקין פיניקס

חוואקין פיניקס גם נולד ב-28 לחודש, וחגג את יום הולדתו ה-45 השבוע. הוא מוכר לנו בעיקר מסרט הלהיט האחרון של די-סי "ג'וקר" ששבר את הקופות והימם את הצופים ברחבי העולם, וגם פה בארץ. הוא יהיה אולי הג'וקר השני שזוכה לפרס האוסקר ויצליח לעזור לדי-סי למקם את עצמם יותר טוב על מפת ההישגים. בשנת 2005 שיחק פיניקס בסרט "הולך בדרכי" שעליו זכה בפרס גלובוס הזהב, וגם היה מועמד לאוסקר על תפקידו בסרט "היא". יום הולדת שמח!

תגובות