חדשות הקולנוע: זוג להט"בי בסרט של מארוול?. צילום מסך מת'ור (Marvel)

חדשות הקולנוע: זוג להט"בי בסרט של מארוול?

"במבי" חוזר למסכים, טיזר טריילר חדש ל-"מהיר ועצבני 9" שוחרר וחברת 'סוני' חושפת הפתעה טובה לכל אוהבי "היו זמנים בהוליווד". כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפוסטר נחשף

"המוטנטים החדשים" שעתיד לצאת לאקרנים באפריל הקרוב, שחרר לא מזמן טריילר חדש. הפקת הסרט לא עוצרת לרגע ומציגה את תמונת הפוסטר החדשה שתלווה את הסרט, לאחר שנים שהוא נמצא בפיתוח. בסרט המדובר יככבו מייזי וויליאמס (כוכבת "משחקי הכס"), צ'ארלי היטון ("דברים מוזרים"), אניה טיילור-ג'וי והנרי זגה. בנוסף, השחקנית אניה טיילור ג'וי, הסבירה על ייחודיות הסרט וטענה שהסרט לא דומה לאף סרט שקדם לו מבחינת העשייה הקולנועית. הפוסטר מראה לנו הצצה קטנה למה שנראה כמו סרט אפל מעט ומיוחד, אז האם אתם סקרנים? גם אנחנו.

עוד ליהוק מפתיע של "מטריקס" 4 בדרך?

הקאסט של הסרט המתקרב "מטריקס" 4 מתחיל לצמוח יותר ויותר ככל שתאריך הצילומים קרוב יותר. אבל לפני שצוות השחקנים נחתם סופית, ישנם דיונים (בשלבים מתקדמים) ללהק את השחקנית והדוגמנית פריאנקה צ'ופרה ג'ונאס לסרט הנחשק. הההפקה צפויה להתחיל כבר בחודש הבא בקליפורנייה, והמקומות האחרונים בצוות נתפסים במהירות. התפקיד שאותו השחקנית אולי תשחק עדיין שמור בסודיות רבה, כמו שאר הפקת הסרט שנשמרה בפרופיל נמוך מאוד.

פריאנקה וניק ג'ונאס
פריאנקה וניק ג'ונאס © צילום: gettyimges.ILFrazer Harrison

טיזר טריילר ל-"מהיר ועצבני 9"

הסרט התשיעי בסדרת הסרטים המפורסמת "מהיר ועצבני" מתקרב מרגע לרגע, אבל לפני שהסרט עצמו מגיע - יש טריילר. אומנם בנתיים ישנו רק טיזר טריילר, הצצה קטנה, אבל גם זה משהו שניקח בשמחה. הטריילר המלא צפוי לצאת מחר (שישי), ועד אז הטיזר מספק לנו קצת מידע. הטיזר מציע הצצה קטנה אל החיים החדשים של דום (וין דיזל) עם המשפחה שלו: לטי (מישל רודריגז) ובנו בראיין. את הטיזר שיתף וין דיזל בעצמו (בעמוד האינסטגרם שלו), צפו.

"במבי" חוזר אל המסכים

זה לא סוד שבשנתיים האחרונות פצחה דיסני בשלל סרטי רימייק (כלומר, חידושים) לסרטים הנוסטלגיים והאהובים עלינו ביותר. סרטי הרימייק זכו להצלחה מסחררת ושברו שיאים רבים, כאשר בולט ביותר מביניהם היה הרימייק לסרט "מלך האריות" שיצא ביולי האחרון. הדבר עודד את דיסני ליצור עוד ועוד סרטי רימייק של הסרטים האהובים (למשל החידוש הקרב ובא של "מולאן"). הסרט הבא שזוכה לעיבוד קולנועי מהסוג הזה, הוא הסרט המרגש שגרם לכולנו להזיל דמעה - הלא הוא "במבי". הציפייה לסרט הולכת וגדלה מרגע לרגע, בייחוד כאשר התסריטאית היא אותה אחת שכתבה את הסרט המצליח "קפטן מארוול", ז'נבה רוברטסון-דוורט, ויחד איתה תכתוב את התסריט גם לינדזי בר ("סיירה ברג'ס היא לוזרית").  נכון לעכשיו, לא ידוע אם הסרט הולך להציג חיבור של שני הסרטים המקוריים, או להתייחס לסרט הראשון בלבד, כפי שראינו ב-"מלך האריות". אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו בהחלט מצפים לו!

