לא לפספס: הקומדיות הרומנטיות שאהבנו. צילום: Marcos Cruz/Netflix ו-Courtesy of Warner Bros. Picture

לא לפספס: הקומדיות הרומנטיות שאהבנו

בין הז'אנרים האהובים ביותר של הסרטים הוא הקומדיות הרומנטיות, ולאורך השנים יצאו אינספור סרטים בז'אנר זה. מוצלחים יותר או פחות אשר רבים מהם גררו אחריהם ים של מעריצים ובעיקר מעריצות, אספנו בשבילכם כמה מהסרטים שאהבנו בז'אנר

מ-"דוכן הנשיקות" ועד "נערה גבוהה": קבלו את הרשימה שלנו לקומדיות הרומנטיות הטובות ביותר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איך להיפטר מבחור ב-10 ימים

עיתונאית בשם אנדי אנדרסון מחליטה לערוך תחקיר לעיתונה על "איך להיפטר מבחור ב-10ימים" במטרה להראות לקוראות העיתון את כל הטעויות שהן עושות שגורמות לגברים להיפרד מהן. כדי לעשות זאת היא מתחילה לצאת עם בחור ומנסה להיפטר ממנו, הדבר היחיד שהיא לא יודעת זה שלאותו בחור היתה מטרה גם הוא: הוא התערב עם חבריו שיגרום לכל אחת להתאהב בו... הסרט מצחיק מקורי ומשעשע, הוא מתקתק להפליא אבל בדיוק במידה הנכונה ואי אפשר שלא לאהוב אותו.

 

טיפש, מאוהב, מטורף

קומדיה רומנטית פרועה ומצחיקה זו עוסקת בקאל, גבר בגיל העמידה שאישתו מבקשת להתגרש ממנו במפתיע. קאל המסכן נאלץ להסתגל לחיי הרווקות ונקלע לחוויות משעשעות ומעניינות למדי, מדובר באחת הקומדיות הרומנטיות המצחיקות יותר שצפינו בהן והיא מקסימה ומשעשעת בדיוק במידה הנכונה.

 

הבוס שלי בדייט

הארפר וצ'ארלי הם שני עוזרים אישיים לשני אנשי קריירה רווקים, עסוקים ולא נחמדים במיוחד. יום אחד מגיעים למסקנה כי אם הם רוצים שהבוסים שלהם יהיו יותר עסוקים ופחות מרירים, הם צריכים לשדך להם מישהו, ואת מי יותר קל לשדך להם אם לא אחד את השני? כך הארפר וצ'ארלי מנסים בדרכים רבות ומגוונות לגרום לבוסים שלהם להתאהב ועל הדרך גם מתאהבים זה בזה. גם קומדיה רומנטית זו היא יפה, משעשעת והדמויות בה מעניינית ומעוררות הזדהות.

 

דוכן הנשיקות

הסרט "דוכן הנשיקות" הוא בין הסרטים היותר פופולריים שיצאו ל'נטפליקס' בשנים האחרונות. הוא עוסק באל ולי, צמד חברים הכי טובים שמגיל אפס עשו הכל ביחד, אך לחברותם יש מספר כללים - אחד מהם הוא שקרובי משפחה הם מחוץ לתחום. כמה חבל שהלב לא בוחר במי להתאהב ואל מוצאת את עצמה מתאהבת בנואה, אחיו של לי. אין ספק שמדובר באחת הקומדיות הרומנטיות היותר טובות שיצאו בשנים האחרונות ופשוט אי אפשר שלא להתאהב בה.

 

מאמא מיה

סרט זה שיצא לאקרנים ב-2008 עוקב אחר סיפורה של סופי, נערה שגרה על אי פסטורלי יחד עם אמה אך לצערה לא יודעת מי הוא אביה. מכיוון שבנעוריה אמה הייתה עם שלושה בחורים בזמן קצר והיא בעצמה לא יודעת מי האב. סופי, מתוך סקרנות לראות מי האב מזמינה לחתונתה את שלושת האבות הפוטנציאליים שלה וכאן מתחילה העלילה באמת. הסרט חמוד, משעשע ומלווה לאורכו בשיריה הנפלאים של להקת אבבא.

 

נערה גבוהה

הסרט יצא ל'נטפליקס' בשנת 2019,  וזכה לפופולריות גדולה. הוא עוקב אחרי ג'ודי, שכמו שכבר אפשר להבין משם הסרט היא נערה גבוהה באופן מיוחד, דבר שבין השאר מקשה עליה למצוא בן זוג כי הבנים בדרך כלל מעדיפים בנות הנמוכות מהן. דבר זה משתנה כאשר תלמיד חדש וגבוה משוודיה מגיע לבית הספר. הסרט הוא לא רק יפה ומעניין אלא, עוסק בסוגיות חשובות כגון קבלת השונה ועל כן הוא מומלץ בחום.

 

יש לה ביצים

הקומדיה הרומנטית הזו מתחילת שנות האלפיים עוסקת בנערה בשם ויולה אשר אוהבת לשחק כדורגל ורוצה להתקבל לנבחרת של הבנים לאחר שקבוצת הבנות נסגרת. לרוע מזלה בשל היותה בת היא לא מתקבלת לקבוצה. נודע לה כי אח שלה עוזב לכמה חודשים ורוצה שתחפה עליו, על כן ויולה מחליטה לעשות מעשה ולהתחפש לאח שלה כדי להתקבל לקבוצה, אך משם העניינים מתחילים להסתבך... הסרט משעשע להפתיע ובניגוד לסרטים רבים בז'אנר הוא משתדל מאוד לא ליפול לקלישאות נפוצות ולא יכולנו שלא לאהוב אותו.

 
תגובות