חדשות הקולנוע: הנסיך אריק מקבל פנים חדשות.  צילום: Disney באדיבות yes

חדשות הקולנוע: הנסיך אריק מקבל פנים חדשות

לוסי הייל בסרט חדש, כריס פראט מפיק בפועל ומי זכה סוף סוף בתפקיד הנחשק של הנסיך אריק? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אי האשליות

לוסי הייל (שקרניות קטנות) תככב בסרט אימה חדש בשם "אי האשליות". חבורה של אנשים מגיעים לאי מוזר ותוסס, שמגשים להם את הפנטזיות הכי גדולות שלהם -  אבל מהר מאוד הפנטזיות מתבררות להיות ההפך הגמור ממה שהם ייחלו לו, והם עושים הכל כדי לצאת מהאי ומהאשליות המוזרות והמצמררות שבו. הסרט צפוי לצאת בבתי הקולנוע בארץ ב-13.2 בשנת 2020. 

 

דוקטור סליפ מנומנם בקופות

כמעט ארבעים שנה לאחר הסרט (המבוסס על הספר של סטיבן קינג) "הניצוץ", יצא לבתי הקולנוע סרט ההמשך שלו - "דוקטור סליפ". היו הרבה ציפיות שהסרט יהיה מהגבוהים ביותר בהצלחה בקופות, אבל למרות זו, נראה כאילו דברים השתנו. "דוקטור סליפ" הפסיד באופן לא צפוי 20 מיליון דולר ב-box office. בעוד שתקציב הסרט היה 45-55 מילון דולר, לכל הפחות, הסיכויים שחברת "האחים וורנר" תשיג רווח כלשהו מהסרט הם מאוד לא סבירים. 

צילומי "מהיר ועצבני 9" הסתיימו

הסרט התשיעי בסאגת הסרטים "מהיר ועצבני" סיים את צילומיו באופן רשמי. לאחר שהיה אמור לצאת לקולנועים כבר בשנת 2019, הוא נדחה, אבל במקומו זכינו לראות את סרט הספין-אוף לסדרת הסרטים המצליחה - "הובס ושואו".  הבמאי ג'סטין לין הכריז השבוע בחשבון הטיווטר שלו על סיום הצילומים לסרט שככל הנראה הסרט ישחורר לקולנועי ארצות הברית ב-22 למאי בשנת 2020, ולאחר מכן יגיע גם לקולנועים בישראל. 

כריס פארט מפיק סרט חדש

כולנו מכירים את השחקן כריס פראט בעיקר כדמותו של פיטר קוויל בסרט "שומרי הגאלקסיה". אבל חוץ ממשחק, מסתבר שלשחקן יש גם עניין אחר בתחום הקולנוע, והוא הולך להפיק בפועל סרט משלו.  שמו של הסרט בתרגום חופשי הוא "מלחמת המחר" (באנגלית Tomorrow War) והוא גם צפוי לככב בסרט בנוסף לתפקיד ההפקה. העלילה ככל הנראה מספרת על עולם עתידי בו המין האנושי נמצא במלחמה עם חייזרים. היא מתמקדת באיש אחד שמתגייס למלחמה וגורלה של האנושות תלוי ביכולת שלו לשנות את הטעויות של עברו. בטי גיפלין, וג'יי קיי סימונס צפויים גם הם לככב בתפקידים ראשיים. איבון סטרהובסקי, ת'יאו וון, סם ריצ'רדסון וקית' פאוורס גם יהיו חלק מהקאסט המדובר. תאריך השחרור של הסרט עוד אינו נראה באופק, אבל אנחנו בטוחים ששווה לחכות.

© gettyimges.ILRich Fury

סוניק חוזר

לאחר הביקורות הקשות שספג הטריילר לסרט "סוניק" מהצופים, אולפני "פראמאונט" בוחרים שלא להתעלם מהן ומשחררים טריילר לסרט החדש "סוניק- הסרט". שתפקידו לפצות על נפילתו של הטריילר הקודם, בעזרת עיצוב חדש וחמוד בהרבה. כאשר נחשפו האולפנים לביקורות וללעג לטריילר, בחרו לדחות את מועד יציאתו של הסרט לטובת עיצוב מעט יותר קרוב למקור. השבוע שוחרר הסרט ונראה כי אכן הביקורות השפיעו רבות, וגרמו ליוצרים לערוך שינויים בדמותו של סוניק, שכעת עיניו גדולות יותר, שיניו שונו וגופו השתנה למימדים חמודים אף יותר - התואמים את דרישות המקור.

 

סקוב!

ואם אנחנו כבר עוסקים בסרטי לייב אקשן, נספר כי גם הסרט הנוסטלגי ״סקובי דו״ זוכה לגרסת אנימציה משלו לכל המשפחה. בבימויו של טוני סרוון והפקה של כריס קולומבוס - שאחראי בין היתר גם לשני הסרטים הראשונים בסדרת סרט י״הארי פוטר״. וזה לא הכל, בסרט יופיעו כמה מהשחקנים המוכרים והמצליחים בתחום: הראשון מבניהם הוא זאק אפרון, המוכר לנו מסרטי דיסני הנוסטלגים ומקומדיות שונות ומצליחות, בתפקיד פרד. השנייה ג׳ינה רודריגז, שפרצה לחיינו בתור ג׳יין מהסדרה הקומית ״ג׳יין הבתולה״שתגלם את דמותה של ולמה. אז מה בעצם הולך להיות בסרט החדש? חברי "מסתורין בע״מ״ נאלצים לשתף פעולה עם גיבורים מהיקום של חברת הסרט המקורי "האנה ברברה" במטרה להציל את העולם מהנבל דיק דאסטרדלי ומתוכניותיו המרושעות.

