חדשות הקולנוע: ג'יימס בונד בטריילר חדש. צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: ג'יימס בונד בטריילר חדש

הליהוק של שני כוכבים ישראלים אהובים לסרט חדש, הטריילר של ג'יימס בונד שוחרר ואיך בן זיני קשור לטום הולנד וויל סמית'? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אליטה: מלאך קרב 2?

רק לפני כמה חודשים יצא הסרט הראשון של ״אליטה: מלאך קרב״ ועורר עניין רב בקרב חובבי סרט הפעולה והאקשן וגרף ביקורות רבות ומגוונות. כעת, יוצרי הסרט מקבלים פניות רבות בבקשה לסרט המשך. הסרט ״אליטה: מלאך קרב״ הופק על ידי פוקס המאה ה-20, שבשנה הקרובה צפויה לעבור מיזוג עם ענקית הסרטים דיסני. ולכן, המעריצים מצפים שדווקא דיסני תהיה זאת שתהיה אחראית להפקת הסרט החדש. מפיק הסרט ג׳ון לנדאו טען כי לדעתו המעריצים צריכים ליידע את דיסני ברצון לסרט ההמשך, כיוון שלהפקת הסרט נדרש תקציב מאסיבי וההפקה עצמה יכולה לקחת לפחות כשנתיים עד יציאת הסרט. אז כמו שזה נראה, כן יש סיכוי לסרט ההמשך באופק, אבל כרגע אי אפשר לדעת.

 

אין לו זמן למות

דמות האקשן האהובה עלינו וסדרת הסרטים שמלווה אותנו כבר הרבה זמן, חוזרים בטריילר חדש. הסרט הבא בסדרת ג'יימס בונד נקרא "No time to die"  וצפוי לצאת בקולנועי ארצות הברית כבר בתחילת חודש אפריל. בטריילר אפשר לראות את השחקן האהוב דניאל קרייג (הלא הוא ג'יימס בונד), לאה סדו, נעמי האריס ולא אחר מזוכה האוסקר ראמי מאלק. כבר בטריילר אנחנו רואים מלא פיצוצים, מלא דרמה והכי חשוב - מלא אקשן. אנחנו לא יכולים לחכות שהסרט יגיע למסכים!

 

על המסך הישראלי

ישראל אוגלבו ודין מירושניקוב לוהקו לסרט חדש על מסך הקולנוע הישראלי. שני הכוכבים הכי חמים במדינה ישחקו זוג גאה בסרט חדש שנקרא "במיטה". עוד לא ידוע לנו הרבה על העלילה, אבל ככל הנראה אוגלבו יגלם מקעקע הומוסקסואל מתל אביב, שמתאהב בדמותו של מירושניקוב. 

 

ישראל אוגלבו ודין מירושניקוב
ישראל אוגלבו ודין מירושניקוב © צילום: גיא כושי ויריב פיין וענת מוסברג 

הצצה קטנה ל"אווטאר" 2

אחד הסרטים המצליחים בכל הזמנים "אווטאר", מצלם ברגעים אילו ממש את סרט ההמשך. לפני ששנת 2019 נגמרת, שיתף ג'יימס קמרון וצוות הסרט תמונה שחושפת הצצה קטנה ללייב אקשן המצופה ביותר. בציוץ הטוויטר כתבו שזהו יום הצילום האחרון לשנת 2019, ונתנו לנו הצצה לסט. בציוץ הזכירו דרקון ים וספינת אם, נראה כאילו מצפה לנו סרט שהוא לא מהעולם הזה (תרתי משמע).

 

וורויק דיוויס רוצה לחזור

וורויק דיוויס הביע רצון לחזור שוב לסרט הבא של "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" הטרילוגיה החדשה של הסרטים הממשיכה את סיפורי הארי פוטר. דיוויס שכבר שיחק בעבר בסרטי הארי פוטר הסביר ואמר שלמרות שהוא יודע שההפרשים בין הסרטים הם כ-70 שנים, הוא עדיין ישמח לשחק דמות ישנה או חדשה בסדרת הסרטים המצליחה. כנראה שמדובר על תפקיד בסרט השלישי לסדרה שעתיד לצאת בשנת 2021 שעדיין מחוסר עלילה ושם.

