חדשות הקולנוע: דניאל קרייג מסביר למה חזר לגלם את בונד. צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: דניאל קרייג מסביר למה חזר לגלם את בונד

מי יהיה סופרמן החדש? מה קורה עם "המוטנטים החדשים"? ולמה דניאל קרייג רצה לעשות עוד סרט אחד של ג'יימס בונד? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טריילר ראשון ל"TENET"

כריסטופר נולן הולך לביים את סרט האקשן החדש והמבטיח "TENET". בכיכובם של ג'ון דייוויד וושינגטון, רוברט פטינסון, אליזבת דביקי ומייקל קיין. הסרט עוקב אחרי מרגל שנשלח למשימה בכדי לעצור מלחמת עולם שלישית, הטריילר לא מוסר הרבה פרטים על העלילה עצמה מלבד זה. אך עם זאת, אנחנו עדיין זוכים לראות מלא סצנות אקשן בטריילר ומקבלים הצצה שמעבירה לנו מסר ברור - הסרט הזה יהיה מותח. לסרט ישנן ציפיות גבוהות ברחבי העולם, אפילו נולאן בעצמו הודה ואמר שזה הסרט השאפתני ביותר שעשה אי פעם. כידוע נולאן יצר בעבר את סרטי ה"באטמן" שקטפו פרסים רבים ופיתחו אותו עוד בתור במאי מצליח.

 

המוטנטים בדרך

לאחר שנתיים שחיכינו לקבל תשובה בקשר לסרט "המוטנטים החדשים", זכינו לתשובה חיובית וממש עכשיו קיבלנו אישור מהבמאי (ג'וש בון) שהטריילר הראשון יגיע אלינו כבר בינואר. לסרט יצא טריילר ראשון כבר בשנת 2017, אבל לא היו שום עדכונים אחרים מאז (עד עכשיו). הסרט מבוסס על קבוצת המוטנטים הצעירה מהקומיקס של 'מארוול' ויציג לנו את החבורה תקועה בתוך מתקן סודי. כאשר הדרך היחידה שלהם להיחלץ היא ללמוד להשתמש בכוחות שלהם בתבונה. הסרט כאמור יהיה הסרט האחרון של אולפני 'פוקס המאה העשרים' לאחר שדיסני קנו את החברה. נותר כעת לחכות ולקוות שהסרט האחרון הזה יהיה המושיע של סרטי האקס מן מהשנים האחרונות שזכו להרבה ביקורות רעות.

 

לא זמן להפסיק

דניאל קרייג הוא השחקן הראשי בסדרת סרטי ג'יימס בונד, שאמר לכולם שאין סיכוי שהוא יחזור לשחק את דמותו של הסוכן ג'יימס בונד לאחר הסרט הקודם בסדרה "ספקטר". אולם, לא מזמן נודע כי הוא כן יחזור לשחק את הדמות בכל זאת, בסרט הבא: "לא זמן למות". כשנשאל השחקן למה הוא חוזר לשחק את הדמות כאשר חשב שכבר גמר איתה, אמר קרייג: "אם זה היה המצב, העולם היה ממשיך כרגיל והייתי בסדר גמור. אבל איכשהו זה הרגיש שאנחנו צריכים לסיים משהו. אם הייתי משאיר את זה בספקטר, משהו בחלק האחורי של הראש שלי היה אומר לי, 'הלוואי והייתי עושה עוד אחד." הסרט צפוי להגיע אלינו בשנה הבאה והטריילר שלו כבר בחוץ.

 

"בלאדשוט" נדחה

רק לפני לא מעט זמן זכינו לראות את הטריילר הראשון לסרט "בלאדשוט" (Bloodshot), בכיכובו של וין דיזל. אבל עכשיו, אולפני 'סוני' הזיזו את תאריך השחרור הצפוי של הסרט (המבוסס על קומיקס באותו השם). לסרט צפויים להיות אלמנטים של מדע בדיוני, ומעריצי הקומיקס אשר חיכו 30 שנים כדי לראות את ריי גריסון (בלאדשוט) על המסך הגדול - כעת יצטרכו לחכות עוד קצת לסרט המיוחל. הסרט המקורי היה אמור לצאת כבר ב-21 בפברואר בשנת 2020, אבל עכשיו נדחה ל-13 במרץ 2020 (ארה"ב).

 

סופרמן החדש?

לפני כמה שבועות, הסתובבו ברחבי העולם שמועות על כך שמייקל בי ג'ורדן ישחק את סופרמן ברימייק חדש. השבוע השחקן הידוע חלק עם המעריצים את החזון שלו לגבי הסרט (שכרגע לא קורה, אולי אפילו לא יקרה אף פעם - אבל כרגע יש קצת תקווה והרבה שמועות). בראיון ל-"MTV News" נשאל על שמועות אילו, ובתגובה אמר השחקן: "כל דבר שאני צולל לתוכו חייב להיעשות בדרך הנכונה. זה חייב להיות אותנטי לגמרי. אני מעריץ של ספרי קומיקס, אתם יודעים? אני מבין את המעריצים כשהם נסערים ושואלים את עצמם "למה הם עושים את זה?" או "למה הם משנים את זה?" אני הייתי מרגיש אותו דבר לגבי דברים מסויימים. אז רק תדעו, שאם אני מתעסק במשהו, זה יהיה אותנטי ומשהו שאני מרגיש שאנשים היו באמת תומכים בו." 

 

מרגלים לא רגילים - 26.12

סרט אנימציה המספר את סיפורם של מרגל העל לאנס סטרלינג (וויל סמית') והמדען וולטר בקט (טום הולנד). מדובר בשני הפכים מוחלטים, לאנס הוא השקט והנעים, וכמו שאתם יכולים לנחש, וולטר - לא בדיוק. אמנם לוולטר יש חסרונות חברתיים, אך לא ניתן להתעלם מחוכמתו הרבה, והמדען יוצר עבור לאנס גאדג'טים מטורפים המשמשים אותו במשימותיו. למרות ההפכים ביניהם, השניים חייבים ללמוד לעבוד כצוות ולסמוך אחד על השני, אחרת העולם כולו יעמוד בפני סכנה.

 

קאטס - 26.12

סרט דרמה מוזיקלי בכיכובה של טיילור סוויפט המספר על חבורה של חתולים משעשעים. לילה אחד מתאספת החבורה וכל חתול מציג את עצמו בשיר וריקוד, במטרה לקבוע מי יהיה החתול שיזכה לעלות לשמיים ולהיוולד מחדש לחיים חדשים. לפתע זקן השבט נחטף, והחבורה צריכה לאזור אומץ ולהחזיר אותו.

 

ג'ארד לטו

מזל טוב לג'ארד לטו, שחגג השבוע, ב-26 בדצמבר, את יום הולדתו ה-48! השחקן, מלבד היותו שחקן, הוא גם מוזיקאי ובמאי. הוא מוכר לנו בעיקר מתפקידו האחרון, בגילום דמותו של הג'וקר בסרט "יחידת המתאבדים". 

 

תגובות