לא רק בחנוכה: הסרטים שמתרחשים בהם ניסים. צילום מסך מטריילר

לא רק בחנוכה: הסרטים שמתרחשים בהם ניסים

אז חנוכה סוף סוף הגיע! לקראת החג אספנו לכם כמה סרטים שלקחו את נס פך השמן צעד אחד קדימה, והראו לנו שגם בהם יש לא מעט ניסים...

מכל הדברים הטובים שיש בחנוכה: סופגניות, לביבות, שירים ואווירה טובה של חג - אחד הדברים היפים ביותר בחג הזה הוא הנס הגדול שהתרחש בסיפור (נס פך השמן). אז לכבוד חג החנוכה, הנה כמה ניסים שמתרחשים על מסך הקולנוע!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

וונדר וומן

גל גדות, הגאווה הישראלית שלנו, מצליחה בענק כאן עם הדמות המדהימה של וונדר וומן באמצעה של מלחמת העולם השנייה הקשה. אז איזה מזל, או שיש לומר איזה נס – וקפטן סטיב הגיע דווקא לאי האמזונות בו וונדר וומן שלנו הפכה לנשק הסודי של המלחמה ויצאה להילחם לצד ארצות הברית, והשאר בלי ספוילרים. בסרט השני שייצא בקרוב ניחשף לעוד פרטים מעברה וכמו כן – מה באמת קרה לסטיב?

 

16 משאלות

בסרט המתוק הזה, אין ילדה שפספסה שבעצם בכל רגע יש נס אחר: בכל משאלה הפיה המסתורית מחליטה לתת לאבי בת השש – עשרה מתנה אחרת, ואבי מגלה פעם אחרי פעם כי המשאלות הללו הן לא בדיוק מה שתמיד רצתה. אבי מתבגרת, ומבינה שהיא צריכה להעריך את גילה – ולאו דווקא לרצות לגדול בבת אחת...

 

סינדרלה

פיה טובה שמגשימה משאלות? נעל זכוכית מסתורית על מדרגות הארמון אחרי חצות? אפשר להגיד שסינדרלה קיבלה כמה ניסים טובים ברצף. הנערה הצעירה עם הילדות הקשה קיבלה את הסוף הטוב שלה, וזה לגמרי "נס סינדרלה" בפני עצמו!

 

אבא מתארס

אז איך זוג תאומות מגיע ממש בטעות לאותו מחנה, אתם שואלים? כך קרה הנס של אחת הקומדיות האהובות בכל הזמנים, "אבא מתארס". הסרט המתוק הזה הוא מזמן חובה לכל ילד וילדה באשר הם, וכל הקסם של שנות התשעים לעולם לא נעלם משם!

 

פיית השיניים

הן שמו לנו מתנות מתחת לכרית, אנחנו השארנו להן קופסאות ופתקים והאמנו בהן בכל ליבנו בילדות. אז תארו לעצמכם מה יקרה כשמישהו ישבור לכם את הפנטזיה בגיל צעיר? כך עשה בטעות דרק, אותו מגלם דה רוק הכובש, והוא נענש והופך לפיית שיניים בעצמו. ממש "נס פיית השיניים"!  העונש שקיבל דרק גורם לו ללמוד על עצמו דברים חדשים, אז אולי ה"עונש", הוא בעצם נס?

 

שוב בן 17

הסרט "שוב בן 17" בכיכובם של זאק אפרון ומת'יו פרי, מציג את סיפורו של מייק אודונל. כאשר מייק עומד להתגרש מאשתו, הוא מחליט לחזור לבית הספר, שם נתקל בשרת ששואל אותו "האם היית עובר את הכל מההתחלה?", מייק עונה בחיוב, לאחר זמן קצר מחליט השרת לקפוץ מהגשר הסמוך, מייק מגיע לקראתו ושם ברגע אחד הוא חוזר להיות נער בן 17, בדיוק כפי שהיה כשהכיר את אהובתו. אחר כך נרשם אל בית הספר של ילדיו, מתחבר אליהם ובמהלך הסרט הוא מגלה מחדש, בזכות הנס שהחזיר אותו לתקופת נעוריו, את אהבתו לאשתו ועוד דברים חשובים על החיים.

 

אלאדין

זה לא סוד שהקלאסיקה הקסומה של דיסני מלאה בניסים מתחילתה ועד סופה, שמקדמים את העלילה והופכים אותה לאפילו יותר מיוחדת בעזרת כוחותיו של הג'יני שמלווה את אלאדין לאורך כל הסרט. כאשר אלאדין מוצא את מנורתו של הג'יני, הג'יני מספר לו שהוא מבקש לצאת לחופשי, אלאדין בתמורה לכך מבקש מהג'יני שיעניק לו שלוש משאלות, וכאן אנחנו נחשפים לניסים המיוחדים אותם מחולל הג'יני בסרט.

 

צ׳ארלי בממלכת השוקולד

הסרט נפתח בהצגת מפעל השוקולד של ווילי וונקה, ובמרדף של ילדים ברחבי העולם אחר חמשת הכרטיסים המוזהבים, שמעניקים סיור מיוחד במפעל לאלו שימצאו אותם. ארבעת הילדים הראשונים שמוצאים את הכרטיסים המוזהבים בחפיסות השוקולד מתוארים כאנוכיים ובעלי מעמד גבוה - ואילו צ'ארלי שחי בבקתה רעועה, מצא יום אחד שטר של עשר לירות, ובו קנה חפיסת שוקולד. ודווקא בה, באופן שגורם לנו לחשוב שאולי ניסים קיימים, נמצא הכרטיס המוזהב האחרון. במהלך הסרט, ארבעת הילדים הראשונים מגיעים למפעל, מפותים על ידי גורמים שקשורים לאישיותם ולומדים כיצד לנהוג, הסרט מוביל את צ'ארלי והילדים להרפתקה בלתי נשכחת.

 

קוקו

בדומה לסרטים רבים מבית דיסני-פיקסאר גם הסרט קוקו רצוף בלא מעט ניסים. מיגל, נער ממשפחה מקסיקנית חולם להיות מוזיקאי, אך בגלל העזיבה של סבו את המשפחה, משפחתו מונעת ממנו את הדבר. כאשר מיגל גונב את הגיטרה של מי שמתואר בתחילת הסרט כסבו, ביום המתים, הוא נשאב אל תוך עולם המתים. הקללה שהוטלה עליו מחייבת ברכה של בן משפחה כדי שיוכל לחזור לעולם החיים, וכך הוא יוצא למסע מטורף בחיפוש אחר קרוב המשפחה המוזיקאי שלו - סבו ארנסטו דה-לה קרוז. אז אולי גם פה, הקללה היא לא קללה, אלא נס? אולי כדי לראות ולשפוט בעצמכם. 

 

 

תגובות