לא מה שחשבתם: הסרטים שהשתנו רגע לפני שיצאו לקולנוע. צילום: Clay Enos באדיבות yes, צילום מהטריילר

לא מה שחשבתם: הסרטים שהשתנו רגע לפני שיצאו לקולנוע

הרבה סרטים היו אמורים להיות שונים בהרבה ממה שראינו על מסך הקולנוע הגדול. אספנו לכם כמה סרטים גדולים שהיו אמורים להיות אחרים לחלוטין מתוצאתם הסופית, אבל השתנו ממספר סיבות והפכו לגרסה קצת אחרת. ואם תשאלו אותנו - גם הרבה יותר טובה!

שנייה לפני שהסרטים מגיעים אלינו אל המסכים הגדולים, הם עוברים ביקורת מפרכת של מבקרי הסרטים למיניהם ובעקבות כך הרבה חלקים מהסרט מורדים, ואף מוחלפים בסצנות אחרות. אספנו לכם כמה סרטים שבתחילה היו אמורים להיות שונים לחלוטין ממה שראינו לבסוף, ואנחנו לא יכולים לדמיין את חיינו אם היו שונים. קבלו אותם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טיטאניק

אגדת הקולנוע של כל הזמנים, ״טיטאניק״, היתה אמורה להיות באורך של כארבע שעות (!). בבדיקה אחרונה של העלילה במבחן המסך, החליטו לבסוף כי הסרט ארוך מדי, והורידו ממנו קטעים שונים. כמו למשל סצנת קרב בין שומר הראש של קאל לג׳ק, שירדה בעריכה ואחריה קיבלנו סרט באורך של כשלוש שעות, שנחשב אחד מגדולי הקולנוע עד היום.

 

סוניק 

"סוניק" הוא סרט חדש שצפוי לצאת אלינו בעוד כשלושה חודשים, וגם בו נערכו לא מעט שינויים: דמותו של סוניק היתה אמורה להיראות שונה לחלוטין, ובעקבות מחאות מעריצים ששברו את האינטרנט איחרו את תאריך השחרור של הסרט ושינו מ-א׳ ועד ת׳ את דמותו של הקיפוד הכחול ששבה את לב כולנו. 

 

לילו וסטיץ'

בסרט האהוב של דיסני שונו דברים מאוד מרכזיים בעלילה שהיה להם דמיון מסויים לעולם האמיתי שלנו, לאו דווקא בקשר לסרט עצמו. ברוב הסרט היו סצנות שדומות מאוד למקרה אסון התאומים הנוראי, ובגלל המצב בעולם באותם זמנים החליטו לוותר עליהן. למשל מטוס שמרחף ומתרסק הוחלף בחללית, ועוד דוגמאות כאלה מהסרט שריככו במעט את העלילה והאנימציה ויצרו את הסרט האהוב. 

 

כוח משיכה

גם באחד משוברי הקופות הגדולים בכל הזמנים נערכו לא מעט שינויים: בתחילה מבקרי מבחן המסך דירגו אותו כגרוע ומשעמם, אך ההפקה חשבה צעד קדימה ובמקום לצלם סצנות רבות מחדש פשוט הכפילו את כמויות האפקטים – והסרט הפך לשובר קופות מצליח מאוד בארה״ב ובעולם. אחד מהסרטים שכל חובב ז׳אנר המד״ב חייב לצפות בו לפחות פעם אחת. 

 

אי טי – חבר מכוכב אחר

בסרט המדהים הזה של סטיבן ספילברג נערך שינויי דרסטי במיוחד: הסרט היה אמור להסתיים בסוף עצוב במיוחד בו אי טי מת. ספילברג ערך מבחן קהל והצופים לא התלהבו במיוחד. לבסוף וויתרו על הסוף העצוב לטובת סוף מרגש יותר (*ספוילר*) בו אי טי עוזב אך הם שומרים על קשר – ואם תשאלו אותנו, אנחנו בהחלט מעדיפים את הסוף המרגש!

 

יחידת המתאבדים

ב״יחידת המתאבדים״ כל חובב DC צפה אי פעם, גם כאלה שאהבו אותו מאוד, וגם כאלו שפחות מצאו בסרט הזה הנאה. אך מבחן המסך הראשון שונה מהשאר: דווקא כאן רוב הצופים אהבו מאוד את העלילה, האווירה והסרט – אך היו שטענו שהוא אפל מדי. יוצרי הסרט הפיקו לקחים מהסרט הקודם, "באטמן נגד סופרמן", שהתרסק אחרי זמן קצר – והאירו מעט את הסרט, שפכו לו נופך מצחיק וקומי וקטעים קצת פחות קודרים מהסרט המקורי. 

 

אישה יפה

הסרט הרומנטי הזה של דיסני הוא אחד מהסרטים הרומנטיים המדוברים בעולם ובשנות התשעים בפרט. אבל כמעט ונפל בעצמו: בהתחלה הסרט היה כבד, בעל נימה כהה וקודרת ולא רומנטית ומתוקה כמו עכשיו. למזלנו, דיסני הצילו את המצב ולא רצו לזרוק את 14 מיליון הדולרים שהושקעו בו לפח. אז הפיקו גרסה נוספת שלו – מעט שונה, קלילה יותר – ועשו תחרות ראש בראש לראות מי ינצח מול מבקרי הסרטים. כמובן שהקלילה נבחרה, וזה אחד הסרטים הרומנטיים הזכורים בכל הזמנים. 

 

 

תגובות