יום הקולנוע הבינלאומי: הסרטים שהכי כדאי לראות ב-10₪. צילום: באדיבות פורום פילם

יום הקולנוע הבינלאומי: הסרטים שהכי כדאי לראות ב-10₪

החל מקומדיות אקשן מצחיקות ועד לדרמות פוליטיות – אלו הסרטים שממש לא כדאי לכם להפסיד. לכבוד יום הסרטים הבינלאומי שיתקיים מחר (חמישי), ריכזנו עבורכם את הסרטים הכי מומלצים. מהרו להזמין!

מזה כמה שנים משרד התרבות מקיים פעם בשנה את פרוייקט "יום הקולנוע". מחר (חמישי) יחול יום הקולנוע הבינלאומי בו כל הסרטים, מהארץ ומחו"ל, יהיו זמינים לצפייה ב-10 שקלים בלבד או בהנחות. אלה הסרטים המומלצים:

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לשבור את הקרח 2 

אחרי המתנה ארוכה של לא פחות מחמש שנים (ארוכות מדי אם תשאלו אותנו), סוף כל סוף הגיע לאקרנים הסרט לו כל כך חיכינו! "לשבור את הקרח" שהפך מזמן לקלאסיקה של דיסני יוצא בסרט המשך בו יוצאים אלזה, אנה, קריסטוף, אולף וסוון למסע מטורף בו תצטרך אלזה להתמודד עוד פעם עם הכוחות המיוחדים שניחנה בהם. מעבר לכך, סוף כל סוף נקבל את התשובה שלא הצלחנו לגלות גם אחרי שראינו את הסרט 10 פעמים – למה היא בכלל נולדה עם הכוחות המיוחדים האלו? ללא ספק יציאת הסרט הזה היא ההוכחה האמתית לכך שדברים טובים דורשים סבלנות.

 

המלאכיות של צ'רלי

הגלגול הקולנועי של הסדרה המצליחה משנות השבעים קיבל בעשור הזה גרסה מחודשת, עכשווית ומבטיחה במיוחד בתור סרט קולנוע. בסרט משחקות קריסטן סטיוארט, אלה בלינסקה ,נעמי סקוט (אתם לא טועים היא שיחקה גם בלייב – אקשן של אלאדין) שלוש נשים המועסקות על ידי צ'ארלס טאונסנד המסתורי ומטרתן היא כמובן להציל את העולם! בעזרת אומץ, חכמה וכישרון מנסות הבנות לסכן את חייהן על מנת להגן על כולנו מפני מהנדס מערכות צעיר חושף טכנולוגיה מסוכנת. האם הן יצליחו? תראו בעצמכם!

 

האירי

סרט נוסף ומבטיח שלא כדאי לכם לפספס הוא "האירי". סרט הפשע שמאגד חבורת יוצרים מרשימה במיוחד (החל מהשחקנים רוברט דה נירו אל פצ'ינו וג'ו פשי ועד לבמאי המוערך מרטין סקורסזה) מגולל את סיפורו של פרנק שיראן שהפך עם השנים מנהג משאית קירור למתנקש בשירות המאפיה האיטלקית בפילדלפיה. במהלך הסרט נחשפים הצופים לרגעים מכוננים בחייו של שיראן כמו שירותו הצבאי במלחמת העולם השנייה ותפקידו בתור רוצח שכיר במשפחת פשע. 

 

ג'וקר

ללא כל צל של ספק הסרט שהצליח לעורר הכי הרבה עניין השנה בעולם היה "הג'וקר" בכיכובו של חואקין פיניקס. המותחן הפסיכולוגי מראה את סיפורו של נבל הקומיקס המפורסם ביותר בעולם – הג'וקר. בתחילת שנות השמונים נתקל הקומיקאי הכושל ארתור פלק בחבורת בריונים אלימה בזמן שיטוטו ברחובות גות'האם. בעקבות הפגישה המקרית עם החבורה, מאבד בהדרגה הקומיקאי  את שפיותו ונגרר אל תוך מחוזות הטירוף ולחיי הפשע.

