חדשות הקולנוע: גל גדות נגד אולפני DC. באדיבות גלובוס מקס

חדשות הקולנוע: גל גדות נגד אולפני DC

דיסני משחררים תאריכי יציאה לסרטים הבאים, הסרטים הכי חמים של השבוע ומי ישחק את עצמו בסרט על עצמו? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

חוזר למסך?

כזכור לנו, לפני שש שנים נהרג השחקן פול ווקר, דבר שגרם צער גדול לכולם ובמיוחד למשפחתו ולכוכבים שהיו לצידו בסרטי "מהיר ועצבני". למרות שדמותו של ווקר , בריאן בסרטים, זכתה לפרידה יפה ומרגשת בסרט - יש סיכוי שזה לא הסוף בשביל הדמות של בריאן. שום דבר לא דווח או אושר רשמית, אבל כתב הקולנוע דניאל ריכטמן פרסם בטוויטר חדשות מסעירות לכולם "בדיוק קיבלתי דרישת ליהוק בשביל משהו, ויש חדשות גדולות שהולכות לעורר מחלוקת." לאחר מכן הוסיף "הם מחזירים לחיים את דמותו של פול ווקר, בריאן". בעוד שהציוץ גרף שלל תגובות זועמות ממעריצים, באתר LadBible טוענים כי מחפשים כפיל לפול ווקר, האם באמת דמותו של בריאן אוקונר תחזור ל"מהיר ועצבני 9"?

קייג' ישחק את קייג' בסרט על קייג'

אכן כותרת ארוכה אך זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. ניקולאס קייג' ישחק בדרמה חדשה שתופק על ידי אולפני לאיונסגייט, בסרט הוא ישחק את עצמו כשהיה קצת יותר צעיר וניסה לשחק דמות סרט של טרנטינו בעוד הוא חי עם ביתו הנערה ביחד. הוא נחשב לשחקן כושל עם דף ארוך המלא בסרטים גרועים שהשתתף בהם, עד שיום אחד הוא מוזמן למסיבה של מיליונר מקסיקני שרוצה לעזור לשחקן לעמוד שוב על הרגליים ונותן לו תסריט שכתב בתקווה שיעשה בו משהו. משם ההרפתקה מתפתחת ומתהפכת לסרט שונה לגמרי.

מצטרפת לליגה

עברו כבר שנתיים מאז שיצא לאקרנים הסרט "ליגת הצדק" של DC  ואולפני האחים וורנר. הסרט לא זכה להצלחה רבה ואף התקבל בבוז על ידי חלק המעריצים מכל מיני סיבות בעיקר בגלל התחרות עם החבורה השנייה של מארוול שזכתה להצלחה. במשך השנתיים האלו דרשו מעריצים רבים שהאולפנים ישחררו את הסרט בגרסתו של הבמאי, זאק סניידר שכאמור ערוכה בצורה שונה וטובה יותר. האולפנים סירבו והרגיעו את הרוחות מספר פעמים אך עכשיו כל הרשת שוב עומדת על רגליה ואיתה גם השחקנים מהסרט ביניהם גל גדות, שפרסמה תמונה שלה עם ההאשטאג "#ReleaseTheSnyderCut"  ועכשיו רק נותר לנו לחכות שההצטרפות של השחקנים תזרז את התהליכים וסוף סוף תביא לנו את הסרט שכולנו רצינו.

© באדיבות גלובוס מקס

אלפרד החדש

אז למקרה שלא שמעתם על הסרט החדש של באטמן, הוא נמצא בתהליכים כבר זמן מה ואנחנו ממשיכים לגלות פרטים נוספים בכל יום ויום. אחת השמועות שיצאו החוצה לפני זמן מה הייתה השמועה שהשחקן אנדי סרקיס ישתתף בסרט בתפקיד אלפרד, המשרת הנאמן של ברוס ווין (באטמן). השמועה התבשרה לבסוף כנכונה כאשר הבמאי מאט ריבס הודיע שאנדי סירקס אכן ישחק את אלפרד. סירקס יצטרף לרשימה הולכת וגדלה של שחקנים שמקפצים בין היקומים הקולנועיים של מארוול ודיסי, אך אנחנו בטוחים שהוא יצליח לככב גם בדמות זו.

© צילום מסך מיוטיוב

הצעקה חוזרת

לאחר שלא ממזמן קיבלנו חדשות שהזכויות לסדרת הסרטים של "הצעקה" נמכרו לאולפנים חדשים, אנחנו מקבלים עוד הודעה לא פחות מרגשת והיא סרט נוסף לרשימה. בימי אלו ממש הסרט נמצא בשלבים ראשוניים של הפקה והעלילה עוד לא ידועה. אך דבר אחד שכן הודלף הוא שהמפיקים נמצאים במגעים עם הקאסט המקורי המכיל בתוכו את קורטני קוקס, דיוויד ארקט ונווה קמפבל. מסתמן מכך שכנראה שנזכה לראות את כל החבורה שוב על המסך שלנו בשילוב כוחות עם הרבה צעקות מחרישות אוזניים.

