חדשות הקולנוע: החיקוי של קפטן אמריקה ומה יקרה באוסקר?. צילום: באדיבות yes

חדשות הקולנוע: החיקוי של קפטן אמריקה ומה יקרה באוסקר?

בילי אייליש שוברת שיא, הארלי קווין חוזרת למסך והתסריט של דוקטור סטריינג' משנה כיוון. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הבמאי השתגע

בשנת 2016 קיבלנו סרט ליקום הקולנועי של מארוול שלא חשבנו שנפגוש בזמן הקרוב או בכלל. פגשנו את הדוקטור שהפך לחלק חשוב ובלתי נפרד מהיקום הקולנועי והשתלב בצורה מעולה. בשנה שעברה בכנס הקומי-קון השנתי קיבלנו אישור ממארוול והבמאי סקוט דריקסון על סרט נוסף לדוקטור: "דוקטור סטרייננג' במולטיוורס השיגעון". האולפנים הבטיחו לנו סרט אימה ומפחיד ראשון מסוגו ביקום הקולנועי שאמור לפתח בעיקר את דמותה של וונדה מקסימוב ולהראות לנו את כוחה האמיתי - אך חדשות מסעירות התפרסמו השבוע! דריקסון עזב את מארוול והם ניתקו את הקשר האומנותי בגלל חוסר הסכמה על החלק האומנותי והתסריט של הסרט. שני הצדדים יצאו בהודעות רשמיות והודו אחד לשני, אך עכשיו אנחנו נשארים במתח - האם התסריט שהובטח לנו יישאר בסוף או שהסרט ייקח כיוון אחר?

 

© באדיבות פורום פילם 

 

גירל פאוור

לאחר שבשנה האחרונה שחררה DC את הסרט ״הג׳וקר״ שהפך לסרט המצליח של השנה, הם לא עוצרים לרגע ומשחררים טריילר לסרט ״ציפורי הטרף״. בטריילר הקודם ראינו את הארלי קווין משתפת פעולה עם צוות חדש כנגד ״המסכה השחורה״ כאשר קווין וחברותיה צוות מביאות את האור, המסכה השחורה מביאה את החושך. עכשיו, ״הבכי הקנרי״ מקבל תפקיד משמעותי ועולה לראש המסך הגדול כאשר הוא נראה כמו גלי הלם קוליים.

© צילום מסך מטריילר

ונום 2?

על פי הדיווחים, היוצר של ״ונום״, רובן פלייצ׳ר, עובד על סרט חדש לסדרת משחקי הוידיאו ״Uncharted", בו צפויים לככב טום הולנד ומארק וולברג. הסרט היה אמור להגיע למסכים כבר בסוף השנה הקרובה, אך סביר להניח שזה לא יקרה. יש עוד דרך ארוכה עד שתוכל סוני לעבוד על הסרט, אך נראה כי מצאו את הבמאי שחיפשו. ״Uncharted" נמצא בפיתוח בשנים האחרונות ומבחינת סוני, פלייצ׳ר הוא הבחירה הכי נכונה ליצירת הסרט. כרגע כל שנותר הוא לחכות ולראות אם הסרט יגיע לאקרנים.

© פורום פילם

הדרך לאוסקר

השבוע פורסמו המועמדויות לטקס פרסי האוסקר ה-92! הג׳וקר מוביל עם מספר המועמדויות הגבוה ביותר (11) ואליו צמודים הסרט ״1917״, סרט המלחמה שיצא בחודש האחרון, ״היו זמנים בהוליווד״ וגם סרט הפשע ״האירי״ עם 10 מועמדויות. כמובן שגם השנה יש עימות בין הוליווד הישנה והחדשה, כאשר נטפליקס מובילה ומחזיקה ב-24 מועמדויות עד כה. למרות השפע הרב, האקדמיה ממשיכה ומחלקת את המועמדויות המרובות לסרטים כדוגמת הג׳וקר שמציג תכונות פסיכולוגיות מאחורי הנבל האהוב. ובין המועמדויות - התמונה הטובה ביותר (והאייקונית, ראוי לציין), השחקן הטוב ביותר והבמאי הטוב ביותר.

