חדשות הקולנוע: פרטים חדשים על "אלאדין 2" . צילום: באדיבות Yes

חדשות הקולנוע: פרטים חדשים על "אלאדין 2"

מי הבמאית החדשה בסרט "ת'ור: אהבה ורעם", "אלאדין 2" בפיתוחים מוקדמים, ולאיזה כוכבים מרגו רובי מצטרפת בסרט חדש? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מייקל פניה יחזור ל-"אנטמן" 3?

בשנה שעברה, נחשף כי הסרט "אנטמן 3" נמצא בפיתוחים, אבל עדיין אין תאריך רשמי ליציאת הסרט. פייטון ריד חוזר לביים את הסרט השלישי לאחר שביים גם את השניים הקודמים, בסרט שוב יככבו פול ראד, אוונג'לין לילי ומייקל דאלגס. מייקל פניה, שבעבר שיחק בסרט את דמותו של לואיס, הביע את הרצון שלו לחזור גם לסרט השלישי. בנוסף אמר גם כי הוא מאמין שהצילומים לסרט יתחילו בשנה הבאה, אבל אינו בטוח. כרגע אין עוד וודאות לגבי חזרתו או לגבי התחלת הצילומים, אבל זה נראה שיש סיכוי גדול שיחזור לגלם את דמותו של לואיס בסרט השלישי.

במאית חדשה ל-"ת'ור: אהבה ורעם"

"ת'ור: אהבה ורעם" יהיה סרט הסולו הרביעי של גיבור העל ואו אל הרעם ת'ור, שמגולם בידי כריס המסוורת'. הסיפור בסרט החדש של ת'ור ימשיך את העלילה מאירועי "הנוקמים: סוף המשחק" בו ת'ור יתמודד עם כמה אתגרים חדשים שטרם נחשפו. בנוסף ידוע לנו כי וואלקרי (טסה תומפסון) וג'יין פוסטר (נטלי פורטמן) יחזרו לסרט המדובר. עכשיו, מצטרף דם חדש לסרט - לפי מגזין "Variety" מארוול שכרה את ג'ניפר קייטין רובינסון לעבוד ביחד עם וואטיטי (הבמאי של "ת'ור: אהבה ורעם") על התסריט לסרט הרביעי. בעבר ביימה את "לילה בניו יורק" לשירות הסטרימינג נטפליקס, שזכה לביקורות חיוביות מהמבקרים.

© צילום: באדיבות yes

לפי דיווחים מעבר לים - "אלאדין 2" קורה

בעקבות ההצלחה של סרט הלייב-אקשן הראשון לקלאסיקה "אלאדין", דיסני מפתחת סרט המשך עם הכותבים ג'ון גטינס ואנדריאה ברלוף. לפי מקורות שונים מעבר לים, הסרט נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים, ואחרי חודשים רבים של ניסיון למצוא כיוון לסרט הבא, נראה שהמפיקים מצאו את דרכם. דן לין וג'ונתן אייריך, שהפיקו את הסרט המקורי (הכוונה היא לזה משנת 2019), חוזרים לסרט הזה, כאשר ראיין הלפרין הוא המפיק בפועל. לא ידוע אם הבמאי גיא ריצ'י יחזור. בנוסף, המפיקים מקווים להחזיר את וויל סמית', נעומי סקוט, ומנה מסעוד לסרט ההמשך - אבל לא ינקטו בשום הצעה רשמית עד שהתסריט יהיה מוכן סופית. הסרט ישוחרר לבתי הקולנוע ולא לדיסני פלוס. לסרט המצויר יש שני סרטי המשך, אבל מקורות מספרים כי הסרט הזה יהיה מבוסס על רעיון מקורי אחר. 

© צילום: באדיבות Yes

הסרט "כלתו של פרנקנשטיין" עשוי לקרות אחרי הכל

כבר בשנת 2017, אולפני יוניברסל הכריזו שהם יחיו את הקלאסיקה "כלתו של פרנקנשטיין" כחלק מיקום שנקרא "היקום האפל" שלא צלח. למרות שהיקום האפל נכשל, ישנם דיבורים על להרים מחדש את הפרויקט של הסרט הזה. לפי מגזין "Variety" המפיקה איימי פסקל עכשיו עובדת על הפרויקט המדובר, היא אפילו יוצרת קשר עם דיוויד קואפ שכתב את האיטרציה של הסרט ליקום האפל, בנוגע לגרסה הנוכחית. בנוסף היא גם ניגשה לסם ריימי וג'ון קרסינסקי בנוגע לבימוי פוטנציאלי של הסרט.

 

"ציפורי הטרף" בנפילה

הסרט "ציפורי הטרף" אומנם היה המוביל ברווחי הבוקס-אופיס ׁׁ(Box Office) של סוף השבוע הזה, אבל גרף הרבה פחות ממה שהיה צפוי להרוויח. הסרט, שזכה לביקורות טובות ממעריצים וממבקרים, הרוויח 33.2 מליון דולר (בארצות הברית) בסוף השבוע, שזה בערך 20 מליון דולר פחות ממה שהיה צפוי להרוויח במקור. זהו רווח הפתיחה הכי נמוך של חברת DC Comics מאז "ג'ונה הקס" (Jona Hexׂׂׂׂׂ). 