במבי
במבי © Disney באדיבות yes

סוני מפתיעה

חברת "סוני" מפתיעה את אוהבי הקולנוע, במיוחד את חובבי סרטי האקשן והסרטים הדוקומנטריים - היא משחררת בהפתעה סרט תיעודי שנותן לנו הצצה למאחורי הקלעים של הסרט "היו זמנים בהוליווד". הסרט בבימוי של קוונטין טרנטינו האגדי, ובכיכובם של השחקנים האייקונים לא פחות - ליאונרדו דיקפריו ובראד פיט (בנוסף, אין ספק שמרגו רובי היא בהחלט תוספת נפלאה ומוכרת).  גם התזמון של הסרט הקצר הזה עשוי טוב, לא הרבה זמן לפני טקס פרסי האקדמיה (האוסקר), בו הסרט "היו זמנים בהוליווד" מועמד לעשר קטגוריות נחשקות. מעריצי הסרט עשויים להנות מאוד מסרט הדוקומנטרי באורך שלושים הדקות, והעובדה ששוחרר ליוטיוב הופכת אותו מאוד נגיש לקהל הרחב.

 

וין דיזל מחפש אתכם!

הדבר המרגש הבא עליו הכריזו חברת "סוני" השבוע הוא פתיחת תחרות עיצוב פוסטרים לסרט "בלאדשוט" בכיכובו של וין דיזל. כידוע, הסרט עתיד לצאת לאקרנים ב-12 במרץ. חמשת הזוכים צפויים לזכות בפרס. לפרטים נוספים ולתקנון התחרות לחצו.

 

האם יהיה זוג להט"בי בסרט של מארוול?

אי שם בסרט "ת'ור ראגנארוק" הכרנו דמות חדשה בשם וואלקרי, בסרט גילינו שהיא חלק מצבא ה"וואלקריות" הגדול שנועד להגן על אסגארד, ביתו של ת'ור. אומנם דמותה של וואלקרי הייתה היחידה ששרדה מתקפה גדולה על הצבא הזה. השבוע צצה שמועה שאומרת שדמותה של מיסט, לוחמת וואלקרי נוספת מהצבא האדיר, שרדה גם היא. לפי השמועה מיסט תופיע באחד מסרטי ת'ור הקרובים, כנראה "ת'ור, אהבה ורעם". כידוע, הוואלקרי הנוכחית הנמצאת ביקום הקולנועי של מארוול, אותה משחקת טסה תומפסון, היא חלק מקהילת הלהט"ב. דבר שהובהר ב"הנוקמים: סוף המשחק" (אבל בלי ספוילרים כן?). האם נזכה להכיר את מיסט, וישנו סיכוי קטן לראות בעתיד את הזוג הלהט"בי הראשון בסרט של מארוול? כל זה עדיין לא אושר רשמית, ונמצא בגדר שמועות - אבל אם הן יתפתחו להיות מציאות, זהו צעד לא קטן לאולפני מארוול.

טסה תומפסון
טסה תומפסון © צילום מסך מיוטיוב

גרטל והנזל 30.1

גרסה חדשה ומצמררת לסיפור הילדים "גרטל והנזל" או בשמו המוכר יותר בישראל "עמי ותמי". סיפורם של שני אחים משוטטים ביער בחיפוש אחר אוכל שיוביל אותם הביתה, אבל הם מאבדים את עקבותם ומוצאים את עצמם בבית של מכשפה מסתורית ומוזרה - הסרט הזה מדגיש את הצד הזה של הסיפור, והופך אותו לסרט אימה שונה מאוד מאגדת הילדים החביבה. את דמותה של גרטל מגלמת סופיה ליליס ("זה", "זה חלק 2", "חפצים חדים"), ודמותה של המכשפה מגולמת על ידי אליסה קריג.

 

כריסטיאן בייל

כריסטיאן צ'ארלס פיליפ בייל הוא שחקן אנגלי מפורסם, שחוגג היום (חמישי) את יום הולדתו ה-46! (ב-30.1) השחקן הידוע הוא זוכה פרס אוסקר, פרס גלובוס הזהב ופרס גילדת שחקני המסך, אין ספק שהוא הוכיח את עצמו כשחקן מן השורה הראשונה. הוא מוכר בעיקר מסדרת סרטי "באטמן" בבימויו של כריסטופר נולאן, בנוסף לעוד סרטים כמו "אמריקן פסיכו" ו-"שליחות קטלנית". המון מזל טוב!

כריסטיאן בייל לצד מאט דיימון בסרט
כריסטיאן בייל לצד מאט דיימון בסרט "פורד נגד פרארי" © צילום מסך מטריילר



תגובות