חדשות הקולנוע: אנטמן חוזר וטום הולנד בתפקיד שונה. צילום: באדיבות פורום פילם

חדשות הקולנוע: אנטמן חוזר וטום הולנד בתפקיד שונה

תמונה ראשונה מתוך הסרט החדש בכיכובו של טום הולנד, "אנטמן 3" אושר רשמית והארי סטיילס ממש רוצה לגלם את דמותו האייקונית של ג'יימס בונד - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"חיות הפלא 3" בריו דה ז'ה נרו

סרט ההמשך בסאגה שמלווה את סיפורם של סרטי "הארי פוטר" ממשיך להתבשל באולפני האחים וורנר. פרטים חדשים התפרסמו, ובתור התחלה (טובה) נודע לנו שדיוויד ייטס חוזר לביים. רוב הצוות המקורי יחזור גם לסרט השלישי (גם ג'וני דפ בתפקיד גרינדלוולד). בנוסף, השחקנית ג'סיקה וויליאמס שהיה לה תפקיד קטן ב"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" תחזור לסרט השלישי אבל עם תפקיד גדול יותר. היא תחזור בתור פרופסור בבית הספר אילברמורני לכישוף ולקוסמות (שזה בעיקרון ה"הווגורטס" האמריקאי). הלוקשיין בסרט הזה גם שונה בדרסטיות מהשאר, ובמקום פריז או ניו יורק, יהיה יותר בכיוון של ריו דה ז'ה נרו. פרטי העלילה עצמה עדיין מעטים, אבל חזרתו של ג'וני דפ כגרינדלוולד עשויה להיות גורם משמעותי.

מתוך
מתוך "חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" © באדיבות Tulip Entertainment

כוכבת שנולדה #2

בשבוע האחרון על פי הדיווחים הזמרת המצליחה ליידי גאגא לוהקה לסרט החדש על הרצח של מאוריציו גוצ׳י בבימויו של רידלי סקוט, האחראי ללא מעט סרטי אקשן מוכרים. חשוב לציין כי זהו תפקידה הראשון מאז הסרט ״כוכב נולד״ שהצליח מאוד ואף גאגא זכתה גאגא בפרס האוסקר לשיר המקורי טוב ביותר בסרט הזה. כעת, היא חוזרת בתפקיד הרוצחת בסרט. מה שהופך את הידיעה על כך לעוד יותר מרגשת, כיוון שנראה צד נוסף בגאגא, שלא הכרנו קודם - ואנחנו בהחלט מצפים לזה.

© gettyimges.ILKevin Winter

סטיילס, הארי סטיילס

אם התחלנו לעסוק בזמרים, נספר כי יש סיכוי שגם הזמר יוצא להקת וואן דיירקשן, הארי סטיילס, ישחק את תפקיד הנחשק של ג׳יימס בונד ויכנס לנעליו של דניאל קרייג. שהודיע בעבר כי לא ימשיך לגלם את דמותו של הסוכן האהוב עלינו. מאז, החלו חיפושים בעקבות ג׳יימס בונד הבא וכששאלו הארי סטיילס על כך בראיון, הוא ענה שהוא רוצה את התפקיד. האם הרצון יתממש למציאות? אי אפשר לדעת, אבל אנחנו בהחלט יודעים שהארי סטיילס בחליפה זה משהו שאנחנו לא היינו מתנגדים לראות על מסך הקולנוע. 

© gettyimges.ILHandout

טום הולנד שודד בנקים

טום הולנד חשף תמונה ראשונה של הלוק החדש שלו בסרט "Cherry" דרך חשבון האינסטגרם שלו, ובתיאור התמונה כתב "אין אזעקות. אני פושע מבוקש, הם יהרגו אותי…." אין ספק שגם התמונה המאיימת וגם הכיתוב המסתורי (והמעט מלחיץ) מראה לנו שהתפקיד הזה של הולנד יהיה מרחק שנות אור מדמותו של "ספיידרמן הידיד השכונתי", ויתן לנו משהו שונה לגמרי לצפות לו. בסרט החדש של האחים רוסו (אנתוני וג'וזף רוסו), טום הולנד משחק את ניקו ווקר, יוצא צבא עיראקי שחוזר לביתו ומתמודד עם הפרעה פוסט טראומטית והתמכרות לסמים. כדי לממן את ההרגל היקר - הוא שודד בנק. הסרט מבוסס על סיפורו של ניקו ווקר האמיתי, ששדד עשרה בנקים בארבעה חודשים בלבד. 