לא מאטים

לפני שנספיק למצמץ - דיסני הכריזה על חמישה תאריכי שחרור לסרטים חדשים במהלך 2023. אמנם לסרטים הרחוקים של מארוול עוד אין כותרות, אבל אנחנו כן יודעים מתי הם יגיעו למסכים. לאחר הכרזת שלב ארבע וחשיפת הסרטים הבאים לשנתיים הקרובות, פרסמה דיסני תאריכי יציאה לסרטים נטולי כותרת במהלך שנת 2023, מה שאומר לנו שאולפני היקום הקולנועי של מארוול ממש לא מתכוונים להאט. התאריך הראשון הוא עדיין בסוף שנת 2022, והוא ה-7 לאוקטובר. בנוסף, אם הכל ילך לפי התכנון יהיו עוד ארבעה סרטים משוחררים כבר ב-17 לפברואר, ה-5 למאי, ה-28 ליולי וה-3 בנובמבר.

מרגו רובי על הסרט "ציפורי טרף" - הוא "אלים ומגוחך"

כידוע לנו, מרגו רובי תככב בסרט חדש שמתעמק בסיפורה האישי של דמותה ביקום של די-סי, הארלי קווין ובעוד חבורה של דמויות מסקרנות של היקום. לפי דבריה הסרט מתמקד בנקודת המבט של הארלי בדרך ש"יחידת המתאבדים" וגם הסרט השני שעתיד לצאת לחבורה הצבעונית (יחידת המתאבדים 2), לא מתמקדים. היא מתארת את הסרט כ"קצת מוזר" ואומרת שהוא משקף את האישיות של הארלי - "זה מוגבר, זה פופי, זה כיף, זה אלים, זה מטורף, זה מגוחך, זה קורע מצחוק, זה קצת שובר לב". אין ספק שמרגו רק עודדה אותנו לראות את הסרט בדבריה, והשאירה לנו טעם של עוד.

 

הרפתקה מתחת לים

אין אחד שלא ראה את הסדרה המצוירת והמפורסמת "בובספוג", ועכשיו הוא מגיע גם לסרט קולנוע! לאחר שכבר יצא סרט של בובספוג בעבר, הפעם הסרט מלווה באנימציה חדשה ומרהיבה וסיפור חדש לגמרי. בסרט הזה שנקרא "בובסופוג הסרט: מבצע הצלה" פטריק ובובספוג יוצאים לחפש את גרי החילזון, שנחטף מביתו בבקיני בוטום האהובה. יחד הם עוברים הרפתקה מטורפת מלאה בחיפושים ובהופעת אורח של קיאנו ריבס!

 

 


משחקים באש - 21.11

כששלושה כבאים קשוחים צריכים לעשות בייביסיטר על שלושה ילדים לא צייתנים במיוחד, הכול משתבש – לפעמים לטובה. עד שיאתרו את הוריהם, הילדים עושים לחבורת הכבאים בית ספר, ובסרט קורע מצחוק אנחנו נחשפים לדברים חדשים ומקסימים ולטוהר המתוק של ילדים. יהיה מצחיק, ויחמם את הלב בחורף המתקרב!

 

21 גשרים - 21.11

המתח והפעולה משתלטים לנו על המחשבה בזמן האחרון, ו"21 גשרים" הוא בהחלט אחד מהסרטים האלו. הרבה לילה, הרבה משטרה, והרבה מתח – וזו הנוסחה לכל סרט פעולה ומתח שמכבד את עצמו. אז הבמאים של "הנוקמים" החליטו לפנק אותנו החודש, ונתנו לנו אוצר של מרדפים, פשע, ודרמה בלשית בתוספת קבוצת רוצחים שלא מקלה על העניין. 

 

לשבור את הקרח (2) 21.11

אחרי חמש שנים, האחיות האהובות חוזרות ביג טיים, מאז כמה סרטים קצרצרים שהשאירו את הסרט טרי בזיכרונינו. אנה ואלזה חוזרות אלינו במסע מרגש ועוצמתי בעקבות הוריהן, אחרי שנים של ציפייה. החלק השני (והמושקע במיוחד) צפוי להגיע אלינו ממש בקרוב, ואין מילים לתאר כמה שאנחנו מחכים! גם בעולם האופנה לא פסחו על הבשורה, וכבר חלק מרשתות האופנה הגדולות עיצבו קולקציית חולצות ופוטרים במיוחד לכבוד הסרט עם האווירה הסתווית והחורפית משהו שהולכת להגיע אלינו ממש עוד מעט!

 

 

רייצ'ל מקאדמס

השחקנית האייקונית והמוכרת רייצ'ל מקאדמס חגגה השבוע את יום הולדתה ה-41, ב-17 לנובמבר. כולנו מכירים את פניה מסרט הקאלט הקורע "ילדות רעות". אבל לא רק ששיחקה את דמותה האייקונית של רג'ינה ג'ורג' - שלימדה אותנו שורוד לובשים רק בימי רביעי - היא גם גילמה מספר תפקדיים אגדים נוספים ומוכרים לא פחות: "היומן", לצד ראיין גוסלינג, "ספוטלייט", והלהיט המסתורי והמלהיב של מארוול "דוקטור סטריינג'. יום הולדת שמח!
 
 

 

תגובות