חדשות הקולנוע: קול ספראוס בסרט חדש. צילום: gettyimages_IL/Frazer Harrison

חדשות הקולנוע: קול ספראוס בסרט חדש

קול ספראוס עושה את דרכו למסך הגדול בסרט חדש, ישנה הצצה קטנה לחליפת ה-"באטמן" ורפונזל הוא סרט הדיסני הבא שעתיד לקבל חידוש. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא ראינו את זה מגיע

רק חודשיים עברו מאז תחילתה של שנת 2020, וכבר נראתה אכזבה בתחום הקולנועי מהסרטים החדשים. סרט שספג ביקורות מעורבות השנה, הוא סרט הלייב אקשן של משחק המחשב "סוניק". בעקבות הביקורות האלו מהקהל, עבר שינויים רבים עד לרגע הפצתו, בין אם באנימציה או בהופעתה של הדמות. כעת, שוחרר לאקרנים - אבל לא הצליח כמצופה בקופות. ממול הסרט עומד סרטה החדש של הארלי קווין, שצבר שיעורי פתיחה נמוכים ביחס לסרטי חברת "DC" המוכרים שיצאו בשנים האחרונות. אך נראה שגורלו של "סוניק" אפילו פחות טוב משל "ציפורי הטרף והארלי קווין". התקווה היא שלמרות חוסר ההצלחה, הסרט יזכה לשיעורי פתיחה גבוהים יותר.

© צילום: באדיבות פורום פילם

"עולם היורה" 3

שנתיים עברו מאז הפצתו של הסרט השני בסדרת סרטי עולם היורה "עולם היורה: נפילת הממלכה" לאקרנים. לאחרונה שמועות על הפקת הסרט השלישי מתחילות להופיע. למרות נפילתו של הסרט השני בקופות, החליטו אולפני יוניברסל לצאת לסרט הבא בסדרה. כריס פראט (שומרי הגלאקסיה) יחזור לגלם את תפקידו גם בסרט השלישי של "עולם היורה" ואף רמז השבוע כי צילומי הסרט יתחילו "בקרוב מאוד". שלפי דבריו - יכולים להתחיל באמת בקרוב מאוד. הסרט צפוי לצאת מתישהו באזור יוני, לשנת 2021. 

© צילום: באדיבות Tulip Entertainment

לאחר 17 שנים

הסרט "מטריקס " 4 שעתיד לצאת במאי 2021, עושה את הבלתי ייאמן: לאחר 17 שנים של נתק קולנועי, הסרט החדש מפגיש בין קארי-אן מוס, שמגלמת את טריניטי , לבין קיאנו ריבס שמגלם את ניאו. כזכור, מוס וריבס כבר מכירים שנים אחורה - עוד מהסרט הראשון של סדרת הסרטים. שני השחקנים נצפו רוכבים ביחד על אופנוע בצילומי הסרט החדש, נראה כאילו למרות חלוף השנים, השניים ימשיכו לספק אקשן כיאה ל-"מטריקס" גם בסרט הרביעי בסאגה. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו לא יכולים לחכות!

היחידה חוזרת עם חברים חדשים

סרט ההמשך של "יחידת המתאבדים" כבר בדרך עם במאי חדש ודמויות חדשות, שמצטרפות לחבורה המסוכנת. עם תחילת הצילומים של הסרט המדובר (שהפעם מבויים על ידי במאי "שומרי הגלאקסיה" של חברת "מארוול" ג'יימס גאן) הודלפו סרטונים מסט הצילומים ביניהם סרטון חדש שבו אנחנו יכולים לראות לראשונה את אידריס אלבה בדמותו החדשה, שעדיין סודית ביקום של "די.סי". לצד מרגו רובי שמשחקת את הארלי קווין האהובה. כזכור דמותה של הארלי הייתה הדמות שהתקבלה עם הכי הרבה אהדה מהמעריצים ובימים אלו מוקרן סרט בכיכובה "ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת". בנוסף, לפי השמועות, חברותיה מהסרט עשויות להופיע בהופעות אורח בסרט הקרב ובא.