מתוך
מתוך "חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" © צילום באדיבות: Tulip Entertainment

עתיד מבטיח לשומרים

אין ספק שסרטי "שומרי הגלאקסיה" הפכו להרבה מעבר לסתם סרטים של מארוול, הם בין הסרטים המובילים והמצליחים ביותר של החברה והצליחו לסחוף איתם קהל צופים רחב בכל רחבי הגלובוס (או הגלקסיה). לכן לא מפתיע שהסרט השלישי שבדרך הפך לאחד הסרטים המצופים ביותר בקרב המעריצים במיוחד לאחר שובו של ג'יימס גאן לכס הבמאי. קרן גילן (השחקנית שמשחקת את נביולה ביקום הקולנועי של מארוול) הודיעה כי היא קראה את התסריט לסרט השלישי ולדבריה הוא "מדהים". לפני שכולם מתנפלים עליה ולנסות להוציא ממנה את כל הסודות, כדאי לזכור שעדיין אין תאריך יציאה לסרט וג'יימס גאן עדיין ממשיך לעבוד על "יחידת המתאבדים" כך שהתאריך עוד רחוק - אבל העתיד של הסרט השלישי נראה מבטיח.

שומרי הגלאקסיה
שומרי הגלאקסיה © צילום מסך מהטריילר

לא רגיל

רגע לפני השקת סרט האנימציה החדש של דיסני, ״מרגלים לא רגילים״ שיגיע למסכי הקולנוע בסוף החודש. מצטרף אל צוות הדיבוב לא אחר מאשר השחקן והזמר בן זיני, הלא הוא אחד הכוכבי הבידור הגדולים והמצליחים בישראל, וידבב בתפקיד אורח בסרט. הסרט ״מרגלים לא רגילים״ שם דגש על ערכי החברות, לצד ריגול ואקשן בעלילה. בסרט בגרסתו המקורית (באנגלית), מדבבים את שתי הדמויות הראשיות טום הולנד וויל סמית'.

© צילום: איציק בירן

הפוסטר החדש של "ציפורי הטרף"

לא לשכוח את "הארלי קווין המהמת" בפוסטר החדש של "ציפורי הטרף". כמו שכבר דיווחנו בעבר, הארלי קווין יוצאת לדרך חדשה יחד עם חבורת בנות קשוחות שנקראות ציפורי הטרף. עכשיו הגיע הפוסטר הרשמי לסרט המדובר, ואנחנו חייבים להגיד שהוא מתאים לוויב המיוחד מאוד של האקשן הקרב ובא.

© בהפצת Tulip Entertainment

10 דקות אבודות - 5.12

צוות של שודדים מקצועיים חוברים יחד על מנת לבצע שוד בנק, אשר בכספת שלו יש חבילה יקרת ערך. בעת סיום השוד הצוות מתפצל, ואחד הפושעים המנוסים מביניהם מותקף מאחור, כאשר החבילה בידו, ומאבד את הכרתו. כאשר מתעורר, מגלה הפושע שהחבילה כבר לא בידו, ומגלה כי גם איבד 10 דקות מהזיכרון שלו - עשר הדקות של מהלך השוד. חברי הכנופיה, אנשי החוק, ומבקשי החבילה לוחצים עליו מכל הכיוונים, והפושע יוצא למרוץ נגד הזמן על מנת להחזיר לעצמו את מאורעות עשר הדקות שאבדו לו מהזיכרון.
 
 
 

זואי קרביץ

זואי קרביץ היא לא אחרת מאשת החתול העתידית שתככב בסרט החדש של "באטמן" בשנת 2021. אבל בנתיים, היא חגגה את יום הולדתה ה-31 ביום ראשון האחרון (1.12). חוץ מהבאטמן, יש לה היסטוריה ארוכה של סרטים מוכרים: "אקס מן: ההתחלה", "חיות הפלא", "מפוצלים", "אהבה בתפריט" והרשימה עוד ארוכה. מזל טוב!
 
 
 

 



תגובות