מהם הסרטים שהכי מצפים להם בשנת 2020?. צילום מסך מטריילר

מהם הסרטים שהכי מצפים להם בשנת 2020?

שנת 2019 מגיעה לסיומה, ויש לנו הרבה למה לצפות משנה הבאה. מהם הסרטים שהכי מחכים להם בשנת 2020? (לפי IMDb)

אחד מאתרי הסרטים הגדולים ברשת "IMDb" בדק בכמויות הצופים שלו, ומצא את עשרת הסרטים שמעריצים הכי מצפים להם בשנת 2020.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 מקום 10 - "מהיר ועצבני 9"

למרות שתפס את המקום העשירי והאחרון ברשימה - "מהיר ועצבני 9" הוא עדיין אחד מהסרטים הכי מדוברים ושהכי מצפים להם מהסרטים שיוצאים בשנת 2020. הסרט כידוע, ממשיך את סרטי "מהיר ועצבני" הקודמים. העתידים לככב בסרט הם רשימה לא קטנה של שחקנים לא קטנים בכלל, שמורכבת מוין דיזל, מישל רודריגז, שרליז ת'רון, נטלי עמנואל והלן מירן. הסרט ישוחרר לקולנועים ב-22 למאי (ארה"ב).

 

מקום 9 - "קינגס מן: ההתחלה"

במקום התשיעי נמצא את הסרט "קינגס מן: ההתחלה" שהוא יהיה הסרט השלישי בסדרת סרטי 'קינגסמן', הראשון הוא "קינגסמן: השירות החשאי" והשני הוא "קינגסמן: מעגל הזהב". בעלילת הסרט הזה נגלה דווקא את המקורות של סוכנות קינגסמן, במסע מרתק ומלא אקשן בו נראה את המגויס הראשון של סוכנות הריגול. בסרט יככבו האריס דיקנסון, ג'ימה ארטרטון, ריף פיינס (הארי פוטר) וסטנלי טוצ' ׁ(משחקי הרעב). הסרט ייצא לקולנועים בישראל ב-24 בספטמבר.

 

מקום 8 - "חולית" (Dune) 

"חולית" הוא סרט אמריקאי שצפוי לצאת לאקרנים בחודש דצמבר של 2020 (ארה"ב). הסרט נמצא תחת בימויו של דני וילנב ומככבים בו טימותי צ'למט, זנדאיה, ג'ייסון מומואה, ג'וש ברולין, ורבקה פרוגסון. הסרט מבוסס על ספר מאותו השם.

© צילום מסך מטריילר

מקום 7 - "וונדר וומן 1984"

הבא בתור, במקום השביעי, הוא הסרט "וונדר וומן 1984". זהו סרט ההמשך לגיבורת הסולו ולוונדר וומן הישראלית שלנו, הלא היא גל גדות. סרט הסולו הקודם של גיבורת העל זכה להצלחה לא קטנה, ובשנה הבאה נזכה לראות אם גם הסרט השני יעמוד בציפיות. מלבד גל גדות, בסרט יחזור לגלם את דמותו מהסרט הקודם השחקן כריס פיין, וגם רובין רייט תחזור לגלם את דמותה של אנטיופה. ישנם גם שחקנים אשר יצטרפו לראשונה לעלילת ההמשך לסרט המצליח של DC: קריסטן ויג ופדרו פסקל. הסרט צפוי לצאת בישראל בתאריך ה-4.6.

 

מקום 6 - "מולאן"

במקום השישי בסרטים שהכי מצפים להם בשנת 2020, מגיע הסרט "מולאן". זוהי גרסה מחודשת (אהמ-אהמ: לייב אקשן) לגרסה המקורית המצוירת של דיסני שכבשה את העולם. אין ספק שלסרט הזה רבים מחכים, וסקרנים לראות איך חברת הענק דיסני, תשחזר את הלהיט המטורף. בתור מולאן תככב השחקנית ליו ייפיי, והסרט צפוי לצאת ב-27.3 (ארה"ב).

 

מקום 5 - "האלמנה השחורה"

במקום החמישי, "האלמנה השחורה". הסרט בכיכובה של סקרלט ג'והנסון, יספר את סיפורה של הדמות האהובה נטשה או אם תרצו, האלמנה השחורה, שאותה אנחנו מכירים מסרטי "הנוקמים". לפני לא מעט זמן שוחרר הטריילר הראשון לסרט הסולו המדובר והציפייה כבר בשמיים, מה שמרוויח לסרט מקום חמישי ומכובד ברשימה. הסרט ישוחרר לקולנועים בארצות הברית בראשון במאי.

 

מקום 4 - "לא זמן למות"

הסרט שתפס את המקום הרביעי והנחשק הוא "לא זמן למות". זהו הסרט ה-25 בסדרת סרטי ג'יימס בונד, שם יופיע השחקן דניאל קרייג בפעם החמישית והאחרונה בדמותו של הסוכן ג'יימס בונד. עוד שורת כוכבים שמצטרפת אל דניאל קרייג בסרט הם: ראמי מאליק (רפסודיה בוהימית), לאה סדו, לשאנה לינץ' (קפטן מארוול), אנה דה ארמס (רצח כתוב היטב) ורייף פיינס (הארי פוטר). הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-9 לאפריל (ישראל).

 

מקום 3 - "אהבה בשחקים 2" (Top gun: maverick)

לא מעט שנים לאחר יציאתו של הסרט הראשון, טום קרוז חוזר לככב בסרט המשך לקאלט הקולנועי "אהבה בשחקים". בנוסף לטום קרוז יככבו בסרט גם מיילס טלר (ויפלאש), ואל קילמר, ג'ניפר קונלי (אליטה: מלאך קרב) ואד האריס (המופע של טרומן). הסרט הצפוי לצאת ב-25 ליוני (ארה"ב).

 

מקום 2 - "סוניק: הסרט"

כוכב משחק המחשב האהוב הופך לסרט - "סוניק הסרט" הוא הסרט השני אליו הכי מצפים בסרטים שיצאו בשנת 2020. לאחר חידוש האנימציה עקב דרישת הקהל, הסרט של סוניק יוצא לדרך, ועתיד לצאת בישראל כבר ב-20 לפברואר. בן שוורץ מדבב את סוניק, וג'ים קרי וג'יימס מרסדן יהיו חלק מצוות השחקנים של הסרט המדובר.

 

מקום 1 - "ציפורי הטרף"

את המקום הראשון והמכובד מאוד ברשימה לוקח הסרט "ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת". הסרט מהווה מעין ספין-אוף ללהיט של DC, "יחידת המתאבדים" ושופך לנו עוד אור על דמותה המורכבת והמסקרנת של הארלי קווין (מרגו רובי). הסרט יספר חלק מסיפורה של הארלי קווין אבל גם ישלב עוד דמויות. למשל הציידת, הקנרית השחורה והמסיכה השחורה. לצד מרגו רובי יככבו בסרט גם רשימה של שחקנים גדולים נוספים: מרי אליזבת' וינסטד, יורני סמולט-בל, יואן מקגרגור, רוזי פרז ואלה ג'יי באסקו.

 

 

תגובות