בואו לזכות: מחלקים לכם כרטיס זוגי לסרט "המלאכיות של צ'ארלי". באדיבות פורום פילם

בואו לזכות: מחלקים לכם כרטיס זוגי לסרט "המלאכיות של צ'ארלי"

אוהבים אקשן וקומדיה בסרט אחד? זה הזמן שלכם לזכות בכרטיס זוגי לסרט שלא ישאיר אף אחד אדיש - "המלאכיות של צ'ארלי". זה מה שעליכם לעשות!

עוד כשיצא השיר "Dont Call Me Angel" של השילוש המוצלח, אריאנה גרנדה, מיילי סיירוס ולנה דל ריי לסרט המחודש של "המלאכיות של צ'ארלי", אנחנו כבר מחכים חידוש של הסרט המדובר שיגיע לאקרנים בחמישי הקרוב ה-14 לנובמבר. אז אם אתם מחפשים סרט שלא ישעמם אתכם לרגע ואתם חובבים קומדיה ואקשן ביחד, "המלאכיות של צ'רלי" הוא בדיוק הסרט בשבילכם. גולשי פרוגי זוכים לקבל כרטיס זוגי לטרום הבכורה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

לאחר ההצלחה המסחררת, אליזבת' בנקס מביימת את הדור הבא של "המלאכיות של צ'ארלי" - קריסטן סטיוארט ("דמדומים"), נעמי סקוט ("אלאדין") ואלה בלסינקה, המועסקות על ידי צ'ארלס טאונסנד המסתורי. המלאכיות המדוברות תמיד סיפקו את שירותי האבטחה וכישורי חקירה בעבור לקוחות פרטיים על הצד הטוב ביותר. כעת, הסוכנות הפכה לסכונות בינלאומית המעסיקה כמה מהנשים החכמות, חסרות הפחד והמיומנות ביותר בעולם - צוותי מלאכיות רבים שלכל צוות יש את המיומניות הגבוהות ביותר להתמודדות עם מצבים בעיייתים. צוותים אלו לוקחים על עצמם את המשימות הקשוחות ביותר ברחבי העולם. כאשר מהנדס מערכות צעיר חושף טכנולוגיה מסוכנת, המלאכיות נקראות לפעולה ונדרשות לסכן את חייהן על מנת להגן על כולנו.

 

רוצים לזכות?

כל מה שעליכם לעשות הוא להגיב בפוסט הפעילות בחשבון האינסטגרם של פרוגי (בלבד) ולספר לנו מיהו החבר/ה הכי מלאך שאתם מכירים ומה הופך אותו לכזה? תייגו אותו, ואולי תזכו בכרטיס זוגי לטרום בכורה של הסרט! 

 

 בכפוף לתקנון הפעילות - לחצו כאן

 

 

 

תגובות