תכינו את הדלעת: הסרטים שהכי שווים בינג' בהאלווין השנה. צילום מסך מטריילר

תכינו את הדלעת: הסרטים שהכי שווים בינג' בהאלווין השנה

כבר אפשר להריח את הפחד באוויר, השדים מתעופפים ברוח והזומבים מסתובבים ברחובות. הזמן הטוב ביותר להישאר בבית ולהתחבא - ובהזדמנות זו להשתמש ברשימה שהכנו לכם כאן לסרטים שהכי שווים בינג' לעונה המפחידה ביותר של השנה, רק אל תשכחו לנעול את הדלת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מכסחי השדים

כשמשהו מוזר קורה כולנו כבר יודעים שצריך להתקשר למכסחי השדים. החבורה שתתפוס כל מפלצת או רוח שמסתובבת לה חופשית בניו יורק. זה הזמן הטוב ביותר לחזור לקלאסיקה הזאת משנת 1984 הרחוקה וליהנות מההרפתקה של המכסחים נגד השדים שהשתלטו על העיר ומאיימים להרוס אותה. אם ברצונכם לראות את הגרסה הנשית והמחודשת, אז "מכסחות השדים" הן הצוות שלכם, קומדיה נוספת שמספרת את הסיפור הישן בטוויסט מחודש עם הופעות אורח של השחקנים מהסרט המקורי ביניהם ביל מארי וסיגורני וויבר.

 

הוקס פוקס

שלוש המכשפות שנכנסו לתרבות הפופ היום יומית הן בהחלט בחירה מעולה להוסיף לבינג'. הסרט מציג לנו שלוש אחיות שבמקרה הן גם מכשפות שהוצאו להורג אי שם במאה ה-17. 300 שנה לאחר מכן הן חוזרות מהמתים ומתחילות במסע ה"כיבוש" שלהם על אדמת החיים. הסרט מלווה ברגעים מפחידים ומותחים לצד הבדיחות הקומיות של האחיות המצחיקות, שמגולמות על ידי בט מידלר, שרה ג'סיקה פארקר וקט נג'ימי. הסרט מיועד לכל המשפחה ומשלב בתוכו גם קטעי שירה שלא יצאו לכם מהראש עד האלווין הבא.

 

צמרמורת

הסרט שמבוסס על סדרת הספרים המצליחה עם אותו השם יצא לאקרנים בשנת 2015 והבטיח כיף ופחד לכל המשפחה, האם קיבלנו? בהחלט כן. בכיכובם של דילן מינט וג'ק בלאק מגיעה הרפתקה המלאה במפלצות ויצורים מהאגדות. זאק הוא נער חדש בשכונה שמנסה להתיידד עם האנה השכנה שלו, אך הוא נחרד לשמוע אותה צורחת בלילה ומנסה לעזור לה ולהציל אותה. כשהוא נכנס לביתה הוא מגלה ספרייה ענקית עם ספרים שנכתבו על ידי אביה, בכל אחד מסופר על מפלצת אחרת. זאק עושה טעות ופותח במקרה אחד מהספרים ומשום מקום מופיעה מפלצת שלג ענקית בסלון שבורחת ומסתובבת בעולם החופשי ועליהם לעצור אותה ואת שאר המפלצות שברחו בעקבותה. 

 

הסיוט שלפני חג המולד

אתם חשבתם שלכם יש סבלנות? נסו ליצור סרט שלם בעזרת בובות ואלפי תמונות בודדות שביחד יוצרות קטע וידיאו, כבר מיואשים? זו בדיוק הייתה המשימה של הבמאי טים ברטון כשיצר את הסרט הזה. הצורה בה נוצר הסרט מכניסה אותנו כצופים לחוויה מיוחדת ולסיפור מרתק על ג'ק מלך הדלעות שמגיע מעולם ההאלווין, ויום אחד בטעות נכנס לעולם של חג המולד ונדהם מכמה הוא שונה מהעולם שהוא רגיל אליו. ג'ק מנסה להביא את חג המולד בגרסה שלו לעולם האמיתי עם טוויסט. סרט שעד היום עומד במבחן הזמן וממשיך להיות ה-סרט של האלווין.

 

גרמלינז

אל תטעו, הם אולי נראים חמודים ומתוקים אבל אל תתנו להם לגעת במים או לאכול אחרי חצות כי התוצאות יהיו הרסניות. הסיפור מספר על נער צעיר בשם בילי פלצר שמקבל יצור חמוד כמתנה לחג שמתחיל לגדול ולהתרבות. עד שלאט לאט הופך למפלצת ענקית שזורעת פחד בעיירה. הסרט זכה להצלחה ענקית כשיצא בשנת 1984 וממשיך כיום להיות חלק מרשימת הסרטים השווים ביותר להאלווין. הסרט מעביר לנו את המסר שלא כל מה שמגיע באריזה יפה הוא בהכרח נחמד וטוב.

 

ביטלג'יוס

להיזהר שלא להגיד את השם שלו שלוש פעמים כי אחרת לא תספיקו למצמץ והוא כבר יופיע מולכם. העלילה מספרת על זוג צעיר שמתו לאחרונה, הם החליטו לרדוף את ביתיהם הישן ביחד ולהפחיד את כל האנשים הדורכים בו. כאשר נכנסו אליו דיירים חדשים הזוג יוצא כדרכו להבהיל אותם אך הדיירים לא מוותרים בכזאת קלות. הם קוראים ל"מגרש חיים" (משחק מילים עם מגרש השדים) שהוא בעצמו שד, ביטלג'יוס מתגייס לעצור אותם ולמנוע מהם מלגור בביתם החדש. סרט נוסף של הבמאי טים ברטון שיבטיח לנו הומור, מוזרות, ופחד - והכל בתוך עולם בידיוני מהפנט עם אסתטיקה ייחודית. בסרט משחקים וינונה ריידר, אלק בולדווין, ומייקל קיטון.

 

משפחת אדמס

אין אדם חי שלא ינקוש באצבעות כשישמע את שיר הנושא של הסרט הזה. חשבתם שלכם יש משפחה מוזרה? חכו שתראו את המשפחה הזו. הסרט שיצא בשנת 1991 זכה להצלחה רבה ואהדה בקרב הצופים בגלל הייחודיות שלו וההומור השחור שנמצא בכל פינה בו. עלילת הסרט עוקבת אחרי המשפחה שבידדה את עצמה מהחיים המודרניים ונשארה בעולם משלהם שמאפשר להם להתנהל בצורות מוזרות. מהילדים שמנסים להרוג את השני כל הזמן, עד לאמא שגוזרת את כל עלי הכותרת מהוורדים ומשאירה רק את הגבעולים, עד לאבא שמלא בסודות מוזרים. רשימת השחקנים מלאה באגדות כמו כריסטופר לוייד, אנג'ליקה יוסטון ועוד. לסרט יצאה גם גרסה מצוירת מחודשת השנה, שגם שווה צפייה בהאלווין (ובכלל).

 



תגובות