© צילום: באדיבות Tulip Entertainment

"Chaos Walking" מקבל תאריך שחרור חדש

הסרט "Chaos Walking" הוא סרט בכיכובם של טום הולנד ודייזי רידלי, והציפייה אליו גוברת ככל שהזמן עובר. הוא היה אמור לצאת לאקרנים כבר בשנה שעברה, אבל זה לעולם לא קרה. הכוכבים הראשיים היו מאוד עסוקים מאז שההפקה הסתיימה עוד בשנת 2017, הולנד כספיידרמן ביקום הקולנועי של מארוול, ורידלי לאחרונה סגרה את הסרט האחרון בטרילוגייה של "מלחמת הכוכבים". שני השחקנים יחזרו לכמה צילומים מקיפים. עכשיו נחשף כי הסרט יגיע לקולנוע ב-22 לינואר, 2021 (בארצות הברית).

טאיקה וואטיטי מכחיש

לאחר כמה שמועות, הבמאי זוכה האוסקר טאיקה וואטיטי מכחיש את הדיווחים לפיהם הוא מנהל שיחות במטרה לביים סרט בסדרת "מלחמת הכוכבים". למרות שסאגת סקייווקר הסתיימה בשנה שעברה יחד עם יציאתו של הסרט "עלייתו של סקייווקר", לגלקסיה עדיין יש עתיד על המסך הגדול. ישנו עניין רב באשר למי יביים את עלילת סרטי "מלחמת הכוכבים" החדשים, במידה ויהיו. בחודש שעבר נראה כי פנו לוואטיטי בבקשה לביים את הסרט, בעוד שהמעריצים התרגשו מהסיכוי הזה - לצערם בהתבסס על דבריו של וואטיטי, הדיונים לכאורה לא הגיעו מאוד רחוק.

הפוסטר של
הפוסטר של "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר" © צילום: באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

לא עוצרים

מרגו רובי תצטרף לזוכה האוסקר כריסטיאן בייל, בסרטו החדש של דיוויד או ראסל, שעל פי הדיווחים יתבסס על רעיון מקורי, וכרגע פרטי העלילה עליו אינם ידועים. לפי הדיווחים, גם מייקל בי ג'ורדן יצטרף לצוות השחקנים. בשנה שעברה בייל הופיע בסרט "פורד נגד פרארי" וזכה במספר מועמדויות לפרסים על הופעתו שם. מרגו רובי שמובילה כיום את "ציפורי הטרף" הייתה עמוסה עוד יותר בשנת 2019 - עם תפקיד בולט בסרט "פצצה" ובסרט "היו זמנים בהוליווד". אבל נראה כי גם בשנת 2020, לאף אחד מהשחקנים אין כוונה להאט.

© צילום: באדיבות פורום פילם ו-Tulip Entertainment

"אי האשליות" - 13.2

החודש יוצא לאקרנים המותחן האימתי וההרפתקני בשם "אי האשליות", בכיכובה של לוסי הייל ("שקרניות קטנות", "מת או חובה"). הסרט מספר על אי מסתורי שעליו נמצא אתר נופש, בו בעל המלון מר רורק (מייקל פניה) מגשים את חלומותיהם של הנופשים באי. אבל כשהחלומות שלהם הופכים לסיוטים מצמררים, הם חייבים לפתור את העלומה שמסתתרת באי כדי לשרוד.

 

"יוצאים מן הכלל" - 13.2

ברונו ומאליק נלחמים כל יום כדי לתת לילדים מקום, כאשר הסביבה שלהם דוחקת אותם החוצה. ברונו מנהל בית ספר לילדים שנמצאים על הסקאלה האוטיסטית, ומאליק מנהל תוכנית שמטרתה להכשיר נערים בסיכון כדי לטפל בילדים האלו. למרות המאבק התמידי של ברונו ומאליק נגד הבירוקרטיה שמנסה לשבור אותם, הרשויות שלא מצליחות לחשוב על פתרונות מועילים בעצמן, והסביבה שצופה מהצד - הם נחושים להעניק לילדים האלו הזדמנות בעולם.

 

 

 

קלואי גרייס מורץ

קלואי גרייס מורץ היא שחקנית אמריקאית צעירה שחגגה את יום הולדתה ה-22 השבוע, ב-10 לפברואר. היא מוכרת לנו בעיקר מתפקדיה בסרטים כמו "משפחת בלייה", "הגל החמישי", "קארי", "הוגו" ו-"קיק אס" 1 ו-2. מזל טוב!

ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון התחילה את דרכה בסדרה "חברים", ומאז התקדמה ושגשגה בתחום הקולנוע, לא רק במשחק אלא גם בהפקה ובימוי. היא שיחקה בסרטים כמו "אנחנו המילרים", "לזרום עם זה", "מארלי ואני" "יום האם" ועוד הרבה סרטים מוכרים אחרים. אתמול (יום רביעי, ה-11 לפברואר) חגגה את יום הולדתה ה-51! יום הולדת שמח!

© צילום: gettyimges.ILKevork Djansezian
תגובות