יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש ינואר. באדיבות א.ד מטלון ופורום פילם

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש ינואר

העשור האחרון ושנת 2019 הסתיימו ממש הרגע, אז בלי להתעכב יותר מידי הבאנו לכם בדיוק את מה שצריך כדי להתחיל את השנה האזרחית החדשה ברגל ימין - הנה הסרטים השווים ביותר שמשתחררים לקולנועים בחודש ינואר לשנת 2020!

החורף כבר בעיצמו ושנת 2020 כבר התחילה, לכבודה אספנו לכם את הסרטים שיוצאים לבתי הקולנוע בחודש ינואר, שפשוט אסור לכם לפספס.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"ג'וג'ו ראביט" 2.1

הבמאי של "תור: ראגנרוק" יצר לנו סרט חדש, שייצא כבר בתחילת החודש. הסרט "ג'וג'ו ראביט" הוא קומדיה סאטירית, שמתרחשת בזמן מלחמת העולם השנייה. העלילה עוקבת אחרי ילד גרמני בודד שחברו הדמיוני הוא לא אחר מאשר דמותו של אדולף היטלר (טאיקה וואיטיטי). אבל השקפת עולמו משתנה מקצה לקצה כאשר אמו (סקרלט ג'והנסון) מחביאה תחת קורת הגג שלהם נערה יהודיה. בסרט מככבים גם סם רוקוול ("סגן הנשיא"), אלפי אלן ("משחקי הכס"), ורבל ווילסון (פיץ' פרפקט").

 

"הטינה" 2.1

חידוש לסרט האימה הקלאסי משנת 2004. העלילה מספרת על בית רדוף רוח שמלאה ביצר הנקמה, וגוזרת על כל מי שנכנס לבית מוות אלים ואכזרי. בסרט משחקים אנדראה ריזבורו, בתור הבלשית מאלדון, ג'ון צ'ו, כפיטר ספנסר ובטי גילפין בדמותה של נינה ספנסר. סרט האימה המצמרר צפוי להגיע אלינו גם כן בקרוב מאוד, ונראה כאילו כל מי שאוהב סרטי אימה - לא ירצה להחמיץ אותו. את הסרט מביים ניקולס פשי.

שימו לב - הסרט מומלץ לגילאי 16+

 

"1917" 2.1

גם זה סרט שמתרחש בתקופת מלחמה, הפעם בתקופת מלחמת העולם הראשונה. הסרט "1917" מספר על שני החיילים שופילד ובלייק, שיוצאים למשימה מסוכנת מאוד במטרה להעביר מסר שיכול למנוע מתקפה על מאות חיילים - וביניהם ישנו גם אחיו של בלייק. את הסרט מביים הבמאי זוכה האוסקר סם מנדס, ואין ספק שאנחנו מאוד מצפים לסרט הזה.

 

"נפילת אימפריית הכסף" 2.1

"נפילת אימפריית הכסף" הוא סרט מתח מתקתק שלא ייתן לכם להוריד את העיניים מהמסך. זהו סיפורו של אינטלקטואל צעיר בשם פייר-פול, שחי את חייו הרגילים ועובד בעבודתו הממוצעת כשליח - עד שיום אחד נקלע לסיטואציה מורכבת. הוא מוצא את עצמו בסיומו של שוד כושל, שלפניו כמה אפשרויות: הראשונה היא פשוט לעזוב את המקום, השנייה היא להתקשר לכוחות המשטרה, והשלישית - לקחת את הכסף שמונח מולו ולברוח. אז האם הוא בחר באפשרות הנכונה? בשביל זה צריך לראות ולגלות.

 

"תרגול בריגול" 9.1

סרט אקשן מצחיק בכיכובם של דייב באוטיסטה וקלואי קולמן. לאחר שהורד בדרגה, מוצא את עצמו סוכן ה-CIA ג'יי ג'יי בתחילתה של חברות שמעולם לא דמיין. כאשר הוא נתפס בידי ילדה בת תשע בשם סופי, שמאיימת לחשוף אותו, הקריירה והתדמית שלו בסכנה - אז הם סוגרים עסקה, סופי לא תחשוף את הכיסוי שלו ובתמורה לכך הוא ילמד אותה איך להיות מרגלת. השילוב בין השניים מוביל לחברות לא צפויה ולסרט מרגש ומקסים.

 

"בחורים רעים לתמיד" 16.1

סרט האקשן המפורסם בכיכובם של וויל סמית' ומרטין לורנס חוזר לסיבוב נוסף. הבחורים הרעים מייק לאורי ומרכוס בארנט מאחדים כוחות פעם נוספת, בשביל נסיעה אחת אחרונה ומלאה באקשן מקפיץ. בסרט מופיעים גם השחקנים ונסה הדג'נס ("היי סקול מיוזיקל", "אביר לחג") וצ'ארלס מלטון ("ריברדייל", "השמש היא גם כוכב").

 

נשים קטנות 23.1

חידוש נוסף לסרט ולספר המפורסם "נשים קטנות", במאית הסרט "ליידי בירד" מציגה לנו גרסה נוספת לקלסיקה המקסימה. העלילה מספרת את סיפורן של האחיות מארץ', ואת נחישותן לחיות את חייהן כרצונן, כל אחת בדרכה המיוחדת שלה. הסרט מאוייש לא רק בבמאית מוכרת (גרטה גרוויג), אלא גם בקאסט נהדר: מככבים בסרט אמה ווטסון, טימותי שאלאמה, סרישה רונן, אלייזה סקנלן, פלורנס פיו, לואי גארל, לורה דרן ומריל סטריפ.

 

גרטל והנזל 30.1

גרסה חדשה ומצמררת לסיפור הילדים "גרטל והנזל" או בשמו המוכר יותר בישראל "עמי ותמי". סיפורם של שני אחים משוטטים ביער בחיפוש אחר אוכל שיוביל אותם הביתה, אבל הם מאבדים את עקבותם ומוצאים את עצמם בבית של מכשפה מסתורית ומוזרה - הסרט הזה מדגיש את הצד הזה של הסיפור, והופך אותו לסרט אימה שונה מאוד מאגדת הילדים החביבה. את דמותה של גרטל מגלמת סופיה ליליס ("זה", "זה חלק 2", "חפצים חדים"), ודמותה של המכשפה מגולמת על ידי אליסה קריג.

 

 

 

תגובות