"לשבור את הקרח 2": הרבה יותר מסרט אנימציה. צילום: באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

"לשבור את הקרח 2": הרבה יותר מסרט אנימציה

במשך שש שנים מעריצים מרחבי העולם חיכו בציפייה רבה לסרט ההמשך של "לשבור את הקרח" מבית היוצר של דיסני. וללא ספק היה שווה לחכות לסרט ההמשך! ביקורת.

לאחר ציפיות רבות לסרט ההמשך, הלכנו לקולנוע לצפות ב"לשבור את הקרח 2" והאמת היא שהופתענו לטובה. הנה מה שחשבנו על סרט ההמשך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאלו מכם שמודאגים לגביי העלילה של הסרט הקודם, סרט ההמשך נפתח בקטע פלאשבאק שמחזיר אותנו אחורה לסרט הראשון וכך גורם לו להתקשר להמשך העלילה. כזכור עלילת הסרט מתמקדת בשתי אחיות, אנה ואלזה. בנוסף, בקריסטוף, החבר של אנה, אולף איש השלג וכמובן סוון, האייל.

 

במשך תקופה שהאחיות מתגוררות בארנדל, אלזה מתחילה לשמוע מעין קול שרק היא שומעת אותו והיא לא מצליחה להבין מה עומד מאחורי הקול שקורא לה. לאחר שארנדל נהרסת, אלזה מבינה שהיא חייבת לגלות מהיכן מגיע הקול וכך לנסות להציל את תושבי ארנדל. אל המסע של אלזה מצטרפים אנה, קריסטוף, אולף וסוון שיוצאים יחד למסע ארוך בתקווה לחזור עם תשובות. במהלך המסע הם פוגשים דמויות חדשות, מגלים דברים חדשים ונקלעים למצבים שונים שאיתם הם צריכים להתמודד.

© צילום: באדיבות פורום פילם

המסרים שמועברים לצופים במהלך הסרט הם הרבה יותר מרק חלק באנימציה ובעלילה עצמה - אלא להפך, במשך כל הסרט ניתן לראות את החשיבות של אנה לערך המשפחה שמתבטא ביחסים עם אחותה, אלזה וגם עם הגעגוע להוריהם. ערך נוסף שדיסני שמים עליו דגש הוא נחישות, לאורך כל הסרט אלזה, אנה וכריסטוף נחושים בדעתם ולא מוותרים עד שהם משיגים את המטרה שלהם. בנוסף, עלילת הסרט משלבת קטעים סופר מצחיקים שבהם לא הפסקנו להיקרע מצחוק מהדמויות, האנימציה מעולה וגרמה לנו להיות מרותקים אל המסך ולשים לב לכל פרט קטן.

© צילום: באדיבות פורום פילם

חייבים להודות שהיה שווה לחכות בקוצר רוח במשך שש שנים לסרט המשך מעולה שכזה. אין ספק שהמסר של הסרט חשוב ומועבר בצורה טובה שנותן לצופים נקודה למחשבה.


תגובות