© צילום: Gettyimages.IL/Handout

אייליש, בילי אייליש

בשנה האחרונה, בילי אייליש הפכה לאחת הזמרות המצליחות בתעשיית המוזיקה. כעת, היא פונה גם אל תחום הקולנוע ואולפני יוניברסל פירסמו כי היא הולכת לשיר את שיר הנושא לסרט ה-25 במספרו בסדרת הסרטים של ג׳יימס בונד - ״לא זמן למות״ כשהיא רק בת 18. הסרט יעסוק בעזיבתו של בונד את השירות הפעיל וחייו השלווים והרגועים בג׳מייקה, השקט נקטע כמובן כאשר חבר ותיק מגיע ומבקש את עזרתו בהצלת מדען שנחטף. את שיר הנושא כתבה אייליש עם אחיה הגדול, שיחד איתה מועמד גם הוא לגראמי. הזמרת סיפרה כי:"זה מרגיש משוגע בכל מובן אפשרי להיות חלק מהדבר הזה. לקבל את ההזדמנות לכתוב את שיר הנושא של סרט שהוא חלק מסדרה כל כך אגדית זה כבוד עצום. סדרת ג'יימס בונד היא סדרת הסרטים המגניבה ביותר אי פעם. אני עדיין בהלם".

© Gettyimages.IL/Scott Dudelson‏

הקפטן האדום

אנשים רבים ניסו לחקות את כוחותיו של קפטן אמריקה, אך רובם נכשלו בגדול. לעומתם, בסרט הקרב ובא, שאין ספק שהוא אחד מהסרטים המצופים ביותר של השנה, "האלמנה השחורה" אנחנו נחשפים לחיקוי יותר מוצלח. השומר האדום הוא המקביל ברוסיה של קפטן אמריקה, הוא בעל תלבושת דומה, גם לו יש מגן מגניב ובנוסף הוא סוכן מאומן וחבר קרוב של נטשה רומנוף האלמנה השחורה שלנו. את הדמות האגדית ישחק דיווד הארבור שסיפר בראיון השבוע כי "הוא היה מאוד קרוב לנטשה בעברה ואפילו שימש כדמות אבהית בשבילה". בקומיקס, השומר האדום והאלמנה השחורה היו נשואים, אז האם מצפה לנו סיפור רומנטי או חברות אמת?

 

© באדיבות פורום פילם

 

הטריילר הראשון

רובכם כנראה לא שמעתם על מורביוס, אז הנה הסבר בקצרה: מורביוס הוא אחד מהאנטי גיבורים הידועים ביותר של מארוול, הוא חצי אדם חצי ערפד מפחיד שחי לו אי שם ביקום של מארוול. את דמותו של מורביוס ישחק בקרוב ג'ראד לטו, שבעבר הספיק גם לשחק אצל היריבים בDC את הג'וקר. בשונה מרוב סרטי מארוול, מורביוס שייך לאולפני סוני ולא דיסני, כלומר הוא נמצא ביקום אחר, היקום של וונום וספיירדמן. הכל נורא מבלבל בגלל העובדה הנוספת שמהטריילר מסתמן כי הוא כן נמצא ביקום הראשי בגלל בעקבות התמונה של ספיידרמן עליה כתוב "רוצח" באדום ודמותו של הנשר אותו משחק מייקל קיטון בטריילר בשיח עם מורביוס. מחוץ לעירבובי היקומים, הסרט נראה מבטיח ומפחיד, עם הרבה אקשן ותקווה שהוא יצליח להניף את היקום של סוני אחרי האכזבה שוונום הביא איתו.

 

מיסטר גלאס (17.1)

הבמאי והתסריטאי מ. נייט שאמלאן, מחבר בין שני סיפוריו המרהיבים והמקוריים – בלתי שביר (2000) וספליט (2016) לכדי מותחן הקומיקס החדש: מיסטר גלאס. מהסרט 'בלתי שביר' חוזרים אלינו ברוס ויליס בתפקיד דיוויד דאן, ולצידו סמואל אל ג"קסון בתפקידו של אלייז'ה פרייס (שידוע גם בשם הבדוי מיסטר גלאס). ומהסרט 'ספליט' מצטרפים אליהם ג'יימס מקאבוי, בתפקיד קווין וונדל קראמב וריבוי הזהויות שמגולמות בתוכו, וכן אניה טיילור-ג'וי בתפקידה של קייסי קוק – הניצולה היחידה מההיתקלות עם "החיה". בהמשך להתרחשויות של ספליט, הסרט עוקב אחר דמותו של דאן, כשהוא רודף אחר אישיותו העל-אנושית (החיה) של קראמב, במה שהופך לסדרת מפגשים אלימים. בעוד נוכחותו המעורפלת של פרייס מתגלה כמושך בחוטים, ומי ששומר סודות קריטיים של שני הגברים.

 

מרי מלכת הסקוטים (17.1)

עקב ניסיונה של מרי סטיוארט להפיל מכיסאה את בת דודתה, אליזבת הראשונה, מלכת אנגליה, היא נידונה לשנים ארוכות של מאסר לפני הוצאתה להורג.

 

 

 

תגובות