פרסום ראשון: זו השחקנית שתחליף את ריף נאמן. צילום: מתוך אינסטגרם @reefneeman

פרסום ראשון: זו השחקנית שתחליף את ריף נאמן

אחרי דרמה על הסט ופרישתה של ריף נאמן מ"פול ספיד", לפרוגי נודע מי השחקנית שתחליף את כוכבת הנוער על המסך הגדול ויש מצב שאתם כבר מכירים אותה

אחרי שחשפנו אצלנו כי ריף נאמן תככב בסרט הנוער (והראשון בקריירה שלה), "פול ספיד", אתמול (ג'), דווח ב"וואלה סלבס" כי השחקנית פרשה מהסרט עם תחילת הצילומים השבוע בעצת סוכנה, רוברט בן שושן, לאחר שהובן כי היא לא הדמות הנשית הראשית, אלא השחקנית שירה לוי - לטענת הצד שלה זה פרט שלא הוצג בפניה. כעת, לפרוגי נודע כי הפקת הסרט לא היססו יותר מדי וכבר לוהקה שחקנית חלופית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מי שתכנס לנעליה של ריף בסרט היא השחקנית העולה והרקדנית, בר כהן. אם הפרצוף שלה נראה לכם מוכר, נספר כי כהן השתתפה באחד מהתפקידים הראשיים בעונה השנייה של סדרת הנוער "דאנסטורי" של דיסני (yes). כהן תגלם בסרט את רונה, חברתה הטובה של אלונה (שירה לוי), שתיהן התלמידות החדשות באקדמיה בשנה הראשונה בה גם בנות יכולות להצטרף אליה והן נלחמות על הזכויות שלהן במקום.

בר כהן
בר כהן © מתוך דאנסטורי בדיסני

רק בחודש שעבר חשפנו לכם כאן לראשונה שסרט ספין אוף ל"פול גז" בשם "פול ספיד" (של קובי מחט) יצא דרך וימשיך רק עם דמותו של קווין רובין (נמרוד). עוד יככבו: און רפאלי, כוכבי פלמ"ח, חן אמסלם, גל אמיתי, היוטיובר עידן תלם ונוספים. 

קאסט הסרט
קאסט הסרט © מתוך אינסטגרם
 
תגובות