קורונה, ג'יימס קורונה

כל מי שמכיר (וקשה להאמין שלא כולם יודעים מי הוא הסוכן 007) יודע שג'יימס בונד לא מפחד מכלום, או שאולי דווקא כן? הסרט שעתיד לצאת באפריל: "לא זמן למות", שיהיה הסרט האחרון של השחקן דניאל קרייג בדמותו האגדית של הסוכן החשאי, נאלץ לבטל את סיבוב הפרסום בסין עקב מחלת הקורונה. אבל הבעיה לא נגמרת כאן - הסרט שהיה צפוי להיות המרוויח ביותר בתולדות סדרת הסרטים, כנראה שלא יגיע לתואר בגלל סגירת 70,000 בתי הקולנוע בסין. מה שיפגע קשות בהכנסות הסרט בחו"ל.

© צילום מסך מהטריילר של הסרט

קול ספראוס חוזר אל מסך הקולנוע

כוכב "ריברדייל" קול ספראוס, עושה את דרכו פעם נוספת (אחרי "Five feet apart") אל עבר מסכי הקולנוע שלנו. לפי מגזין "Deadline", הסרט יהיה "קומדיה מוזיקלית ומשפחתית" וספראוס יככב לצד זאקרי לוי (שהאזאם). העלילה תתמקד ברוקיסט חסר מזל שנהפך לאבא, שאותו יגלם זאקרי לוי. כדי להרוויח כסף מצטרף בסודיות ללהקת קאברים שמנגנת בחתונות, שמנהיגה הוא בחור בשם בן. את דמותו של בן, ישחק לא אחר מאשר קול ספראוס. הסרט נקרא "Undercover" באנגלית. הפקת הסרט צפויה להתחיל באפריל, אבל שום תאריך רשמי ליציאתו עוד לא אושר. 

© צילום: gettyimages_IL/Frazer Harrison

הצצה לחליפה

איש העטלף חוזר בסרט חדש שיתחיל סדרת סרטים חדשה בשנת 2021, בכיכובו של רוברט פטינסון ובבימויו של מאט ריבס. השבוע קיבלנו טיזר ראשון לסרט בו אנחנו רואים לראשונה את פטינסון בחליפה המפורסמת של הגיבור תחת אורות אדומים ומוזיקה מותחת. הטיזר הזה מצטרף לרשימת הטיזרים החדשים כמו בסרט "ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת" ו-"הג'וקר". של אולפני די.סי, בהם אנחנו רואים את הגיבורים מצילומי הבדיקה של המצלמה בצורה נקייה ללא עריכה. בטיזר אנחנו מקבלים הצצה לחליפה, עם הסמל המחודש של העטלף עליה וכן הצצה למנגינת הנושא של הסרט שהולחנה על ידי מייקל ג'אקיינו.

גרסה מחודשת ל-"רפונזל" 

"רפונזל" היא אחת מהאגדות האהובות ביותר בכל הזמנים, שזכתה לסרט מצויר ואהוב של דיסני. השבוע, דיסני אישרו למגזין "ScreenRant" שאשלי פאוול, תסריטאית "מפצח האגוזים וארבעת הממלכות", עובדת כרגע על התסריט של הסרט - שעתיד להיות גרסת לייב-אקשן לאגדה המפורסמת. לא ברור עדיין אם הסרט יהיה מבוסס על הסרט המצוייר "פלונטר" (בדיבובם של זאקרי לוי ומנדי מור) או שדווקא יהיה דומה יותר לאגדה המקורית של האחים גרים. כרגע אין עוד חדשות לגבי ליהוק השחקנים, אבל דמותה של רפונזל כן השתתפה בגרסת לייב-אקשן בעבר בסרט "אל תוך היער" וגילמה אותה מקנזי מאוזי. ה-"DisneyInsider" דיווח גם כי הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע, ולא לשירות הסטרימינג החדש "דיסני פלוס". 

