החודש בקולנוע: הסרטים המעניינים ביותר של חודש מאי. באדיבות פורום פילם

החודש בקולנוע: הסרטים המעניינים ביותר של חודש מאי

אילו סרטים יחכו לנו החודש בקולנוע? הכנו לכם רשימה של הסרטים הבולטים של החודש הקרוב – החל מסרט אימה מסקרן בכיכובו של זאק אפרון ועד סרט הפעולה החדש של טום קרוז • הכינו את הפופקורן!

אין כמו החוויה של צפייה בסרט באולם קולנוע – מלא פופקורן, כיסא נוח ומסך גדול מהקצה אל הקצה. החודש מחכים לנו באולמות סרטים מהמצופים ביותר של החודשים האחרונים, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. מסרט אימה מסקרן בכיכובו של זאק אפרון ועד סרטי הפעולה החדשים של אוליביה ווילד וטום קרוז - זה מה שמחכה לכם באולמות במאי 2022.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף

לאחר מאורעות המולטיוורס ב"ספיידרמן: אין דרך הביתה" - היקום הסינמטי של מארוול מרחיב את המולטיוורס ומותח את גבולותיו הרחק מאי פעם, במסע אל הלא נודע עם דוקטור סטריינג', אשר בעזרת בני ברית מיסטיים חדשים וישנים כאחד יעבור דרך יקומים מקבילים מסוכנים ומשבשי תודעה במטרה להתעמת עם יריב חדש ומסתורי.

מתי? ה-5 במאי.

 

"איפה אנה פרנק?"

לאחר שמונה שנים של עבודה, סרט מרגש במיוחד שעוקב אחר סיפורה של אנה פרנק מגיע למסך. 75 שנים לאחר סיום מלחמת העולם השנייה, כתוצאה מסערת ברקים מטורפת מתעוררת לחיים קיטי, חברתה הדמיונית של אנה פרנק. אותה קיטי שלה הקדישה אנה פרנק את היומן המפורסם בהיסטוריה. קיטי, שאינה יודעת מה עלה בגורלה של אנה, יוצאת למסע ברחבי אירופה כדי למצוא את חברתה הטובה. מדובר בסרט מצויר שמתאים לכל המשפחה – מהאחים הקטנים ועד ההורים. לאחר יום הזיכרון לשואה ולגבורה שציינו בשבוע שעבר – אין זמן יותר מתאים לצפות בסרט הזה.

מתי? 5 במאי.

 

"משחקת באש"

השחקן האהוב זאק אפרון חוזר למסך בסרט חדש, והפעם בסרט אימה מסקרן. אפרון מגלם את אנדי מקגי, מתנדב של ניסוי סודי של ממשלת ארצות הברית. העניינים מתחילים להסתבך כאשר ביתו צ'ארלי מקבלת כוח מסוכן כתוצאה מהניסוי - יכולת להצית אש בכוח המחשבה. צ'ארלי אינה יכולה לשלוט בכוחותיה המסוכנים, ואנשי הניסוי הסודי רודפים אחריה.

מתי? 13 במאי.

"אחוזת דאונטון 2: עידן חדש"

לחובבי סדרות היסטוריות ובריטיות – הסרט הבא הוא בשבילכם. הסדרה המצליחה "אחוזת דאונטון", ששודרה במשך שש שנים (וכיום ניתן לצפות במלואה ב'נטפליקס'), חוזרת בפעם השנייה למסך הגדול עם כל הכוכבים האהובים, לאחר ההצלחה הגדולה של הסרט הקודם.

מתי? 19 במאי.

 

"שעת נקמה"

סרט אקשן חדש בכיכובה של השחקנית ההוליוודית אוליביה ווילד. ווילד מגלמת את סיידי, אשר התאמנה חודשים על גבי חודשים כדי לצאת למסע נקמה למען נשים שכבודן נרמס על ידי בעליהן המתעללים. במהלך הסרט סיידי עצמה מוצאת את עצמה במצוד אחר בעלה שהותיר בה צלקות רבות. הביקורות בעולם מהללות את הסרט ואת משחקה של אוליביה, ואנחנו לא יכולים לחכות!

מתי? 19 במאי.

 

"אהבה בשחקים: מאווריק"

השחקן האהוב ששיחק באינספור סרטים, טום קרוז, חוזר בסרט חדש, הפעם מסוג האקשן וההרפתקאות. קרוז משחק את פיט, טייס בכיר בצבא האמריקאי. לאחר 30 שנה כטייס, הוא מוצא את עצמו מאמן משלוח של בוגרי בית הספר לטיסה לקראת משימה שכמותה טרם נראתה. העניינים מתחילים להסתבך כאשר הוא פוגש בנו של חברו המנוח. מי שנקראה לחזק ולשיר את שיר הנושא של הסרט היא לא אחרת מהזמרת הבינלאומית ליידי גאגא. השיר, "Hold My Hand", צפוי לצאת בשלישי הקרוב וממש לא נפלא אם הוא, וגם הסרט, יהפכו ללהיט ענק – כי בכל זאת, מדובר בטום קרוז ובליידי גאגא.

 

 

תגובות