 

הנסיך הזוכה

אחרי שהארי סטיילס ויתר על תפקידו של הנסיך אריק בחידוש הסרט "בת הים הקטנה", הייתה תחרות צמודה בין הרבה מתמודדים על התפקיד הנחשק. אחרי הרבה ציפיה ומתחים, הנה מי שכן יגלם את הנסיך אריק לצד האלי ברי - ג'ונה-האאור קינג. השחקן הבריטי בן ה-24 התחרה על התפקיד צמוד לשחקן קמרון קאף. נראה כאילו התפקיד הזה יהיה קפיצת מדרגה בשביל השחקן הצעיר, בנוסף להופעתו העתידית בסרט החידוש הקרב ובא לדרמה המפורסמת "נשים קטנות".

מארוול במחווה מרגשת לסטן לי

השבוע לפני שנה אביה המייסד של חברת "מארוול" הלך לעולמו בגיל 95. מעריצים רבים עדיין מתאבלים על מותו של סטן לי, וזוכרים את הגיבורים ואת העולמות המופלאים שעזר ליצור. אז מסתבר שלא רק המעריצים ממשיכים לזכור וגם חברת מארוול מתאבלת על החלל הריק שהשאיר - ועושה מחווה מרגשת לזכרו. בנובמבר 12, חשבון הטוויטר הרשמי של "Marvel Entertainment" העלה אומנות אילוסטרציה מרגשת של היוצר האגדי, מוקף בהרבה מהדמויות שעזר להפיח לחיים. בכיתוב הם אמרו "זוכרים את סטן "האיש והאגדה" לי: האגדיות שלו תמשיך לחיות ביקום של מארוול ובלבבות מעריצי מארוול בכל מקום." אנחנו לא יודעים איך אתם מרגישים לגבי זה, אבל אנחנו בהחלט הזלנו דמעה

 

המלאכיות של צ'ארלי (14.11)

הסרט המדובר ביותר בשנה הקרובה סוף סוף יוצא, ואין לנו מילים לתאר כמה אנחנו מצפים לו. נעמי סקוט (כן, זו יסמין מהלייב אקשן של "אלאדין"), אלה בלסינקה וקריסטין סטיוארט הן המלאכיות החדשות של אחד מסרטי הקאלט המדוברים של כל הזמנים, ועם שיר רקע שזכה לאינספור ביקורות (don’t call ma angel, עם אריאנה גרנדה, לנה דל ריי ומיילי סיירוס) בעוד שבועיים בלבד סוף סוף נקבל אותו, בבימוייה של אליזבת בנקס – אפי טרינקט המתוקה מ"משחקי הרעב". אחד החודשים הכי טובים בקולנוע, התחלנו!

 

פורד נגד פרארי (14.11) 

סרט חדש לגמרי בכיכובו של מאט דיימון שלא יורד לרגע מראשי הכותרות – "פורד vs. פרארי". מדובר בסרט מכוניות מסוג שלא נראה על המסכים המון זמן, עם ליהוק מוצלח במיוחד והרבה מאוד אקשן, עם שתי חברות המכוניות המתחרות-תמיד : פורד ופרארי, כשם הסרט כך הן. אז סעו במהירות לקולנוע הקרוב לבית!

 
 

לאונרדו דיקפריו

השחקן המפורסם והאייקוני ביותר לאונרדו דיקפריו, חגג השבוע את יום הולדתו ה-45! ב-11 לנובמבר. השקן פרץ לעולם המשחק כבר בשנות התשעים, בתפקידו בסרט "מה עובר על גילברט" לצידו של ג'וני דפ. בהמשך (אבל עוד בשנות התשעים) כיכב בהמון להיטים עטורי שבחים, כמו "יומן נעורים", "רומיאו וג'ולייט" וכמובן - "טיטאניק". הוא זכה לאחרונה בפרס אוסקר על תפקידו בסרט "האיש שנולד מחדש", אבל אין ספק שאם נפרט כאן את כל הסרטים המצליחים שדיקפריו כיכב בהם, נצטרך לוותר על הפינה ולהפוך את הפרויקט לכתבה שלמה. בנוסף נציין שהשחקן הוא גם פעיל בנושא איכות הסביבה, כמו שתכולו לראות בנאום קבלת פרס האוסקר שלו. אז בקיצור, נאחל המון מזל טוב לשחקן המוכשר - שרק משתבח עם השנים.

 ראיין גוסלינג

עוד שחקן מפורסם מאוד חגג את יום הולדתו השבוע. ראיין גוסלינג גדל בשנה וחגג את יום הולדתו ה-39 ב-12 בנומבר. בשנת 2004 גילם גוסלינג תפקיד שחקוק לנצח בזיכרון של אוהבי סרטי הדרמות הרומנטיות, בסרט "היומן" לצידה של רייצ'ל מקאדמס (ילדות רעות). אחרי סדרה של סרטים מצליחים עליהם זכה לשבחים ושלל מועמדויות, כמו "דרייב", "חצי נלסון" ו"מכונת הכסף" הופיע בשנת 2016 בסרט המוזיקלי "לה לה לנד" לצד אמה סטון. על תפקידו בסרט זכה בפרס גלובוס הזהב. הרבה איחולים וברכות לשחקן הקנדי ראיין גוסלינג, מזל טוב!

© צילום מסך מטריילר

 

 

תגובות