פרסום ראשון: "פול גז" יזכה לסרט ספין אוף עם קווין רובין. צילום: דויד סקורי בבר

פרסום ראשון: "פול גז" יזכה לסרט ספין אוף עם קווין רובין

אחרי ההצלחה הגדולה בקיץ האחרון, סרט הנוער של קובי מחט צפוי לקבל סיבוב נוסף על המסך הגדול כבר השנה - אך בצורה קצת שונה. כל הפרטים

בחופש הגדול האחרון בלט בקולנוע סרט הנוער "פול גז", בכיכובם של תובל שפיר, קווין רובין, נאיה בינשטוק (ונוספים) - כעת לפרוגי נודע שלאור ההצלחה בקופות נזכה לראות ספין אוף (מעין המשך דרך דמות אחת מהמקור) על המסך הגדול.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"פול גז", עסק בחבורת אופנוענים צעירים המתחרים ביניהם בתחרות הגדולה בז׳אנר הרכיבה. כאשר את הסרט הוביל תובל בתור הדמות הראשית (לצד נאיה בינשטוק) והיריב הגדול שלו הייתה הדמות אותה גילם רובין. הסרט אף הביא לראשונה אל המסך הגדול את הכוכבים המוכרים נדב גדג׳, קווין רובין והדוגמנית עדן סבן.

 

לפרוגי נודע כי לאחר הטירוף בקופות, כבר בקיץ הקרוב (נכון לעכשיו) נזכה לראות ספין אוף קולנועי בעלילה חדשה ובשינוי בקאסט המשתתפים. שימו לב - לא מדובר בהמשך אלא בסרט חדש לגמרי שתראה את את המאורעים שלאחר עלילת "פול גז" המקורי. למעשה, הדמות היחידה שתמשיך ותהווה את הדמות הראשית (לצד שניים נוספים) היא דמותו של נמרוד (קווין רובין) והצילומים צפויים לצאת לדרך בחודשים הקרובים. בימים אלו מתקיימים ליהוקים לדמויות החדשות וטרם ידוע מי הכוכבים החדשים שיצטרפו לרובין בסרט החדש, שכאמור, לא ייקרא "פול גז 2".

זהו לא סרט הנוער הראשון של קובי מחט שזוכה להמשך קולנועי, כזכור זה קרה גם בלהיט אחר שלו, ״ג׳סטה״ (און רפאלי, נאיה פדרמן) שסחף אחריו המונים עם שני סרטים, במקרה ההוא הם בהחלט היו המשך עלילתי, אך כן מדובר כאמור על ספין אוף כמו שנעשה בעבר עם "החולמים" - אותה הפכו ל"גאליס" בעזרת שלוש דמויות: דני, יהונתן וליעם.

ימשיך לבדו
ימשיך לבדו © צילום: דויד סקורי בבר


בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר סרטי נוער באקרנים: הכל החל מאז הסרט הראשון של ״גאליס״ ב-2014 והמשיך עם כמעט סרט נוער אחד בכל שנה וביניהם: ״כמעט מפורסמת״, ״מועדון החנונים״, סרטי ״ג׳סטה״ ובקרוב גם ״הרפסודה״, לצד רבים נוספים.

תגובות