10 סרטי אנימציה הטובים בכל הזמנים. adobestock (אילוסטרציה)

10 סרטי אנימציה הטובים בכל הזמנים

סרטי אנימציה ידועים כסרטים אשר מדברים לילדים ולמבוגרים כאחד. כולם יכולים להתאהב בדמויות הבדיוניות ולהתחבר לעלילה בקלות. אנחנו בטוחים שיש לכם מספר סרטי אנימציה שחקוקים בזיכרון, בין אם ראיתם אותם בילדותכם ובין אם במהלך חייכם הבוגרים.

פרסומת

 

במידה ותרצו לחזור לילדות או סתם להתעדכן בסרטי האנימציה (שלדעתנו) הם הטובים ביותר בכל הזמנים – הגעתם למקום הנכון. אספנו לכם המלצות על 10 סרטי אנימציה שאם לא ראיתם אותם עד עכשיו, אז למעשה לא ראיתם כלום...

  1. פרדיננד

סרט האנימציה הממוחשבת "פרדיננד" מדבר על שור ידידותי שנועד להיות שור קרבות בדיוק כמו אביו. פרדיננד אינו מוכן להשלים עם הגורל שנועד לו ומחליט לברוח מהבית. למרות המאמצים להיות שור ידידותי ואדיב, יום אחד עוקצת את פרדיננד דבורה והוא מתחיל להשתולל, עד שהוא נחשב בעיני אחרים לשור מסוכן. פרדיננד נכלא וצריך להתמודד עם העובדה כי הוא עומד להיהפך לשור קרבות. סרט אנימציה קליל ומהנה לכל המשפחה!

 
  1. בייבי בוס

אח קטן הוא תוספת חמודה למשפחה, אך לא תמיד בעיניו של הילד הבכור שעד עכשיו נהנה מזכויות יתר בביתו של הוריו. כך קרה לטים בן ה-7 אשר נאלץ להתמודד עם מציאות חדשה של הגעת אחיו התינוק לעולם. אך אם היה מדובר בתינוק רגיל וחמוד שגונב את כל תשומת הלב, זו הייתה רק חצי בעיה. עד מהרה מגלה טים שאחיו מתנהג מוזר, והוא לובש חליפת עסקים שמשווה לו מראה של איש עסקים קטן. מכאן העניינים רק הולכים ומסתבכים. סרט אנימציה מצחיק ומשעשע בטירוף!

 
  1. לרקוד

פליסיטי היא ילדה שובבה שחיה בבית יתומים המנוהל על ידי מנהל אכזר. יש לה חלום אחד גדול: להפוך לרקדנית. היא יוצאת עם חברה ויקטור, שיש לו חלום משלו להפוך לממציא,  למסע הרפתקאות ברחבי פריז. פליסיטי מתגנבת לבית האופרה הגדול בפריז ומעמידה פנים שהיא רקדנית בלט. היא גם פוגשת את המנקה שעובדת בבית האופרה, אשר עוזרת לה להתאמן בדרך להגשמת החלום. סרט נוגע ללב ועשוי בצורה מצוינת!

 
  1. מואנה

אם כבר הזכרנו ילדה שאפתנית אחת, אי אפשר שלא להזכיר את מואנה. מואנה היא בתו של הצ'יף, והיא יוצאת למסע הרפתקאות באוקיינוס השקט כדי להציל את האי שלה מגורל אכזר. סרט מומלץ לכל מי שחולמת להגיע רחוק.

 
  1. הקול בראש

סרט שמעלה את המודעות לרגשות שלנו. הקולות הקטנים בראשנו – שמחה, עצב, גועל, כעס ופחד – מיוצגים על ידי דמויות צבעוניות שנמצאות בראש. הסרט מתמקד בנערה צעירה בשם ריילי המתמודדת למעבר מגורים למקום חדש. הדמויות בראש עוזרות לה להתגבר על מכשולים, אם כי לעיתים גם מסבכות אותה.

 

אי אפשר לדבר על סרטי אנימציה טובים מבלי להזכיר את הסרטים החדשים של שנת 2021.
קבלו תמצית מהרשימה המלאה של סרטי אנימציה הטובים ביותר לשנת 2021:

  1. לוקה

לוקה הוא ללא ספק חוויה מדהימה של דיסני פיקסאר שגורמת לנו להתחבר לחופשת הקיץ נטולת הדאגות. הסרט מתמקד בנער צעיר בשם לוקה החווה חופשת קיץ מיוחדת במינה. לוקה נאלץ להסתיר מאחרים את סודו הגדול, שהוא בעצם אינו נער אלא מפלצת ים. 

 
  1. סקובי דו

הסרט מחזיר לחיים את סקובי דו, הכלב המיתולוגי הפחדן שפותר תעלומות יחד עם חבריו בני האנוש שאגי, דפני, וולמה ופרדי יוצאים להרפתקאות מסמרות שיער. 

 
  1. ריה והדרקון האחרון

לפני שנים רבות חיו בני האדם והדרקונים בשלווה ושלום זה עם זה. יום אחד כשהרס מוחלט השתלט על העולם, החליטו הדרקונים להקריב את חייהם כדי להציל את בני האדם. אותו ההרס חוזר כעבור 500 שנה ומאיים להחריב שוב הכול. העולם תלוי כעת בנערה צעירה בשם ריה ובדרקון האחרון שעליה לאתר כדי להציל את המצב. 

 
  1. אנקאנטו

סרט בניחוח קלומביאני המספר על בית מיוחד שהעניק לכל אחד מבני המשפחה שגרה בו כוחות קסם מיוחדים, ובכן לכולם מלבד לאחות צעירה בשם מירבל. כעת מירבל מתמודדת עם מצבה ומראה לכולם שאין פתרונות קסם וכל אחד מיוחד בדרכו. 

 
  1. מחובר

סרט אנימציה המשקף את המציאות של ימינו ומראה כיצד משפחה אחת המחוברת למכשירים ניידים ולמחשבים כל הזמן נאלצת להתמודד עם מחשבים עוינים המאיימים להשתלט על העולם.