חדשות הקולנוע: 'מארוול' דוחה את כל 'שלב 4'. יוטיוב

חדשות הקולנוע: 'מארוול' דוחה את כל 'שלב 4'

גם 'דיסני' וגם 'מארוול' מכריזים על תאריכי שחרור חדשים לסרטים שהיו עתידים לצאת בעתיד הקרוב, סרט חדש שישמח את מעריצי "מפוצלים" בדרך ו-"ג'ומנג'י 4" קרוב יותר מתמיד. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

התאריכים החדשים 

בחודשים האחרונים לא מעט סרטים נדחו וצילומיהם הופסקו. לאור העובדה כי נגיף הקורונה מתפשט במהרה ואין לדעת מתי בתי הקולנוע יחזרו לפעילות מלאה, דיסני מחליטים גם הם לערוך שינויים בלוח השנה הקולנועי ומכריזים על תאריכים חדשים ליציאת הסרטים בשנתיים הקרובות. סרט הרימייק הבא של דיסני "מולאן", כזכור, היה מיועד להקרנה בסוף מרץ האחרון, אך הדברים לא כפי שתוכננו והסרט נדחה אל ה-24 ביולי הקרוב. הוא לא נותר לבד, יחד איתו נדחה גם הסרט של “אינדיאנה ג'ונס” בשנה, כחלק מגל השינויים, מה-9 ביולי 2021 אל ה-22 ביולי 2022. כך גם "קרוז בג'ונגל”, שהיה אמור לצאת בקיץ הקרוב, נדחה ל-30 ביולי 2021 עם זאת, דיסני הודיעו כי יכולים להיות שינויים נוספים במהלך השנה עקב אי הוודאות המתמשכת. ובמידת הצורך, ישונו מועדי השחרור.

© צילום: באדיבות פורום פילם

ג'ומנג'י 4 קורה?

למרות ההודעה על דחייתם של רבים מהסרטים, דיסני לא נותנים למצב הקשה לדכא אותם. ונראה שהסרט הרביעי של "ג'ומנג'י" מתקרב למסכים בצעדי ענק. הבמאי ג'ייק קסדן חשף כי החל פיתוח של הסרט החדש, אך הוא נעצר לכמה שבועות הקרובים, אם לא יותר. כשנשאל על כניסת הסרט הרביעי לרשימת סרטי "ג'ומנג'י" וסרטי חברת "סוני" סיפר כי הסרט נמצא כעת רק בשלב ההתחלה, ואמר כי לפני התפרצות המגיפה, התנהלה שיחה על עתיד הסרט והפקתו, שתמשיך לאחר דעיכת המגיפה וכשמצב העולמי ישתפר. למרות שעוד מוקדם לקבוע, נראה שקסדן ישמח לחזור לפרויקט ברגע הראשון שיוכל, ואף רמז שהוא מצפה שהקאסט מהסרט הקודם יחזור, הכולל את דיווין ג'ונסון וקווין הארט. בשלב זה קשה לדמיין מציאות בלי יציאת הסרט הרביעי, במיוחד כשיוצרי הסרט מלאי מוטיבציה, אך כרגע נשאר רק לקוות, כיוון שעסקי הקולנוע עומדים בפני עתיד לא ברור.

© צילום: באדיבות פורום פילם

חדשות טובות למעריצי הסרט "מפוצלים"

כידוע, הסרט "מפוצלים" מבוסס על ספרה של ורוניקה רות', שיצא אי שם בשנת 2014 והיה לשובר קופות ענק באותה התקופה. כעת, נבחרה רות' להיות זו שעל ספרה יבוסס הסרט החדש של יוצר הסרט "דמדומים" ו-"הרץ במבוך", טמפל היל, יחד עם אריק פייג. הספר עליו עתיד להתבסס הסרט עוסק בסלואן אנדרוס, שיצא להילחם בנבל בשם "האופל" יחד עם עוד ארבעה נערים, שיחדיו נקראו "החמישיה המפורסמת". מאוחר יותר אנחנו פוגשים אותם כמבוגרים אשר מתמודדים עם תשומת לב תקשורתית אינטנסיבית ובעיות אחרות. כרגע אין פרטים נוספים על הסרט הקרב ובא, אך אלו בהחלט חדשות משמחות.

