מתוקים כמו סופגניה: הסרטים הרומנטיים של 2020. צילום מסך מטריילר

מתוקים כמו סופגניה: הסרטים הרומנטיים של 2020

חנוכה כבר כאן ושנת 2019 מגיעה לסיומה. אז לפני שניפרד לגמרי מהשנה הזו, נציץ לעבר השנה הבאה - איזה סרטים רומנטיים מצפים לנו בשנת 2020?

מקיי-ג'יי אפא ובריט רוברטסון בדרמה סוערת, לחידוש מרגש של מחזמר קלאסי, ועד לקומדיה אפוקליפטית עם דילן אובריין. הנה הסרטים הרומנטיים, השווים והחמודים ביותר לצפות להם בשנת 2020.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אני עדיין מאמין I still believe 

הסרט הראשון ברשימה המתוקה הזו הוא "I still believe" ("אני עדיין מאמין" בתרגום חופשי), בכיכובם של קיי-ג'יי אפא (ריברדייל) ובריט רוברטסון (המקום בנינו). הרומנטיקה המרגשת מספרת את סיפורו של הזמר וכותב השירים המפוסם ג'רמי קאמפ (קיי-ג'יי אפא), שכולל בתוכו את סיפור נישואיו המרגשים. אשתו, מליסה (בריט רוברטסון), אובחנה במחלת הסרטן רק כמה ימים לפני שהם התחתנו, אבל הזוג המשיך להתמודד יחדיו עם המחלה של מליסה בזוגיות מחממת לבבות. הסרט ייצא בארה"ב כבר ב-13 למרץ.

 

סיפור הפרברים

החידוש המדובר לסרט ואו מחזמר האייקוני משנות השישים "סיפור הפרברים" שציג לנו סיפור אהבה מרגש בין שני נערים שמתאהבים למרות היריבות בין שתי כנופיות הרחוב שנמצאים בהן. את מריה תשחק רייצ'ל זגלר ואת טוני ישחק אנסל אלגורט ("בייבי דרייבר", "אשמת הכוכבים").  הסרט צפוי לצאת לקולנועים (בארה"ב) ב-18 לדצמבר.

אמה

הסרט הבא מבוסס על רומן מאותו השם של ג'יין אוסטין (מחברת "אהבה ודעה קדומה", "על תבונה ורגישות") ומשהו אומר לנו שבדומה לסרטים הקודמים שנוצרו בעקבות הספרים שלה, הוא יהיה רומנטי וחמוד במיוחד. העלילה עוקבת אחר דמותה של אמה וודהאוס, שבטוחה לחלוטין ביכולות השידוך שלה - למרות שלעיתים היא נוטה לעשות קצת בלגן. בסרט מככבים אניה טיילור ג'וי, קאלום טרנר, וביל ניי. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בארצות הברית ב-12.2

 

ציפורי אהבה The lovebirds 

הפעם יש לנו בשבילכם קומדיה רומנטית ומצחיקה במיוחד. זוג שעומד להיפרד בטעות נקלע לתוך תעלומה מוזרה ומצחיקה מאוד. עכשיו, הם צריכים להבין איך לטהר את שמם ולהציל את הזוגיות שלהם. הסרט צפוי לנו כבר בשלישי באפריל (ארה"ב).

בעיות של מפלצת  Monster problems 

עוד קומדיה מצחיקה בטירוף עם השחקן ששבה את הלבבות של כל המעריצים (אם לא ב"זאב צעיר" אז ב"הרץ במבוך") - דילן אובריין. הוא ישחק דמות שלומדת איך להילחם במפלצות כדי לשרוד באפוקליפסה, ולמצוא את הדרך לנערה שהוא אוהב. הסרט הזה גם ישוחרר בחודש אפריל, ב-17 (ארצות הברית).

 

דילן אובריין מתוך
דילן אובריין מתוך "הרץ במבוך" © צילום: באדיבות יחסי ציבור

לכל הנערים שאהבתי 2

"נ.ב, אני עדיין אוהבת אותך." הוא סרט ההמשך לקומדיה הרומנטית שכבשה את העולם מבית נטפליקס. הסרט השני ממשיך לספר את סיפור האהבה בין לארה-ג'ין (לאנה קונדור) ופיטר (נואה סנטינאו) אבל הפעם מגיע טוויסט חדש לעלילה, בשם ג'ון אמברוז (ג'ורדן פישר). אין ספק שהסרט הוא הקומדיה הרומנטית שכולנו חיכינו לה, אנחנו במיוחד, שתעשה לנו את שנת 2020 מתוקה בטירוף. הסרט ייצא לנטפליקס ב-12 לפברואר.

 

מה עם אהבה What about love?

כדי לסגור את הרשימה המתוקה (כמעט כמו ריבה) הזו, הבאנו לכם עוד סרט רומנטי מאין כמוהו. בסרט "מה עם אהבה" (בתרגום חופשי), זוג צעיר מעורר השראה בהוריהם, למצוא אהבה. לאחר שהם ראו כמה הזוגיות של ילדיהם הייתה מלאה באושר. בסרט משחקים שרון סטון ואנדי גרסיה והוא צפוי לצאת בארצות הברית ב-14 לפברואר.

 

 

תגובות