 

משפחת אדמס

משפחת אדמס חוזרת למסך הגדול, לראשונה בקומדיית אנימציה המספרת על אודות המשפחה הכי משונה בשכונה. מצחיקה, יוצאת דופן ואייקונית לגמרי, משפחת אדמס מגדירה מחדש את המושג "שכנות טובה". 

 

מליפיסנט: אדונית הרשע

לאחר הצלחת שובר הקופות "מליפיסנט" משנת 2014 מאולפני דיסני מגיע הסרט החדש "מליפיסנט: אדונית הרשע", בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי. מליפיסנט והנסיכה אורורה תוהות לגבי קשרי המשפחה המורכבים אשר כובלים אותן יחד, בעודן נמשכות בכיוונים מנוגדים על ידי נישואים מתקרבים ובאים, בעלי ברית בלתי צפויים וכוחות אופל חדשים.

 

מחילה

הצמד גיא עמיר וחנן סביון מוכיח שהזוגיות בקריירה שלהם נושאת פירות. אחרי ששברו את בתי הקולנוע עם סרטם הראשון "מכתוב", חזרו השניים לעבוד על הסרט "מחילה". בסרט משחקים הצמד את שאול וניסן, זוג חברים שיצאו לשוד שהשתבש. תוצאות השוד הכושל הביאו לפרידתם של השניים כי בעוד שאול נכנס לכלא, ניסן הצליח להימלט מהרשויות ולברוח לחו"ל. התפנית הגדולה קורת כאשר ניסן חוזר מהגולה כדי לבקש את סליחתו מחברו הטוב שנטש. אותה סליחה מבוקשת מובילה את השניים להרפתקה משוגעת וממש לא צפויה.  

 

ימים נוראים

הסרט "ימים נוראים" שזכה ללא מעט תשבחות מפי מבקרים ואפילו זכה בפרס האוסקר הישראלי (פרס אופיר) בתור הסרט הטוב ביותר, שייך לז'אנר הדרמה הפוליטית ועוקב אחר האירועים שהובילו לרצח יצחק רבין מנקודת מבטו של הרוצח יגאל עמיר. בסרט נעשית סקירה של חייו של עמיר במישורים החברתיים, הפוליטיים והדתיים תוך התייחסות ללימודיו כסטודנט למשפטים ועד להצגת מערכות היחסים בינו לבין משפחתו.

 

פורד נגד פרארי

סרט נוסף שמבוסס על סיפור אמיתי הוא הסרט "פורד נגד פרארי". בסרט נחשפים הצופים למעצב המכוניות פורץ הדרך קרול שלבי (שמגולם על ידי זוכה האוסקר מאט דיימון) ולנהג הבריטי וחסר המעצורים קן מיילס כשהם נאבקים יחד בחוקי הפיזיקה ובעצמם כדי לבנות את מכונית המירוץ המהפכנית ביותר שידעה אי פעם יצרנית הרכב פורד. התוכנית להרכבת המכונית המושלמת מתוכננת לתחרות המכוניות השולטות של אנזו פרארי במירוץ של לה מאן בצרפת ותכליתה היא לכבוש את המסלול. דבר אחד בטוח, הסרט יהיה מהיר ועצבני!

 

שליחות קטלנית: גורל אפל 

מעל שני עשורים עברו מאז שרה קונור מנעה את יום הדין, שינתה את העתיד וכתבה מחדש את גורל המין האנושי. דאני רמוס (נטליה רייס) חיה חיים פשוטים במקסיקו סיטי עם אחיה ואביה כאשר מחסל מסוג חדש וקטלני – Rev-9 – חוזר בזמן על מנת לצוד ולהרוג אותה. הישרדותה של דאני תלויה באיחוד כוחות עם שתי לוחמות: גרייס (מקנזי דיוויס), חיילת-על משודרגת מהעתיד, ושרה קונור (לינדה המילטון) למודת הקרבות. בעוד ה Rev-9 משמיד ללא רחמים כל דבר וכל אחד שעומד בדרכו לדאני, שלוש הנשים מגיעות אל מחסל מסוג T-800 (ארנולד שוורצנגר) מעברה של שרה, אשר עשוי להיות תקוותן האחרונה.  

 

 

 

תגובות