חדשות הקולנוע: קמילה קביו מצאה את הנסיך שלה. צילום: Nicholas Hunt/GettyImages_IL

חדשות הקולנוע: קמילה קביו מצאה את הנסיך שלה

מולאן עושה את דרכה חזרה למסכי הקולנוע שלנו בטריילר נוסף לסרט החדש, מועמדויות פרסי גלובוס הזהב נחשפו (האם זה אומר שהג'וקר בדרך לאוסקר?) וטריילר חדש למולאן. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מולאן חוזרת

רק עוד ארבעה חודשים בלבד נותרו לספירה לאחור, וסרט הלייב אקשן של ״מולאן״ קרוב מתמיד! בשבוע האחרון, שחררה דיסני את הטריילר המלא לסרט של הגיבורה האהובה. בדומה לסרט המקורי, גם כאן מתגייסת מולאן במטרה להציל את חייו של אביה, היא לומדת איך להפוך מנערה פשוטה ללוחמת חזקה. אך בשונה מהסרט, ניתן להבחין שדמותו של שאנג אינה מופיעה. כזכור, שאנג הינו אחת הדמויות המרכזיות והחשובות בסרט, הטריילר שמוצג מעורר עניין רב ומסקרן לראות כיצד דיסני ישמרו כל הסיפור ועל איכותו למרות הוצאת הדמות מהתמונה (לפי הטריילר) והאם יפתיעו אותנו והדמות בכל זאת תופיע בסרט? נצטרך לחכות ולראות.

 

שובו של הנסיך אנדרס

דיסני מתכננת ספין-אוף לנסיך אנדרס, בכיכובו של השחקן בילי מגנוסן, שהופיע רק בכמה סצנות בודדות בסך הכל בסרט. הנסיך אנדרס היה הנסיך שחיפש לזכות בליבה של הנסיכה יסמין, וכעת, דיסני מאמינים כי דמותו הייתה אהודה על הקהל למרות הופעתו הקצרה. ולאחר פנייתו של מגנוסן וההצעה להפקת ספין אוף, דיסני מוכנים לעבוד על התסריט לסרט, שיעלה לראשונה לשירות הסטרימינג של דיסני פלוס, בנפרד מסרט ההמשך של ״אלאדין״ שנמצא כעת בפיתוח.

דיסני שוברים שיאים

השבוע, נערך בברזיל כנס הקומיקון, המרכז מדי שנה את אוהדי הקומיקס והבידור מרחבי העולם, ומארח אמנים רבים מתחומים אלו. השנה, בכנס הקומיקון, ענקית הקולנוע דיסני שברה שיא אישי, אל הכנס הגיעו נציגי האולפנים במטרה לתת למעריצים הצצה לשנה הקולנועית הקרובה, ולהציג את הסרטים שעתידים להגיע. המעריצים לא איכזבו, הם הגיעו בהמוניהם, והפכו את שנת 2019, לשנה בה הנוכחות בכנס הייתה הגבוהה ביותר עד כה באירועי הקומיקון!

לשבור את הקרח - הלהיט החדש של דיסני
לשבור את הקרח - הלהיט החדש של דיסני © באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

אייקונים

סרט הקולנוע האמריקני ״שכחו אותי בבית״ עתיד לזכות בחידוש מבית דיסני. לאחרונה, מתקיימים מפגשים רבים בנושא ליהוק ארצ׳י יאטס, אלי קמפר ורוב דלני לסרט החדש. אולם בסרט המדובר נראה כי יאטס לא ישחק בתפקיד האייקוני של קווין מקאליסטר, אלא דמות חדשה ושונה לגמרי. סקרנים? גם אנחנו!

© צילום מסך מיוטיוב

מועמדים בטקס פרסי גלובוס הזהב 2020

מועמדויות לזוכי פרס גלובוס הזהב (2020) נחשפו: נטפליקס מובילה עם הסרט "סיפור נישואים" שגרף שש מועמדויות, רשת הסטרימינג מספקת גם חמש מועמדויות מכובדות לסרט "האירי". הסרט "היו זמנים בהוליווד" גם מועמד לחמש קטגוריות, ולמרות המחלוקת הגדולה שהייתה לגביו (ועדיין קיימת) - הג'וקר גורף ארבע מועמדויות, אחת מהם היא לשחקן הראשי הטוב ביותר בסרט דרמה (חואקין פיניקס) ולסרט הדרמה הטוב ביותר. האם זה אומר שיש לו גם סיכוי לפלס את דרכו להתמודד על האוסקר? אולי נוכל לנסות לשער יותר טוב לאחר תוצאות פרסי גלובוס הזהב, והתחרות הזו בהחלט קשה.

© צילום מסך מיוטיוב

קמילה קביו מצאה את הנסיך שלה (וזה לא שון מנדס)

לפי מגזין דד-ליין, השחקן הבריטי ניקולס גליצין יגלם את דמותו של הנסיך רוברט, לצד הסינדרלה קמילה קביו. חוץ מקמילה, בצוות השחקנים כבר נמצאים בילי פורטר, ואידינה מנזל שמגלמת את האמא החורגת המרשעת. ג'יימס קורדון מפיק, ותאריך השחרור צפוי להיות ב-5 לפברואר, 2021.