הספר "מפוצלים"
הספר "מפוצלים" © הוצאת הקיבוץ המאוחד

כל 'שלב 4' נדחה

לצערינו מגפת הקורונה כרגע ממשיכה להתפשט בעולם, עם ההנחיות השונות שמשתנות מיום ליום אולפני הקולנוע לא יכולים לשחרר סרטים חדשים אל בתי הקולנוע מהסיבה הפשוטה - שאף אחד לא יוכל להגיע אליהם. חברת "מארוול" שלא נותרה לה ברירה אלא גם לדחות את כל הסרטים החדשים, שהיו עתידים לצאת 'בשלב 4' של היקום הקולנועי, פירסמה את התאריכים החדשים: ראשית סרט הסולו של "האלמנה השחורה" נדחה ל-6 בנובמבר 2020. אחריו הצוות החדש שהיינו אמורים להכיר הלא הם "הנצחיים" גם יצטרכו לחכות ל-12 בפברואר 2021. גיבור חדש ומיוחד שהיינו אמורים גם לפגוש מוקדם יותר הוא שאנג צ'י, בסרט "שאנג צ'י ואגדת עשרת הטבעות" שנדחה ל-7 במאי 2021. דוקטור סטיבן סטריינג', יחזור לקולנוע עם סרטו החדש "דוקטור סטריינג' במולטיוורס השיגעון" ב-5 בנובמבר 2021. הסרט "ת'ור, אהבה ורעם" נדחה ל-18 בפברואר 2022. המצטרפת החדשה שממש לאחרונה הוכרז על סרטה השני, "קפטן מארוול 2", תגיע אלינו ב-8 ביולי 2022. אחרון חביב הוא "הפנתר השחור" שכעת נשאר בתאריך ה-6 במאי 2022.

© צילום: באדיבות פורום פילם

ריק ומורטי ביקום של מארוול?

רובכם כנראה מכירים את התוכנית המוכרת "ריק ומורטי", תוכנית מצויירת עם הומור מוחצן והרבה דברים מוזרים. אז מה ייקרה אם נשלב את הכתיבה של הסדרה הזו עם סרט ביקום הקולנועי של מארוול? למשל, "אנטמן 3" שעתיד לצאת לאקרנים ככל הנראה באזור 2023? זה אכן קורה, אמנם אל תצפו לסרט מצוייר באורך של שעתיים של סקוט לאנג והופ ויין דיין, אבל כן אפשר לצפות שאחד הכותבים של התוכנית "ריק ומורטי", ג'ף לובנס, יישב בכס הכותבים של מארוול בכתיבת העלילה החדשה של הסרט השלישי של הגיבור. כנראה שמצפה לנו סרט הזוי, אבל במובן הטוב של המילה כמובן.

מתוך "אנטמן והצרעה"
מתוך "אנטמן והצרעה" © צילום: באדיבות פורום פילם

טימותי שאלאמה חוזר לסרט ההמשך

לאחר שפרץ לעולם המשחק בלהיט "קרא לי בשמך", טימותי שאלמה עתיד לחזור לככב גם בסרט ההמשך בדמותו של אליו. לסיפור שעליו מבוסס הלהיט משנת 2017, יצא כבר ספר המשך לא מזמן, וככל הנראה גם סרט נוסף נמצא בעבודה. עוד לא ברור אם העלילה תסתמך לגמרי על זו של הספר, או שתשלב גם רעיונות חדשים, אבל אנחנו כן יודעים שבמאי הסרט לוקה גואדנינו אישר את חזרתם של שני השחקנים הראשיים (טימותי שאלמה וארמי האמר) כשנשאל על כך בראיון. הבמאי גם ציין כי לפני פריצתו של וירוס הקורונה, תכנן להיפגש עם תסריטאי שאוהב מאוד (את שמו לא הזכיר), מה שמבטיח לנו שהסרט עדיין בפיתוח פעיל (שכרגע כנראה נמצא בהמתנה).

