OMG: הטריילר ל"אחרי שהתנגשנו" יצא וזה נראה מוש!. צילום מסך מהסרט

OMG: הטריילר ל"אחרי שהתנגשנו" יצא וזה נראה מוש!

אחרי שהבאנו לכם את כל הפרטים לקראת סרט ההמשך של "אחרי ש...", הטריילר הראשון יצא והצליח לעלות לנו את הציפיות

הסרט "אחרי ש..." הצליח לסחוף את כולנו ולספור את הדקות לקראת סרט ההמשך. היום (ו') יצא הטריילר הראשון וגרם לנו לספור את השניות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט "אחרי ש..." מבוסס על סדרת ספרים פופולרית וכבר בשנת 2019, הכריזה הסופרת, אנה טוד, על סרט ההמשך "אחרי שהתנגשנו". הסרט הראשון עסק בהכרות של טסה והרדין ובתהליך ההתאהבות - עד שהפכו לזוג החלומות שלנו!

לפי הספר השני בסדרת הספרים, הסרט ידבר על העליות והמורדות בין טסה להרדין "טסה יכולה להפסיד הכל. להרדין אין מה להפסיד... מלבדה. אחרי שהתנגשנו - החיים לא יחזרו להיות כפי שהיו" כנראה שמחכות לנו המון דרמות וגם "הרדין יודע שעשה טעות, אולי אפילו את הטעות הגדולה בחייו. הוא לא מתכוון לוותר ללא מאבק. האם הוא יכול להשתנות? האם ישתנה... בשביל אהבה?"

 

הטריילר שהצליח לסקרן אותנו עוד יותר, שפך אור על העלילה של סרט ההמשך. בטריילר אפשר לראות את החזון שבתקציר הספר השני בסדרת הספרים  "הרדין יודע שעשה טעות, אולי אפילו את הטעות הגדולה בחייו. הוא לא מתכוון לוותר ללא מאבק. האם הוא יכול להשתנות? האם ישתנה... בשביל אהבה?" מתגשם, ואת מה שקורה למערכת היחיסים של טסה והרדין לאחר שמשהו השתבש.

בטריילר טסה מאשימה את הרדין כי שיקר לה לגבי דבר כלשהו ומנגד, מופיע בטריילר גם דילן ספראוס, שכמו שכבר דיווחנו ישחק את טרבור בסרט, אבל לפי מה שאנחנו רואים בטריילר, נראה כאילו יש סיכוי שטרבור, הוא יותר מסתם ידיד של טסה.

© צילום: באדיבות יחסי ציבור

הטריילר מראה לנו את השינוי במערכת היחסים בין טסה להרדין ובהחלט מספק טעימה ממה שנראה כמו דרמה מרתקת. אז האם יכול להיות שטרבור ישפיע על מערכת היחסים של השניים? לגבי מה הרדין שיקר שהיה כל כך משמעותי? והאם השניים יחזרו להיות ביחד אחרי הכל? אנחנו מחכים בקוצר רוח לראות את זה! ואתם?

תגובות