החודש בקולנוע: חמשת הסרטים המעניינים ביותר של פברואר. באדיבות פורום פילם

החודש בקולנוע: חמשת הסרטים המעניינים ביותר של פברואר

אילו סרטים יחכו לנו החודש בקולנוע? הכנו לכם רשימה של חמשת הסרטים הבולטים של החודש הקרוב – החל מהסרט החדש והמצופה של גל גדות עד סרט האקשן החדש של טום הולנד • הכינו את הפופקורן...

אין כמו החוויה של צפייה בסרט באולם קולנוע – מלא פופקורן, כיסא נוח ומסך גדול מהקצה אל הקצה. החודש מחכים לנו באולמות סרטים מהמצופים ביותר של החודשים האחרונים, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. מהסרט החדש של גל גדות, קומדיה רומנטית בכיכובם של ג'ניפר לופז ומאלומה וסרט האקשן של טום הולנד - זה מה שמחכה לכם באולמות בפברואר 2022.

"מוות על הנילוס"

גל גדות, השחקנית הישראלית המצליחה בעולם, מככבת בסרט גדול נוסף לאחר "וונדר וומן 1984" ו – "הודעה אדומה" שיצאו בחודשים האחרונים. הפעם היא מגלמת בסרט המסקרן "מוות על הנילוס", שמגיע אלינו באיחור, לאחר שנדחה מדצמבר 2019. הסרט הוא סרט דרמה בלשי המבוסס על ספר באותו השם שיצא לפני כמעט 100 שנה. העלילה עוקבת אחר בלש שעולה על ספינת שייט תענוגות בנהר הנילוס במצרים במטרה לחקור את הרצח של יורשת עשירה שנרצחת במהלך ירח הדבש שלה. גדות מגלמת את לינט רידג'וויי דויל, אותה יורשת עשירה שנרצחת ועומדת במרכז החקירה. הסרט הזה שונה מסרטים קודמים שבהם ראינו את גדות מככבת, ובהחלט מדובר בסרט מסקרן שאנחנו מאוד מחכים לראות את התוצאה!

מתי? 10 בפברואר 2022.

"חתונה בהפתעה" ("Marry Me")

סרט נוסף ומסקרן במיוחד הוא הקומדיה הרומנטית החדשה "חתונה בהפתעה". לא כל יום יוצא סרט בכיכובם של שמות גדולים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית כמו ג'ניפר לופז ומאלומה והציפייה כמובן גדולה. לופז מגלמת בסרט כוכבת פופ בשם קאט ולדז שרגע לפני חתונתה עם בן זוגה כוכב הרוק (מאלומה) היא מגלה שהוא בוגד בה. קאט הנבגדת ומלאה ברגשות כעס מחליטה בהחלטה של רגע להתחתן עם בחור מהקהל, מורה למתמטיקה במקצועו, אשר החזיק בשלט "תתחתני איתי" (אוון וילסון). קומדיות רומנטיות כבר ראינו המון על המסך, אך סרט בכיכובם של שניים מהשמות הגדולים בעולם מעניין במיוחד, ואנחנו מחכים לראות אותו המסך.
מתי? 10 בפברואר 2022.

 

 

"משחק השנאה"
קומדיה רומנטית מסקרנת נוספת היא הסרט "משחק השנאה". הסרט מספר את סיפורם של לוסי וג'וש, יריבים בעבודה שמתחרים על קידום יוקרתי בעבודה. לוסי (לוסי הייל) היא בחורה מבריקה ואהובה, לעומתה ג'וש (אוסטין סטוול) אמנם בחור נחשק אך שנוא על ידי כולם במקום העבודה. על אף התחרות הגוברת והשנאה ביניהם הם מוצאים את עצמם מתאהבים אחד בשני. מעניין יהיה לראות אם הסרט אשר מבוסס על ספר רב מכר יעבור את מבחן המסך.

 

מתי? 10 בפברואר 2022.

 

"אנצ'רטד"

אחרי ההצלחה המטאורית של הסרט האחרון של "ספיידרמן" בכיכובו, השחקן האהוב טום הולנד חוזר אלינו בסרט נוסף, סרט אקשן-הרפתקאות בשם "אנצ'רטד". הסרט אשר מבוסס על משחק ווידיאו מצליח באותו השם, מספר את סיפורם של ניית'ן דרייק (טום הולנד) ושותפו המנטור שלו (מארק וולברג). השניים יוצאים להרפתקה מסוכנת חובקת עולם אחר אוצר גדול ומסתורי וגם אחר אחיו האבוד של ניית'ן. נראה שמדובר בסרט פעולה מרתק ומהנה לכל המשפחה, ואנחנו בטוחים שלא נתאכזב.

מתי? 17 בפברואר 2022.

 

"דוג טריפ"

אחד מהשחקנים ההוליוודיים המצליחים בעולם, צ'אנינג טייטום, מגיע אלינו לסרט נוסף – "דוג טריפ". מדובר בסרט קומדיה אשר עוקבת אחר ג'קסון בריגס, אותו מגלם טייטום, חייל קרבי לשעבר מהיחידות המיוחדות של ארצות הברית שהודח לאחר בעיית התנהגות. בריגס המודח רוצה מאוד לחזור לשירות, ומקבל משימה מאתגרת שרק במידה ויעמוד בה יוכל לחזור – להביא את לולו, כלבת הלחימה של חברו הטוב, ללוויה שלו. מדובר בכלבה בעייתית ולא חברתית, וביחד הם יצטרכו לעבור מסע ארוך לאורך חוף האוקיינוס השקט בתקווה לא לאחר ללוויה. אין כמו קומדיה טובה בסוף יום, ואנחנו מקווים ש"דוג טריפ" תספק את הסחורה. עם כיכובו של השחקן המצליח צ'אנינג טייטום נראה שהסרט בדרך הנכונה.

מתי? 17 בפברואר 2022.

 

 

 

תגובות