יצאו מהמסך: הזוגות שהכירו על המסך הגדול. צילום: gettyimages.IL/Jamie McCarthy ו Getty Images

יצאו מהמסך: הזוגות שהכירו על המסך הגדול

לכל סרט יש את הרומן שלו, ולפעמים השחקנים לוקחים זאת שלב אחד קדימה ונותנים לו צ׳אנס גם בחיים האמיתיים. אז מי הם הזוגות הכי אהובים בתעשייה הנוצצת שהכירו על סט הצילומים?

בכל סרט אנחנו נתקלים בזוג הראשי, הרומן הראשי שעושה לנו את העלילה. לא מעט זוגות כאלה החליטו לקחת צעד אחד קדימה, ולתת סיכוי לאהבה הפורחת גם בחיים האמיתיים: חלקם הצליחו יותר, ויש כאלה שפחות. אז שמישהו ישיג לנו סט צילומים להיות בו, כי יש מצב שנפגוש שם את אהבת חיינו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מיילי סיירוס וליאם המסוורת

אז איך אפשר שלא לפתוח כזאת כתבה בזוג מספר אחת של הוליווד, שלא מזמן החליטו לפרק את החבילה לאחר שנות זוגיות ואירוסין פורחות. השניים הכירו בסרט בו שחקו ביחד, ״השיר האחרון״. אחרי שיצאו מספר שנים, התארסו ואף התחתנו בסתר – עכשיו הם כבר לא הפאוור קאפל הראשי של תעשיית הבידור ובצער רב התגרשו. אבל אין ספק שהם בהחלט היו אחד מהזוגות האהובים עלינו ועל המעריצים.

מיילי סיירוס וליאם המסוורת'
מיילי סיירוס וליאם המסוורת' © צילום: gettyimages.IL/Jamie McCarthy

קריסטין סטיוארט ורוברט פטינסון

כן כן, זוג היונים  הראשי של ״דמדומים״ האגדי היו זוג לתקופה לא קצרה, ועוררו סביבם לא מעט באז לאחר שהסתירו את הזוגיות המדוברת. לאחר פרידה, חזרה, ושוב פרידה – הזוג האהוב החליט שזה כנראה לא, ומאז אותן שנים יפות של ״דמדומים״ לא נשמע על קאמבק, אם כי השניים נצפו לא פעם ביחד, מה שמעיד על קשרי ידידות ולא איבה. 

 

בלייק לייבלי וראיין ריינולדס

אקס או, אקס או, גוסיפ גירל? לא ממש. דן האמפרי ונייט ארצ׳יבאלד, קחו צעד אחורה – כי סרינה, מושא אהבתכם, מזמן עברה לראיין ריינולדס לו היא נשואה באושר עד עצם היום הזה. לייבלי התנדנדה לסירוגין בכמה וכמה מערכות יחסים מתוקשרות במיוחד עד שצילמה יחד עם ריינולדס את ״גרין לנטרן״ ב2011 – מאז השניים הספיקו להתחתן ולהביא שלושה ילדים לעולם. 

בלייק לייבלי וראיין ריינולדס
בלייק לייבלי וראיין ריינולדס © Getty Images

שרה מישל גלר ופרדי פרינס ג׳וניור 

אנחנו יודעים מה עשיתם בקיץ האחרון: שרה מישל גלר ופרדי פרינס ג׳וניור הם אחד הזוגות הכי דביקים בביצה, ואחרי שנפגשו על סט ״אני יודע מה עשית בקיץ האחרון״ הם לא נפרדו לשנייה ואף נישאו, כיום יש להם שני ילדים בשם שרלוט ורוקי. באפי ציידת הערפדים כבר מזמן שינתה את שמה לשרה מישל פרינס. אווווו!

