ג'ומנגי: השלב הבא - מצחיק, מרענן ומותח. צילום: באדיבות פורום פילם

ג'ומנגי: השלב הבא - מצחיק, מרענן ומותח

"ג'ומנגי: השלב הבא" הוא בהחלט הסרט שיעזור לכם להתחמם בצחוק ומתח בחורף הזה ויטיס אתכם ישירות אל לב הג'ונגל. ביקורת סרט

בדרך כלל כאשר יוצא סרט המשך הוא מקולל בקללת "כישלון סרט ההמשך", אך לא במקרה הזה. "ג'ומנגי: השלב הבא" נותן לנו את כל מה שיכולנו לצפות לו ויותר בעטיפה מהודרת בדיחות קולעות ומשחק מדהים מצוות השחקנים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט השני (או השלישי אם מכללים את המקור) בסדרת סרטי ג'ומנגי, מתחיל שלוש שנים לאחר האירועים של הסרט הקודם בו חבורה של בני נוער נתקלים במשחק וידיאו בשם ג'ומנגי אשר מושך אותם פנימה אל תוכו ומעמיד אותם באתגרים קשים. על בני הנוער להיזהר בכל צעד מכיוון שלכל אחד מהם יש רק 3 מחזורי חיים ואם מישהו מאבד את כל השלושה, נגמר המשחק לנצח. הסרט זכה להצלחה רבה בגלל הריענון שהוא העניק לסרט הקודם משנת 1995.

© צילום: באדיבות פורום פילם

ב"ג'ומנגי: השלב הבא", אנחנו נחשפים אל כל הגיבורים שלנו, מה הם עשו בזמן שהיה להם בין הסרט הקודם ועד עכשיו. בפעם אחרונה שראינו אותם, הם החליטו שלא יחזרו יותר אל המשחק והרסו אותו, מה שלא עצר את האולפנים להוציא את סרט ההמשך הזה בו העלילה החדשה מציגה את ספנסר כשהוא חוזר הביתה לתקופת החגים ומגלה שסבו אדי עבר לגור איתו ועם אמו לאחר ניתוח ירך. ספנסר מרגיש חשק עז לחזור חזרה אל ג'ומנגי לתוך דמותו של דוקטור ברייבסטון, הוא מתקן את המשחק ונכנס פנימה. החברים המודאגים מוצאים את המשחק ומחליטים שהם חייבים להציל את ספנסר אך המשחק כל כך שבור שהוא שואב בטעות את סבא אדי וחברו מיילו יחד עם הצעירים. הם מגלים שהמשחק קיבל עדכון ענק ועכשיו כל האתגרים חדשים וקשים יותר והתוצאה היא סרט מלא בצחוק ומתח.

קאבט השחקנים שהתאהבנו בו בסרט הקודם המשיך גם הפעם: דווין "דה רוק" ג'ונסון, קארן גילן, קווין הארט וג'ק בלאק. עם תוספת של עוד שחקנים גדולים כמו דני דה ויטו ואקוופינה. כצפוי, כולם משתלבים בצורה מדהימה וחכמה אל תוך הצוות. אחת הבדיחות המצחיקות שעליה נסמך רוב הסרט היא שרוב הסרט השחקנים המקוריים משחקים את השחקנים האחרים מה שיוצר בלבול וצחוק שאין כמותו. הסרט מלא באקשן מתח ותפניות חדות בעלילה. אחת ההפתעות של הסרט היא אקוופינה שהיא לא טיפוס של סרטי אקשן והיא מכפרת על כך עם הרבה הומור. חשוב לציין שההרגשה היא שהוא מיועד אך ורק לאותם אנשים אשר צפו בסרט הקודם משנת 2017.

© צילום: באדיבות פורום פילם

הסרט מותח אותנו עד הקצה בעיקר בגלל הידיעה שהפעם מישהו לא יחזור בחיים - האם זה יהיה אחד השחקנים החדשים? האם זה יהיה אחד השחקנים הישנים? כל זה בהחלט משריר תחושת לחץ באולם הקולנוע. בנוסף לכל האקשן וההומור אנחנו מקבלים גם צד רומנטי קטן שאומנם מרגיש קצת מאולץ, בו אנחנו נכנסים יותר עמוק למערכת היחסים של ספנסר ומרתה. הסרט מצולם וערוך בצורה עניינית, האפקטים השתפרו בצורה חד משמעית מהסרט הקודם ונדמה שזה אכן בכיוון טוב.

בקיצור, השלב הבא של ג'ומנגי אכן מאתגר, הוא ריענון מוצלח לעלילה המחודשת של סדרת הסרטים והוא מלא בהומור ואקשן שלא ישעמם אתכם לרגע. רק לפני שאתם באים, תעשו שיעורי בית ותראו את הסרט הקודם.

תגיות
תגובות