הפצצה על הסט

בעת צילומי הסרט הלייב אקשן לקומיקס ״הנצחיים״ של מארוול, התברר שהפקתו יכלה להיגמר באסון גדול לתעשייה. במהלך צילומי הסרט, חברי הצוות הבחינו כי על הסט נמצאת פצצה. חברי הקאסט, בניהם אנג׳לינה ג׳ולי וריצ׳רד מאדן שנכחו במקום, פונו, ומומחים לסילוק ונטרול פצצות זומנו למקום. אחר כך ההפקה חזרה לתפקד כרגיל. לא ברור מהיכן הפצצה הגיעה או כמה זמן הייתה במקום, אך חשוב לציין כי הצילומים התקיימו באי פוארטוונטורה, שהיה בסיס צבאי לנאצים בזמן מלחמת העולם השנייה, לכן ניתן להסיק כי אולי הייתה שם מאז. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בנובמבר 2020. ואנחנו מקווים כי זוהי התקרית האחרונה, ושמחים לנוכח הידיעה שאף אחד מהנוכחים במקום לא נפגע.

הקטנצ'יק חוזר

כבר הרבה זמן רצות שמועות בין מעריצים הדוקים של היקום הקולנועי של מארוול, שמתוכנן סרט נוסף לגיבור הקטן, סקוט לנג הידוע גם כ"אנטמן". אך עכשיו אפשר לנשום לרווחה כי השמועות אכן אושרו ופול ראד יחזור לשחק אותו בסרט שלישי בבימויו של פייטון ריד. נכון לעכשיו אנחנו עוד לא יודעים שום דבר על עלילת הסרט והאם איוונג'לין לילי, מייקל דאגלס ומישל פייפר יחזרו גם הם לצוות השחקנים. כן ידוע לנו שהסרט יתחיל את הצילומים בסוף 2020 או בתחילת 2021 ואמור להגיע לאקרנים בשנת 2022.

© צילום: באדיבות פורום פילם

מיילס מוראליס בסרט שני

אולפני סוני הכריזו בטוויטר על סרט המשך ל"ספיידרמן: מימד העכביש". הם הכריזו על הסרט בהעלאת סרטון קצר למשתמש הטוויטר הרשמי של הסרט בו אנחנו רואים את לוגו הספיידרמן של מיילס בכמה צורות שונות כאשר בתוכו כתוב "2022". לאחר מכן גם נחשף כי התאריך המדויק יהיה ה8 באפריל 2022. נכון לעכשיו אנחנו לא יודעים שום מידע על מה יקרה בסרט ומי מצוות המדובבים יחזור, אך אחת השמועות סוברת כי אנחנו נחשף לעוד מיילסים מוראליסים מיקומים אחרים.

© צילום מסך

מחילה מצליחה

הסרט השני של צמד החמד גיא עמיר וחנן סביון "מחילה" יצא לאקרנים רק לפני חודש וכבר חוגג את הצופה ה300,000 בארץ. המספר הזה הופך את הסרט לסרט הישראלי המצליח ביותר לשנת 2019, זהו לא הסרט המצליח הראשון שלהם, הסרט "מכתוב" זכה לכ600,000 צופים בבתי הקולנוע הישראלים ושבר את שיא מכירת הכרטיסים של ה-30 שנים האחרונות. בסרט משתתפים לצידם של עמיר וסביון שירי מימון, צחי הלוי ואלון אבוטבול. האם הם יצליחו לשבור את השיא של הסרט הקודם? נשאר רק  לחכות ולגלות.

