"אחרי ש... 2": כל מה שצריך לדעת על סרט ההמשך. צילום: באדיבות יחסי ציבור

"אחרי ש... 2": כל מה שצריך לדעת על סרט ההמשך

מעטים האנשים שלא נפלו לתוך הרומנטיקה הסוחפת של הלהיט "אחרי ש..." אז מתבקש כי לסרט הזה - יהיה המשך. אספנו לכם את כל מה שאנחנו יודעים על סרט ההמשך "אחרי שהתנגשנו"

הסרט "אחרי ש..." מבוסס על סדרת ספרים מצליחה שכוללת חמישה ספרים מצליחים (כלומר, אולי עדיין יש תקווה ליותר מסרט המשך אחד). כבר אי שם בשנת 2019 הרחוקה, הכריזה הסופרת אנה טוד (שגם כתבה את התסריט לסרט השני יחד עם מריו סלאיה) שיהיה סרט שני! אבל עדיין יש לנו המון שאלות - על מה הסרט יהיה? והאם מצטרפים חברים חדשים לקאסט? אז אחרי ששאלנו את השאלות, יש לנו תשובות -  הנה כל הפרטים שיש לנו על הסרט "אחרי שהתנגשנו".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כבר בתחילת השבוע יצא הטיזר הראשון לטריילר וכך זה נראה...

ג'וזפין לנגפורד והירו פיינס טיפין יחזרו לסרט השני

חדשות טובות! שני השחקנים הראשיים של "אחרי ש..." נכנסים מחדש לדמויותיהם בסרט השני. כזכור, בסרט הראשון טסה (ג'וזפין לנגפורד) הגיעה לקולג' ושם פגשה לראשונה את הארדין (הירו פיינס טיפין), הם התאהבו - וסחפו את כולנו למסע רומנטי ובלתי נשכח. מסע שככל הנראה, עדיין לא נגמר, כי השניים יככבו גם בסרט השני ויוכיחו לנו שהאש עדיין לא כתבה אצלם. כבר מתרגשים? אנחנו יודעים שאנחנו כן.

© צילום: באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג

הפנים החדשות בקאסט!

כדאי שתשבו, כי הפנים החדשות שמצטרפות לצוות השחקנים אולי יגרמו לכם לחוסר יציבות קל - דילן ספראוס, הכריז באוגוסט 2019, שהוא יצטרף לקאסט הנחשק ויגלם את דמותו של טרבור, שבספרים הוא חבר לעבודה של טסה. "אני מאוד מתרגש להכריז לכם שאני אשחק את טרבור בסרט 'אחרי שהתנגשנו'" אמר דילן בסרטון שהועלה לחשבון האינסטגרם הרשמי של הסרט. בנוסף לדילן,  קנדיס קינג, שאולי תכירו מהסדרות "יומני הערפד" ו-"המקוריים" לוהקה גם היא לסרט. היא הולכת לשחק את דמותה של קימברלי ונס. צ'ארלי וובר, לואיז לומברד, קרימה ווסטברוק, רוב אסטס ומקס רוגונה גם יופיעו בסרט - איו ספק שמדובר פה בקאסט מהחלומות.

האם הצילומים הסתיימו? ומי הבמאי החדש?

הצילומים של הסרט "אחרי שהתנגשנו" הסתיימו כבר ב-16 לספטמבר, 2019! שני הכוכבים של הסרט אישרו בחשבון האינסטגרם של הסרט כי הצילומים לסרט ההמשך הסתיימו באופ רשמי. חשבון האינסטגרם של הסרט צירף לסרטון החמוד של שני השחקנים גם הודעה מרגשת "תודה לכולכם שהבאתם אותנו לכאן ועל התמיכה והאהבה שלכם. הכל בזכותכם." נמסנו! אפשר לראות שהצוות ושאר המעורבים בסרט מעריכים את המעריצים שלהם. אגב צוות, רוג'ר קאמבל הוא הבמאי של "אחרי שהתנגשנו", הוא החליף את ג'ני ג'ייג' שביימה את הסרט הראשון.

על מה העלילה תהיה?

לצערנו, אף אחד מהצוות או מהמעורבים בסרט חשף את פרטי העלילה המדוייקים של הסרט, וטריילר עוד לא שוחרר לאוויר. אבל למזלנו, הסרט השני גם הוא מבוסס על ספר מתוך סדרת הספרים של אנה טוד (כמובן שמדובר פה בספר השני). העלילה של הספר השני ממשיכה לספר לנו על העליות והמורדות בין טסה להרדין, ובתקציר הספ כתוב: "טסה יכולה להפסיד הכל. להרדין אין מה להפסיד... מלבדה. אחרי שהתנגשנו - החיים לא יחזרו להיות כפי שהיו." דרמטי, לא? בהמשך התקציר כתוב גם "הרדין עשה יודע שעשה טעות, אולי אפילו את הטעות הגדולה בחייו. הוא לא מתכוון לוותר ללא מאבק. האם הוא יכול להשתנות? האם ישתנה... בשביל אהבה?" וואו! אם העלילה של הסרט תהיה אפילו קצת דומה לזו של הספר, אפשר לומר שמצפה לנו להיט סוחף נוסף.

הצצה קטנה אל מאחורי הקלעים

אומנם טריילר עדין לא יצא לרחבי הרשת, אבל עד שזה יקרה - השחקנית קנדיס קינג כאן כדי לספק לנו הצצה כיפית ומסקרנת אל מאחורי הקלעים של סרט ההמשך. הסרטון שותף בחשבון האינסטגרם של מעריץ הסרט (הסרטון ככל הנראה שותף תחילה בסטורי של השחקנית), מראה לנו סיבוב בהילוך מהיר ברחבי סט הצילומים. קצת קשה לראות בסרטון מי זה מי, אבל אנחנו מקבלים הבזק של עץ חג מולד שתאמינו או לא, עשוי מספרים! בעמוד האינסטגרם של הסרט יש גם כמה הצצות קצרות וחמודות אל הסט, כמו כזו שג'וזפין ושיין פול מקגי (שמשחק את לנדון) יושבים במכונית ושרים שירי חג מולד. או גם כזו שכל הקאסט מאחל שנה חדשה טובה. 

 

תגיות
תגובות