"מרגלים לא רגילים": מצחיק וכיפי, אבל לא מאוד מיוחד. צילום: באדיבות פורום פילם

"מרגלים לא רגילים": מצחיק וכיפי, אבל לא מאוד מיוחד

בין כל הגשם והקור, לבשנו מיליון שכבות והלכנו (עם מטרייה כמובן) לראות את הסרט החדש "מרגלים לא רגילים". הסרט נתן לנו וויב מקפיץ וכיף, אבל דווקא כן רגיל. ביקורת

הסרט "מרגלים לא רגילים" בכיכובם (או יותר נכון בדיבובם) של וויל סמית' וטום הולנד, יצא ממש היום (ה') למסך הגדול. אז האם הסרט הצליח לעמוד בציפיות שלנו, או שהיה מאכזב? הנה כל מה שחשבנו עליו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עלילת הסרט "מרגלים לא רגילים" מספרת על מרגל העל לאנס סטרלינג, שמדובב על ידי ויל סמית', והממציא המדען וולטר בקט, שאת קולו ידבב לא אחר מספיידרמן הידיד השכונתי - טום הולנד. שתי הדמויות הן הפכים זהים, לאנס רגוע ומונומס, בעוד שוולטר דווקא לא כל כך. כשהסרט מקבל תפנית לא צפויה, השניים חייבים להתחיל לסמוך אחד על השני, וללמוד לעבוד כצוות, אחרת העולם כולו יהיה בסכנה. הקומדיה המצוירת יצאה היום (חמישי) לבתי הקולנוע.

 

במקום להתחיל בהתחלה, נתחיל מהסוף, קודם כל מן האנימציה של הסרט: היא נתנה לנו דמויות שבאמת מאוד דומות למדובבים שלהן (ויל סמית' וטום הולנד) מבחינת החיצוניות, מה שגרם לתחושה מציאותית יותר וכיפית. מלבד זה, האנימציה בכלל הייתה מצוינת, ובאמת הצליחה להעיר את העלילה הפשוטה לחיים. השחקנים והדיבוב שלהם היה ללא פגם, ויל סמית' וטום הולנד בהחלט יודעים איך להוסיף לסרט קומדיה גם כשהם רק הקולות שבו. גם שאר הדמויות (שאת חלקן דיבבו די-ג'יי חאלד, קארן גילן ורשידה ג'ונס) היו בנויות וכתובות באופן מצוין, כל אחת (אפילו הקטנה ביותר שבהן) נתנה משהו שונה לסרט. ביחד כולם יצרו חבורה משעשת שנותנת את כל מה שצריך לסרט אקשן קומי מצוייר.

© צילום: באדיבות פורום פילם

אז מה עם העלילה? הגענו לחלק הקריטי בסרט, ומה שבעצם הכי חשוב בו. העלילה של הסרט הייתה מצחיקה, כיפית מאוד וילדותית מעט (באופן טוב). היא נתנה קצת תחושה של "משפחת סופר-על" וקצת מסרטי ג'יימס בונד (במיוחד בקטע של שיר הפתיחה). נהנו מאוד מהאקשן הלא מאוד מציאותי שקורה שם - שהדגיש את היופי של סרטי אנימציה. בסרט, הסוכן המפורסם לאנס סטרלינג, נעזר במדען וולטר בקט כדי להציל את העולם מנבל על, אבל כל זה לאחר שלאנס הפך (בטעות) ליונה. על פניו העלילה אבסורדית מאוד, אבל זה מה שהופך אותה למצחיקה, כיפית ומגניבה כל כך. אולם, חוץ מכל הטוב שהיה בסרט - היה גם דבר אחד שהוא לא. 

© צילום: באדיבות פורום פילם

הסרט בנה בנו המון ציפיות לקומדיה מוזרה וחדשה, אבל בעצם קיבלנו את אותו הדבר המוכר בתבנית קצת שונה. זה בהחלט לא היה "לא רגיל" אלא דווקא רגיל מאוד, כמו עוד הרבה דברים מוכרים שרואים על המסכים לאחרונה. לא היינו אומרים שזה בהכרח דבר רע, פשוט זה לא היה מיוחד כמו שציפינו.

© צילום: באדיבות פורום פילם

לסיכום, בסרט יש קסם, אקשן, והרבה מאוד צחוק. אנחנו נהנינו מההומר הפשוט והדברים המוזרים בעלילה. "מרגלים לא רגילים" בהחלט נותן את התחושה של סרט משפחה חביב שתמיד יתקבל על כולם, והוא בהחלט שווה צפייה אם אתם בעניין של סרטי אנימציה. 

תגובות