© Gettyimages.IL/Jamie McCarthy

ראיין ריינולדס בסרט חדש

ראיין ריינולדס משחק תפקיד בסרט אקשן חדש, והטריילר שוחרר השבוע. בסרט "לשחרר את גיא" ראיין ריינולדס משחק פקיד בנק שמגלה שהוא שחקן שולי במשחק מחשב, כאשר מחליט לשכתב את עצמו כגיבור המשחק בסיפור אשר יכתוב - הוא רוצה להיות זה שיציל את העולם, לפני שיהיה מאוחר מידי. עוד כוכבים בסרט הם טאיקה וואיטיטי ("ת'ור: ראגנארוק"), צ'אנינג טאטום ("מג'יק מייק") וג'ודי קומר ("להרוג את איב"). את הסרט יביים שון לוי, והוא צפוי לצאת בבתי הקולנוע בתאריך ה-2.7.2020.

 

וונדר וומן 3?

רגע לאחר השקת הטריילר לסרט השני DC מכריזים - יהיה סרט שלישי לוונדרוומן, וכמעט כולו כבר נכתב. מסיבת עיתונאים שנערכה במאית הסרט ״וונדרוומן״ אישרה שעלילת הסרט השלישי כבר מתוכננת וכתובה, אך יכולים להיות שינויים עד ליציאתו, כך שהתסריט הכתוב אינו סופי, ולא ידוע אם אכן ייצא לפועל במיידי.

 

המכסחים חוזרים

עוד אז בשנות השמונים יצא סרט לא רגיל שהיה שונה בהרבה מכל מה שנראה על המסך עד אז, "מכסחי השדים". מכסחי השדים הם קבוצה של חברים שעוזרים להגן על ניו יורק מכל רוחות הרפאים. הסרט קיבל מספר סרטי המשך ביניהם גרסה מחודשת בגרסת נשים. אך השבוע קיבלנו סוף סוף את הטריילר הראשון לסרט החדש בסדרה, "מכסחי השדים: החיים שאחרי" הטריילר הציג לנו את הנכדים של המכסחים שמגלים על העבר הנסתר של הסבים שלהם ומנסים את כל הכלים והגאדג'טים. את הסרט מביים ג'ייסון רייטמן, בסרט משחקים פול ראד, פין וולפארד והצוות המקורי ביניהם: סיגורני וויבר, ביל מארי ודן אקרויד.

  

10 דקות אבודות - 5.12

צוות של שודדים מקצועיים חוברים יחד על מנת לבצע שוד בנק, אשר בכספת שלו יש חבילה יקרת ערך. בעת סיום השוד הצוות מתפצל, ואחד הפושעים המנוסים מביניהם מותקף מאחור, כאשר החבילה בידו, ומאבד את הכרתו. כאשר מתעורר, מגלה הפושע שהחבילה כבר לא בידו, ומגלה כי גם איבד 10 דקות מהזיכרון שלו - עשר הדקות של מהלך השוד. חברי הכנופיה, אנשי החוק, ומבקשי החבילה לוחצים עליו מכל הכיוונים, והפושע יוצא למרוץ נגד הזמן על מנת להחזיר לעצמו את מאורעות עשר הדקות שאבדו לו מהזיכרון.

 

על החגים ועל המוות - 12.12

סרט אימה המבוסס על הסרט "חג מולד שחור", ויוצא אל המסכים באופן מושלם יום לפני יום שישי ה/13. במהלך חופשת חג המולד, קבוצת סטודנטיות של מכללת הות'ורן מגלה כי איש זר עוקב אחריהן. לקראת תקופת החגים המכללה נסגרת, אך קבוצת הסטודנטיות הזו לא עוזבת ונשארת במכללה. האיש הזר מתברר כרוצח, ורוצח את הבנות בזו אחר זו, אך הן לא מתכוונות לוותר ונלחמות בו עד הסוף.

שימו לב - הסרט מומלץ לגילאי 14+

 

ג'ומנג'י: השלב הבא - 12.12

סרט המשך לשני הסרטים "ג'ומנג'י" ו"ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל". בעלילת הסרט החבורה מתאחדת וחוזרת לג'ומנג'י על מנת להציל אחד מהם, אך מגלה כי המשחק השתנה לחלוטין מאיך שהכירו אותו. בשביל להצליח לברוח מהמשחק המסוכן בעולם, על החבורה להגיע לאיזורים הנידחים ביותר במשחק.

 

ניקולס הולט

ניקולס הולט הוא שחקן אנגלי, מוכר בעיקר מהסדרה "רווק פלוס ילד", אך שלא תטעו - יש לו גם רקורד מכובד בכל הנוגע לסרטים. הוא שיחק בסרט "מקס הזועם: כביש הזעם" שיצא בשנת 2015, בתפקיד ראשי בדרמה לצד קיריסטיאן סטיוארט "שווים" (גם ב2015), ובשנת 2019 שעוד מעט נגמרת, שיחק בסרט "אקס מן: הפיניקס האפלה" לאחר לא מעט סרטי "אקס-מן" קודמים ששיחק בהם. השבוע חגג את יום הולדתו ה-30, בתאריך ה-7 לדצמבר, מזל טוב!

 

תגובות