ג׳נה דיוואן וצ׳יינינג טייטום

נרקוד בחתונה! ג׳נה דיוואן וצ׳יינינג טייטום, הזוג המלכותי והבלתי מעורער של ״סטפ אפ״, היו בזוגיות בלא פחות משתים עשרה שנים, מתוכן שמונה שנות נישואים וילדה משותפת. העולם נשבר לאחר הפרידה המתוקשרת בשלהי 2018, והזוג המאושר החליט שהכימיה כבר לא תקפה, והקטע של ״שיחקנו ביחד בסדרת סרטי קאלט והחלטנו לקחת צעד קדימה״ כבר לא עובד בשבילם. באסוש!

 

זאק אפרון וונסה הדג׳נס

הפאוור קאפל מספר אחת של דיסני היו יחד לא מעט זמן, חמש שנים של אהבה בלתי פוסקת, אבל מתברר שהפגישה שלהם בסרט ״היי סקול מיוזיקל״ לא הייתה הדבר הכי טוב שקרה להם בחיים, ומערכת היחסים שלהם הגיע לסופה. או שלא? לאחר פרסומים אחרונים, הדג׳נס נפרדה לא מזמן ממי שהיה משוש חייה לתשע השנים האחרונות, אוסטין באטלר, ובואו נקווה שעכשיו מגיע שוב תורו של אפרון להראות נוכחות!

זאק אפרון וונסה הדג'נס
זאק אפרון וונסה הדג'נס © Noel Vasquez Stringer getty images

ג׳ניפר לורנס וניקולס הולט

אז שנות הזוגיות של השחקנים שנפגשו על סט ״אקס מן״ לא היו מתוקות לחלוטין, ועם כמה פרידות מאכזבות במהלך השנים הטובות. הם יצאו כמעט ארבע שנים, וקטניס אוורדין (או מיסטיק, איך שתרצו) התגברה על ד״ר האנק מאז. השניים אמנם לא זכו בהאפי אנדינג מתוקשר, אך יש לומר שבילו שנים מקסימות במיוחד ביחד, וגרמו לכל מעריצי ״אקס מן״ ללב רוטט. 

נטלי פורטמן ובנג׳מין מלפייה

כאן מדובר בזוג שקרוב לליבנו במיוחד: נטלי פורטמן, אחת הגאוות הישראליות היותר גדולות שלנו בהוליווד, הביאה אל ארץ הקודש את בנג׳מין מלפייה אותו פגשה על הסט של ״ברבור שחור״ האגדי ומאז הם נשואים עם כמה ילדים קטנים ומאושרים. פורטמן אף נתנה השראה לבן זוגה להתגייר, והשניים נישאו בחתונה יהודית בקליפורניה לפני כשמונה שנים, מאז הם זוג הורים אוהב עם חיים נוצצים במיוחד, טפו טפו טפו.  

אדם ברודי ולייטון מיסטר 

צ׳אק באס, וואצ׳ אאוט: בלייר וולדורף עזבה את הפאוור קאפל ולייטון מיסטר (הלא היא בלייר בסדרה "גוסיפ גירל") עברה לאדם ברודי. מיסטר וברודי נשואים מאז 2014 ואף הולידו בת, וכל זאת לאחר פגישה ראשונה ב״אורנג׳ס״, קומדיה רומנטית קלילה בה שיחקו זה לצד זה. אבל גם עם כל המתיקות, אנחנו עדיין בצד של צ׳אק באס ודורשים שילחם מיידית על בלייר. 

ראמי מאלק ולוסי בוינטון

אנחנו לגמרי נמסים: ״רפסודיה בוהמית״ שיצא לפני כשנתיים עורר רק טוב בעולם. הטוב רק נמשך כשנודע שמאלק ובוינטון (שגילמו בסרט את לא אחרים מפרדי מרקורי ומרי אוסטין) מחזיקים כבר מאז צילומי הסרט זוגיות מתוקה במיוחד ומלאת מחוות, ואף בטקס פרסי האוסקר מאלק החליט לחשוף והודה לבת זוגתו, בוינטון, על כל האהבה והאושר שלהם ביחד במיני נאום מתוק במיוחד. יש יותר יפה מזה כדי לסגור רשימה כזאת דביקה?!



 

תגובות