© צילום מסך מיוטיוב

"להאיר את יוסי" - 19.2

סרט שמספר על חייו של יוסי בנאי, שנים לאחר מותו. הסרט מורכב מקטעים של סרטים, הצגות, תוכניות רדיו שהגיש, ומופעי בידור ושירה שלו. הסרט מלווה בקולו של יוסי, שנחשב כיום לאחד מגדולי הבמה הישראלית, זהו סרט שמהווה מעין יומן אישי לחייו מילדותו ועד מותו. את הסרט ביימו קובי פרג' ומוריס בן מיור.

 

"פרשת המים" - 20.2

דרמה שמבוססת על אירועיים אמיתיים. רוברט (מארק רפאלו) הוא עורך דין שסוף סוף זוכה להצלחה ומתמנה לשותף במשרד עורכי דין גדול. אבל כשאיכר פשוט מעיר הולדתו מבקש ממנו עזרה, הוא חושף סוד גדול מאוד. החקלאי טוען שחברת כימיקליים גדולה, מרעילה את המים באזור מגוריו, אבל אותה חברה היא הלקוחה הגדולה ביותר של רוברט. בעידוד של אשתו (אן הת'וואי) עורך הדין יוצא למסע מטורף כדי לחשוף את הצדק. 

 

"סוניק - הסרט" - 20.2

"סוניק - הסרט" הוא סרט לייב-אקשן שמבוסס על משחק הוידאו האהוב. כשסוניק מגיע לכדור הארץ שלנו, ישלו רק חוק אחד שעליו לקיים - לאיש אסור לדעת שהוא קיים. אבל במהרה אנשים מסביב מתחילים לחשוד, בעיקר בגלל הכוח המיוחד והמשונה שלו, שמושך הרבה תשומת לב. הוא מתגלה על ידי שוטר חביב ומצחיק בשם טום, ויחד הם יוצאים להרפתקה שהיא לא מהעולם הזה (במקרה זה סוניק הוא באמת לא מכדור הארץ).

 

"הילד" 2 - 20.2

סרט אימה מצמרר. כאשר משפחה עוברת לגור באחוזה עתיקה ומשונה, מוצא בנם ג'וד חבר חדש בשם ברהמס. בהמשך מתחילות להתרחש תופעות מוזרות ברחבי הבית, המשפחה מתחילה לפחד מברהס, ולהבין שהוא יותר מסוכן ממה שהם חשבו. עם קייטי הולמס וכריסטופר קונברי.

שימו לב: הסרט מומלץ לגילאי 14+

 

"קול קדומים" - 20.2

מבוסס על הספר האגדי באותו השם. באק הוא כלב שעבר הרבה, לאחר שנעקר מביתו המפנק בקליפורניה, מוצא את עצמו בקצה העולם. באק מתחזק ושורד בכוחות עצמו, ואז פוגש אדם שנהיה חברו הטוב ביותר. יחד הם יוצאים למסע מרגש ומקסים - "מעבר לכל המפות".

 

ג'ון טרבולטה

ג'ון טרבולטה חגג השבוע ב-18 בפברואר, את יום הולדתו ה-66! השחקן התחיל את הקריירה שלו עוד בסוף שנות השבעים בסרט "שגעון המוזיקה" שהיה להיט. לא עבר הרבה זמן לאחר מכן וכבר כיכב בלהיט מוזיקלי נוסף, הפעם גם שר בו - הסרט "גריז". מאז רק המשיך לככב בלהיטים כמו "ספרות זולה", "עימות חזיתי", "היירספריי" ועוד רבים אחרים. מזל טוב!

ג'ון טרבולטה לצד אוליביה ניוטון ג'ון ב-
ג'ון טרבולטה לצד אוליביה ניוטון ג'ון ב-"גריז" © צילום: באדיבות Yes



 

 

תגובות