 

הקרב על מידווי (7.11) 

הסרט מבוסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו בשנת 1942, באמצע המלחמה הנוראית בין אמריקה ויפן שגבתה את חייהם של אנשים רבים כל כך ובמקביל למלחמת העולם השנייה שהתרחשה באיזור אירופה. מדובר בסרט היסטורי שמזמן לא ראינו על המסכים, ועם טריילר מפוצץ לחלוטין – ואנחנו לגמרי שמחים שהסרט המדובר יוצא בתחילת החודש ולא בסופו. אז בעוד שבוע הוא יוצא לאקרנים, לא לחכות!

 

חיים שלי (7.11)

כוכבת "משחקי הכס" לא נחה, וכבר משחקת בסרט חדש שיוצא ממש היום (חמישי) – "חיים שלי". מדובר בקומדיה רומנטית, שלגמרי תמתיק לנו את החודש הקר: קייט, שחקנית וזמרת שהחיים שלה מתדרדרים מרגע לרגע, מכירה בחור בשם טום שעושה לה רק טוב על הלב ולאחר כל כך הרבה זמן של קושי מגיע האור. זמן רב לא קיבלנו קומדיה רומנטית בכיכוב מדהים שכזה, ואנחנו בטוחים שקלארק תהפוך את נובמבר לחם יותר.

 

דוקטור סליפ (7.11) 

בשנת 1980 קיבלנו סרט מדהים בשם "הניצוץ", מבוסס על ספרו עטור הפרסים של סטיבן קינג שהפך לסיפורי האימה הישנים הטובים ביותר שסופרו – ועכשיו, כמעט ארבעים שנה לאחר מכן, אנחנו מקבלים המשך. "דוקטור סליפ" הולך להיות סרט האימה החם של החודש הזה, עם סיפור אימה חדש לגמרי שממשיך את המסורת הישנה משנת 1980 – ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לו.

 
 
 

 

 

אמה סטון

הרבה איחולים וברכות לשחקנית המדהימה, אמה סטון! שחגגה השבוע את יום הולדתה ה-31 (בשישי בנובמבר). אין אחד שלא מזהה את השחקנית האגדית מהלהיט זוכה הפרסים "לה לה לנד" שם כיכבה, רקדה, ושרה יחד עם לא אחר מראיין גוסילינג. אבל השחקנית כיכבה בעוד הרבה סרטים מוכרים כמו "ספיידרמן" הראשון והשני מהגרסה של 2012 - 2014, בסרט "טיפש, מטורף, מאוהב" (גם שם כיכבה לצד ראיין גוסלינג), וגם בתפקיד ראשי בדרמה המפורסמת "העזרה". בימים אלו היא גם משחקת תפקיד ראשי בסדרה של נטפליקס "מטורף", ואנחנו שמחים לראות אותה קוטפת תפקידים ופרויקטים חדשים ללא הפסקה.

 

 

 

אדם דווין

הקומיקאי ושחקן הקולנוע הקורע אדם דווין, חוגג היום (חמישי) את יום הולדתו ה-35! הוא מוכר לנו מהמון קומדיות מפורסמות שתמיד מפילות אותנו מהרגליים מרוב צחוק (והרבה בזכותו). החל מהקומדיה המוזיקלית "פיץ' פרפקט" (1+2), ממשיך לסרט המשוגע בו שיחק לצד זאק אפרון "שכנים", לתפקיד הראשי בסרט "מייק ודייב מחפשים דייט" ועד לקומדיה הרומנטית של נטפליקס (שם שיחק לצד שותפו הותיקה מימי "פיץ' פרפקט" רבל וילסון) שנקראת "כמה רומנטי". אנחנו מקווים שנזכה לראות אותו בעוד קומדיות נהדרות (ואולי גם בז'אנרים שונים) ונאחל לו המון מזל טוב!





 

 

תגובות