המלאכיות של צ'ארלי: מצחיק, כייפי ולא צפוי. צילום: באדיבות פורום פילם

המלאכיות של צ'ארלי: מצחיק, כייפי ולא צפוי

הסרט החדש בסדרת הסרטים של "המלאכיות של צ'ארלי" מפתיע אותנו ונותן לנו סרט שהוא יותר מסתם סרט אקשן או קומדיה. ביקורת.

קפצנו לקולנוע לראות את הסרט המדובר ביותר של השנה - "המלאכיות של צ'ארלי", ואנחנו חייבים להגיד שאנחנו די מבינים למה דיברו עליו כל כך הרבה. אז לפני שאתם רצים לקולנוע לראות את הלהיט החדש, בואו תראו מה אנחנו חשבנו עליו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אז הלכנו לראות את "המלאכיות של צ'ארלי" והופתענו בגדול. הסרט עוקב אחרי עלילה מחודשת בה מדענית צעירה בשם אלנה (נעמי סקוט) פיתחה מכשיר חדש בשם קליסטו שלכאורה נראה רגיל ונחמד עד שמגלים כי אפשר להשתמש בו כנשק. היא מנסה לעצור את הבוס שלה מלשווק את המוצר אך הוא לא מקשיב לה וביחד עם מייסד החברה הם מתחילים לעבוד על השיווק. בנואשות אלנה פונה לארגון בין לאומי בשם "טאונסנד" שמבטיח לעזור בכל צרה. לא נעשה לכם ספויילרים אבל בואו נגיד שדברים קצת משתבשים ולא הולכים בדרך שאלנה קיוותה לה. היא זוכה לפגוש את המלאכיות (קריסטן סטיוארט ואלה בלינסקה) עם הבוזלי החדשה שלהן, כן, כן בוזלי אישה! הן יוצאות להרפתקה ברחבי העולם בכדי למצוא את מכשירי הקליסטו שעומדים למכירה לפני שיהפכו לנשק קטלני.

 

הסרט מלא בסצנות אקשן שמבוצעות באופן מדהים וחלק, הוא מפוצץ בסצנות חכמות מותחניות וגם מצחיקות. הוא משלב בו חלקים שבהם אנחנו על קצה הכיסא ואחרים בהם אנחנו מתפוצצים מצחוק. בנוסף, הסרט מלא בנקודות מפנה לא צפויות שבכל פעם שחשבתם משהו אחד יסתבר שההפך הוא הנכון. קריסטן סטיוארט בהחלט גונבת את ההצגה בסרט הזה, המשחק שלה בסרט מדהים והיא מצליחה לחטוף את הפוקוס לאורך הסרט. שאר הקאסט נותן הצגה לא פחות טובה, העלילה ברורה וקליטה, הבדיחות נוחתות כמו שצריך וסצנות האקשן עוצרות נשימה.

© צילום: באדיבות פורום פילם

אי אפשר להתעלם מהמסר הפמיניסטי החזק שנמצא בסרט, רוב הקאסט הוא נשים והעצמה נמצאת בכל פינה ושנייה של הסרט. המסר עובר בצורה מובהרת וחלקה אך יש סיכוי שלחלק מהאנשים המסר ירגיש קצת מוגזם. הסרט מלווה ברשימת שירים מעולה שבתוכה גם שיר הנושא: "Don’t call me angel" שהקליטו לנה דל ריי, אריאנה גראנדה ומיילי סיירוס , אך עם כל התרגשות שהייתה מסביב לשיר לא נעשה בו שימוש מרבי בסרט.

צילום: באדיבות פורום פילם
צילום: באדיבות פורום פילם

לסיכום, "המלאכיות של צ'ארלי " הוא סרט קליל, מהנה, מותח ומצחיק שמתאים גם למעריצים של סדרת הסרטים וגם לחדשים שרוצים להצטרף. המשחק בו טוב, האפקטים מרשימים והמסר שלו עובר בצורה טובה וברורה. טיפ קטן, אל תברחו ברגע שהכתוביות מתחילות, מצפות לכם מספר סצנות קרדיטים שלא כדאי לפספס!


תגובות