הדברים שאתם חייבים לעשות ביום שישי ה-13. צילום: Tulip Entertainment

הדברים שאתם חייבים לעשות ביום שישי ה-13

השבוע נציין את יום שישי ה-13, יום שכנהוג, מלא בפחד ובסרטי אימה שמכניסים לאווירה. כדי שתוכלו להתכונן כמו שצריך ליום הזה, הכנו לכם "To Do List" מלחיצה במיוחד! מ"על החגים ועל המוות" שעולה בקולנוע ועד מתיחות משוגעות - כך תהיו מוכנים ליום שישי הקרוב

בשיתוף עם Tulip Entertainment

שלא תגידו שלא הכנו אתכם קודם! השבוע נציין את יום שישי ה-13 - יום הפחד הרשמי מתוך כמה בשנה. לצורך הכנה רצינית ומעמיקה ליום המלחיץ הזה, החלטנו ליצור עבורכם את רשימת המטלות הכי נוראית אבל הכי מתבקשת שיש כדי להיכנס לאווירה של יום האימה הזה. סרט או מתיחה, מה תעדיפו לעשות?

לצפות בסרט אימה

אי אפשר להעביר את יום שישי ה-13 מבלי צפייה בסרט אימה טוב. זו הזדמנות מצויינת לפגוש כמה חברים ופשוט לפחד ביחד במהלך צפייה בסרט אפל ומרושע שכל תכליתו הוא להבהיל אותנו ולגרום לנו לחשוש כל הדרך הביתה ובמהלך הלילה (בהנחה, שנצליח להירדם, כן?). לרוב נצפה בסרטים שכבר קיימים, אך למזלנו כמעט בכל יום שישי ה-13 יוצא סרט אימה חדש לקולנוע וחוסך לנו את ההתלבטויות הארוכות. הפעם (ביום חמישי הקרוב), יוצא סרט מלחיץ ומפחיד במיוחד בשם "על החגים ועל המוות" מהיוצרים של סרטי האימה המצליחים והאהובים "תברח" ו"מז"ל טוב". הסרט מספר על בנות אחוות אפסילון אשר מתכוננות לסדרה של מסיבות מטורפות בעונת החגים, אך החגיגה מתקלקלת כאשר דמות מסתורית במסכה שחורה מתחילה לרדוף אחרי נשות הקמפוס. עכשיו, הבנות מחליטות להתאחד ולהשיב מלחמה: מי שלא יהיה, הוא עומד לגלות שבנות הדור הזה אינן מתכוונות להיות קורבנות שקטות של אף אחד. כבר מהשם המיוחד והקריפי של הסרט נדמה שזה הולך להיות מצמרר!

 

מתיחות מפחידות

ממש כמו ב"אחד באפריל", יום שישי ה-13 הוא הזדמנות מצויינת למתיחות מז'אנר האימה. החל ממתיחות טלפוניות מפחידות ומרושעות, דימום פיקטיבי, הבהלת חברים בזמן שאורבים להם מעבר לפינה ועד זיוף כישופים מלחיצים, דברים שמתחילים לפעול לבד, התעלפויות ואיש מסתורי שרודף אחריכם (שאחר כך מתגלה כחבר שעזר בנושא). רגעי האימה האלו ירגישו כמו סרט אימה אמיתי - רק חשוב זכור גם מתי לעצור את המתיחה כשזה עובר את הגבול.

לצלם סרטון מפחיד

אנו חיים בעידן בה לכולם יש יכולות לצלם ולערוך סרטון, אז למה שלא ננצל את זה לטובת היום הזה? יום שישי ה-13 מלא ברעיונות מטורפים לסרטונים מיוחדים באווירה המפחידה של היום - וזה הזמן לשלוף את הסמארטפון שלכם ולחשוב על סרטון או וולוג מפחיד שאפשר לפרסם ביוטיוב!

 

לספר צ'יזבט

אין על סיפורים מפחידים (חלקם אמיתיים וחלקם לא) עם כל החברים כשאתם יודעים שבסופם יגיע הרגע המבהיל שיקפיץ את כולם וישלח אתכם הביתה עם מחשבות מפחידות על העלילה. צ'יזבט זה בדיוק הדבר הכרחי וגם עוד הזדמנות לגיבוש עם החברים הטובים אותם אתם יכולים לחבק חזק חזק ברגע שה"בווו" מגיע.

ספרי אימה 

חשוב לזכור שבין כל הטכנולוגיה יש גם שלל ספרים מעולים שאפשר לקרוא ולפחד גם מהם. הקריאה מעודדת את פיתוח הדמיון - שכן יתברר כמלחיץ ומעניין במיוחד. ספרים כמו: "צמרמורת", "קורליין", "מלאך משמיים", "זדון" ו"הבובה" לגמרי יכולים לעשות את העבודה, אך כמובן שהרשימה עוד ארוכה!

© Fotolia

לשחק משחקים מפחידים

משחקי קופסא מלחיצים וחידתיים כמו "הרמז" למשל, יכולים להביא טוויסט אחר ליום שישי ה-13, כזה שיגרום לכם להפעיל את המוח ולחשוב כמו קרימנליים או בלשים שחוקרים מקרי רצח. אך למי שפחות יתחבר - כמובן יש גם לא מעט אפליקציות משחק מפחידות שעוזרות להיכנס ליום האימה הזה כמו שצריך.

© צילום: fotolia

להכין פלייליסט אימתי

בזכות שלל סרטי האימה הקיימים נכנסו לא מעט פסקולים מפחידים במיוחד אל חיינו, אז למה שלא ננצל אותם כדי לעטוף את יום שישי הקרב ובא ליום בלתי נשכח? מוזיקה מתאימה היא בדיוק הדבר שאתם זקוקים לו בין לבין, גם אם זה דורש מכם יום אחד לוותר על "פאוץ'" של נועה קירל. 

© fotolia

להכין חטיפים מדממים 

לא משנה מה תבחרו לעשות ביום שישי ה-13, כדאי להצטייד בהתאם עם חטיפים ונשנושים תואמי אווירה. שיניים של ערפד מגומי, ממתקים נוטפי "דם", אצבעות ועיניים מגומי וכו'. כך אתם לגמרי יכולים ללעוס לפחד מול העיניים!

סגרו חלונות והיו מוכנים לכל תרחיש

אם אתם לא מהצד המותח אלא מהצד הנמתח או מהצד הפחדן, חשוב ממאוד שתדעו להתכונן בהתאם! סגרו את חלונות הבית ששום רוח, זומבי או חבר שובב ינסה להכנס או לעשות משהו. פקפקו בכל מה שאומרים לכם, הכינו חפץ שיגן עליכם מפני מתקפה כלשהי ופשוט תדעו לתת פייט חזרה לכל מי שינסה לאמלל את יום שישי ה-13 שלכם, ממש כמו בנות אחוות אפסילון מ"על החגים ועל המוות" שלא עברו על כך בשתיקה.

© Tulip Entertainment
תגובות