טימותי שאלמה
טימותי שאלמה © צילום: באדיבות Yes

ליידי גאגא חוזרת למסך הקולנוע?

הסרט החדש של רידלי סקוט, על 'גוצ'י' נראה קרוב יותר מתמיד. לפי דיווח של מגזין "THR" חברת "מטרו גולדווין מאייר" בתהליכי רכישה של הסרט, וישנו משא ומתן על האפשרות שליידי גאגא תככב בו. הם אף הציעו תאריך שחרור פטנציאלי, ב-24 בנובמבר 2021. אם דבר זה יתרחש, זו לא תהיה הופעת המשחק הראשונה של גאגא, אחרי שכבשה את הקהל בסרט "כוכב נולד". אנחנו בהחלט מקווים לתשובות חיוביות, אבל כרגע שום דבר עוד לא בטוח לגמרי. העלילה תספר את סיפורו של בית האופנה המפורסם "גוצ'י" על בסיס ספר משנת 2001, וזה בהחלט נשמע מסקרן.

© צילום: gettyimages.IL/Dia Dipasupil

אולי "אליטה מלאך קרב 2" לא יקרה אחרי הכל?

כזכור, הסרט "אליטה מלאך קרב" היה הצלחה לא קטנה בשנת 2019, אולם לא היו שום אישורים רשמיים לסרט המשך. השחקן כריסטוף וולץ (שמשחק בסרט את דוקטור אידו) אמר בראיון למגזין "Collider" שהוא מאוד רוצה סרט המשך, אבל הוא גם אומר כי לא שמע כלום על אחד כזה עדיין, ושיער שאולי הסרט "לא מתאים לדיסני-פיקשן (Disneyfication), אבל אין לי (לוולץ) מושג". הסרט הראשון שוחרר קצת לפני שחברת "דיסני" קנתה את חברת "פוקס המאה ה-21" (שבין סרטיה היה גם הסרט הזה), והשחקן חושב שאולי לא יהיה המשך ל-"אליטה מלאך קרב" אחרי הכל, כתוצאה מכך. כמובן שמדובר רק בהשערות, וכרגע אי אפשר לדעת לבטח. 

מתוך "אליטה מלאך קרב"
מתוך "אליטה מלאך קרב" © צילום: באדיבות פורום פילם

 

 רוברט דאוני ג'וניור

השבוע, ב-4 לאפריל, חגג השחקן רוברט דאוני ג'וניור את יום הולדתו ה-55! השחקן מוכר בעיקר בשל תפקידיו בסרטים "איירון מן" , "שרלוק הולמס" ולאחרונה גם בסרט "דוליטל". אין ספק שהשחקן אהוב מאוד בקרב מעריצים רבים, ואנחנו מאחלים לו המון מזל טוב!

רוברט דאוני ג'וניור בתור "איירון מן"
רוברט דאוני ג'וניור בתור "איירון מן" © צילום: Francois Duhamel באדיבות yes

פול ראד

אל רוברט דאוני ג'וניור מצטרף לחגיגות גם השחקן פול ראד, ששיחק לצידו בכמה סרטי מארוול. פול ראד מגלם את דמותו של "אנטמן" ביקום הקולנועי של מארוול, אבל גם משחק בסרטים מוכרים רבים אחרים, למשל "קלולס" לצד אליסיה סילברסטון, "מושא אהבתי" לצד ג'ניפר אניסטון וגם לאחרונה גילם את הדמות הראשית בסדרה של 'נטפליקס' "לחיות עם עצמך". השחקן חגג ב-6 באפריל את יום הולדתו ה-51, יום הולדת שמח!

© צילום: באדיבות Yes
תגובות