כל מה שאתם צריכים לדעת על הסרט "מיוזיק". באדיבות פורום פילם

כל מה שאתם צריכים לדעת על הסרט "מיוזיק"

סרט הדרמה שהכי חיכינו לו מגיע למסך הגדול! רגע לפני קבלו את כל מה שתאם צריכים לדעת עליו! • מה קרה בו בפעם הראשונה? מה הקשר של סיה אליו והאם מאדי זיגלר תרקוד בו?

בשיתוף עם פורום פילם

הסרט "מיוזיק" סוף סוף מגיע לקולנוע בישראל! (מה-19 באוגוסט) ורגע לפני שאתם הולכים לצפות בו על המסך הגדול, החלטנו לאסוף עבורכם כמה דברים שאתם חייבים לדעת עליו.

הראשון של סיה

"מיוזיק" הוא פרויקט מיוחד מאוד עבור סיה, שעד כה היה מזוהה בעיקר עם מוזיקה. למעשה מדובר בפרויקט הראשון אותו היא ביימה ולכן הציפייה וההתרגשות שלה (ושל כולם!) גבוהה מהרגיל.

© באדיבות פורום פילם

מציג סיפור של אוטיזם

השנה היא 2021 והגיע הזמן לתת במה גם לאוטיזם על המסך הגדול ולהוביל את הסרט בסיפור עם מסר חשוב. העלילה מתמקדת בנערה בשם מיוזיק שנמצאת על הספקטרום ומראים את התמודדתה ואת העולם שלה.

 

גם כותבת!

סיה כתבה בעצמה את התסריט ל"מיוזיק" יחד עם בחור בשם דאלאס קלייטון, סופר ומאייר של ספרי ילדים מצליחים בעולם.

הראשון של מאדי

הרקדנית מאדי זיגלר אולי עשתה כמה תפקידי משחק בשנים האחרון, אבל התפקיד של הכוכבת כמיוזיק גמבל בסרט הוא התפקיד הראשי הראשון שלה על המסך הגדול אי פעם.

© באדיבות פורום פילם

פעם רקדנית, תמיד רקדנית

למי שמעריץ את זיגלר כבר מאז שהייתה ילדה ואוהב את פועלה כרקדנית (שכן כך פרצה אל חיינו במקור) - אל דאגה! יכולות הריקוד של מאדי, באות לידי ביטוי גם בקטעים בסרט! 

קיבלה מחמאות

למרות שמאדי עצמה אינה על הספקטרום האוטיסטי, אך מגלמת אחת כזאת, המועצה הלאומית לאוטיזם קשה בירכו על הייצוג ושיבחו את המשחק של זיגלר ואף מכון Child Mind העניק לגילומה של זיגלר לדמות אוטיסטית ציון של 100. בנוסף, פורסם מכתב של מעריץ אוטיסט שהוכיר תודה על ייצוג ילדה עם אוטיזם על המסך הגדול.

© באדיבות פורום פילם

מלא במוזיקה!

בהתאם לסרט שקוראים לו "מיוזיק", הוא כולל 10 שירים צבעוניים, מרגשים ומיוחדים שנוצרו עבורו. סיה אף שחררה אלבום שלם תחת שם הסרט והוא כולל גם שירים שלא נכללים בו אך נכתבו בהשראת הסיפור.

נתנה במה לאחרות

אומנם האלבום המוזיקלי הוא של סיה, אך את רוב שירי הסרט מבצעות ביחד או בנפרד כוכבות "מיוזיק" - קייט הדסון וזיגלר, ואילו סיה תורמת את קולה רק לשני שירים בסרט!

 

עוד קצת מוזיקה

המוזיקה היא לא רק פסקול אגבי בעלילה, למעשה קטעי השירים באים כדי להעביר את המחשבות והתחושות הפנימיות של דמותה של מיוזיק.

מקבל כבוד

״מיוזיק״ היה מועמד לפרס ״הסרט הטוב ביותר״, הפרס הכי נחשק באחד מהטקסים החשובים ביותר בהוליווד  - ״גלובוס הזהב״.

רוצים לזכות בכרטיס זוגי ל"מיוזיק" שיעלה לאקרנים ב-19 באוגוסט? הפעילות ממשיכה! הכנסו לאינסטגרם של פרוגי,  צפו בטריילר וספרו לנו איך מוזיקה עזרה לכם בחיי היומיום. 

בכפוף לתקנון - לחצו כאן

תגיות
תגובות