חדשות הקולנוע: זנדאיה בסרט של טרנטינו?. gettyimages_IL/Frazer Harrison

חדשות הקולנוע: זנדאיה בסרט של טרנטינו?

מה קרה השבוע בעולם הקולנוע? איזה שחקן החליט לשבור סטיגמות? ימי הכוכבת שפרגנה לקרואלה?


זנדאיה ב-״להרוג את ביל״?

לפני כשנה הזכירה השחקנית ויויקה א. פוקס את שמה של זנדאיה, כפוטנציאלית לשחק את בתה בסרט ״להרוג את ביל״, כמובן, אם סרט שלישי בסדרה יצא לפועל. ב-2004 הבמאי, קוונטין טרנטינו שיתף שסרט שלישי (אם יהיה) אכן יתמקד בבתה של ורניטה, ניקי. כששוחחה עם מגזין ״Empire”, זנדאיה חשפה שבאותה תקופה ראתה את מה שויויקה אמרה. ״היא מדהימה ואנימאוד מוחמאת שהיא חשבה עליי״. היא מספרת, ״אבל זה רק רעיון. האינטרנט ממש לוקח דברים ורץ איתם״. בכל מקרה, היא מזכירה למעריצים לא להיכנס לזה יותר מדי, שכן כלום עוד לא מתוכנן וזה רק בגדר תקווה כרגע.

© gettyimages.IL/Jamie McCarthy

דייב פרנקו יביים קומדיה רומנטית

השחקן והבמאי דייב פרנקו, ששיחק בסרטים מוכרים כמו "האשליה" ו-"משחקי חובה", עתיד לביים סרט קומדיה רומנטית ל'אמזון פריים' בשם "Somebody I Used to Know". את התסריט כתב עם אליסון ברי (שהיא גם אשתו), שבנוסף תגלם בסרט את הדמות הראשית בשם אלי - בחורה מכורה לעבודה שמבלה זמן עם חברה לשעבר בזמן טיול לעיר שגדלה בה, מתחילה לפקפק בכל הבחירות שעשתה והאדם שהיא. זה פרויקט השני של פרנקו לאחר שביים בעבר סרט אימה שנקרא "The Rental" גם הוא בכיכובה של ברי.

מערבון חומוס

הסרט ״באמצע שום מקום״ מבית Haven Originals שכתבו יון קצב ואושרי כהן (שגם ביים אותו) התקבל כמועמד רשמי בקטגוריית הסרט הקצר הטוב ביותר בפסטיבל כרמל הבינלאומי השני לקולנוע קצר! ״אם לאיטלקים היו מערבוני ספגטי, גם לנו מגיע. הסרט מתעסק בוויכוח מוגזם על פיסת אדמה קטנה. כמה רחוק אפשר להגיע מריב שכנים קטן כשמכניסים למשוואה דת, פוליטיקה, היסטוריה ואגו״, אמר כהן. ״באמצע שום מקום״ מתאר את סיפורו של לוזר בן 30 מעיירה קטנה ללא חוקים שנאלץ להילחם בראש המועצה הרשע על הדבר היחיד שיש לו בחיים כרגע- גינת פרי יפהפייה לזכרה של אמו. שלושה חברים סטלנים, וחמור- נגד המערכת! הסרט (לפי כהן) הוא מערבון החומוס הראשון מסוגו.

© תום גולדווסר

שובר את הסטריאוטיפ

השחקן קומייל ננג'יאני דיבר לאחרונה על התפקיד שלו בתור קינגו, בסרט "הנצחיים" של 'מארוול'. הוא חשף כי הדמות שלו מפוצצת את כל הסטריאוטיפים שמוצמדים להרבה שחקנים כהי עור. "אני בתעשייה כבר בערך עשור ואני הסתכלתי על ההזדמנויות שבדרך כלל בחורים כהי עור מקבלים״, אמר קומייל למגזין "LA Times". "נתנו לי להיות חנון. אני רציתי שהוא יהיה ההפך מזה - אני רציתי שהוא יהיה מגניב. עם חנוני מגיע 'חלש', ואני רציתי שהוא יהיה ההפך מזה ויהיה חזק פיזית". קומייל הוסיף כי התפקיד הנוסף ששחקנים כהי עור מקבלים הם בדרך כלל "טרוריסטים, ואני רציתי שהוא יהיה ההפך מזה". "בואו ניקח כל דבר שלא קיבלתי לעשות ונעשה דמות שהיא ההפך המדויק מהדרך שבה הרבה מתרבות הפופ האמריקאית רואה אנשים מפקיסטן או מהמזרח התיכון".

 

בריטני ספירס מפרגנת

בריטני ספירס חלקה בעמוד האינסטגרם שלה ביקורת מפרגנת לסרט "קרואלה" בכיכובה של אמה סטון, ואנחנו פשוט לא יכולים שלא להידבק מההתלהבות שלה. היא כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "אני צפיתי בקרואלה אתמול בלילה… אוקיי אז אני צופה בזה לפחות 3 עד ל-4 פעמים בשבוע… אני אוהבת את זה אוקיי", אמרה ספירס. בהמשך כתבה, "אמה סטון היא פ*** חמודה ואני מרגישה כאילו אני בת שש שוב כשאני צופה בזה!!!".

© באדיבות פורום פילם
תגובות