יום הקולנוע: אלו הסרטים שכדאי לראות ב-10₪. באדיבות סרטי יונייטד קינג

יום הקולנוע: אלו הסרטים שכדאי לראות ב-10₪

כמדי שנה גם הפעם נציין את יום הקולנוע ברחבי הארץ עם סרטים ישראלים ובינלאומיים. אם אתם מתלבטים במה לצפות מבין 30 הסרטים המוצעים ביום המיוחד - הכנו לכם את רשימת ההמלצות שלנו. תהנו!

מחר, חמישי ה-3 בנובמבר, יתקיים "יום הקולנוע" אשר במסגרתו ניתן יהיה לצפות ב-30 סרטים (ישראלים ובינלאומיים) בכל בתי הקולנוע ברחבי הארץ במחיר של עשרה שקלים בלבד לכרטיס! מדובר ביוזמה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל.

ישראלי

אוהב אותך צ'ארלי

במאי חנון (מיכאל אלוני) והצוות המוטרף שלו, מצלמים לתוכנית ריאליטי זמרת נוצצת המתארחת לשבוע בביתו של צ'ארלי (אלון אבוטבול) ראש משפחת פשע אכזרי ומשפחתו המוחצנת. עולם הבידור במפגש עם עולם הפשע. צ'ארלי ומשפחתו מתמרנים את צוות הצילום ואת הכוכבת הצעירה ומדרדרים אותם לעולמם האפל והקטלני.
קומדיה על טוב ורע. שחקנים: מיכאל אלוני, אלון אבוטבול, נועה קירל, אליעד נחום, לין אשרוב, אוראל צברי, עדי הימלבלוי, קווין רובין ונוספים.

 

בחורים טובים

ברוך (מאור שוויצר), תלמיד ישיבה מפוספס מוצא את עצמו כיד ימינה של מלכי (עירית קפלן), השדכנית מספר אחד במגזר החרדי. כשברוך פוגש במוטי (עמית רהב), אשכנזי ממשפחה טובה ויפה תואר והתלמיד הכי מצטיין בישיבה, מתחיל ברוך להניע אותו לעבר עולם השידוכים. ברוך חשב שמדובר במשימה קלה לשדך לו כלה ראויה אבל הכל מסתבך כשמוטי מתאהב בנחמי (ליאנה עיון), חברתה הטובה של אחותו הקטנה. קומדיה רומנטית שפותחת את השער לעולם חדש ופותחת את הלב. שחקנים: עמית רהב, ליאנה עיון, מאור שוויצר, עמית מורשת, טל גרושקה, עדי ביטי ונוספים.

 

קריוקי

אחד מהסרטים הישראלים המדוברים של השנה. מאיר (ששון גבאי) וטובה (ריטה שוקרון), זוג נשוי ויציב, הוא מורה בשנת שבתון, היא בעלת בוטיק אופנה "יוקרתי". הם חיים באחת משכונותיה החדשות של חולון בתחושת פספוס והחמצה לא מדוברת. הבנות כבר עזבו את הבית וגולת הכותרת של חייהם היא חופשתם השנתית ברודוס. כשלדירת הפנטהאוז בבניין המנומנם נכנס איציק מרציאנו (ליאור אשכנזי), סוכן דוגמניות רווק ונהנתן ממיאמי, המארח מסיבות קריוקי בביתו, מאיר וטובה מתמלאים בתחושת חיות מפתיעה. טובה מתחילה לפנטז על בילויים עם השכן הכריזמטי, ואילו מאיר מסתנוור מהחיים הנוצצים של איציק ומתשומת הלב שהוא מעניק לו. כשהשניים מבינים שהם אינם השכנים היחידים שאיציק מוצא בהם עניין, האידליה החדשה בין הזוג לשכן החדש עומדת במבחן.

סינמה סבאיא

זוכה פרס אופיר והנציג הישראלי להתמודדות באוסקר. תשע נשים יהודיות וערביות, עובדות עיריית חדרה, נפגשות בסדנה ללימוד צילום וידאו שם רונה (דאנה איבגי), במאית צעירה, מובילה את הסדנה ומלמדת אותן כיצד לתעד את עולמן. בלב הסרט עומדת הדינמיקה הקבוצתית המרתקת שמתפתחת בין קירות החדר, ולצדה קטעי הוידאו הייחודיים שהנשים מצלמות ומקרינות על הבד הלבן. נושאים כמו עצמאות, זוגיות, אימהוּת, חופש ופגיעה מינית מובילים להתנגשות והתקרבות בין נשים שללא הסדנה לא היו מוצאות את מקומן יחד באותו חלל, ובטח שלא חולקות סודות ורגעים אינטימיים מכוננים. רונה מתבוננת עליהן ומצלמת. אולי ייצא מזה סרט.

 

הסיפור שלנו

קומדיה רומנטית מוזיקלית בכיכובם של לי בירן ואליאנה תדהר. הוא סוכן אמנים מלא אמביציה וחסר עכבות, היא זמרת ויוצרת חסרת ביטחון שכותבת למגירה. כדי לגלות מי הם באמת, הם יצטרכו קודם כל למצוא אחד את השנייה, להתגבר על ההבדלים ביניהם ולתת לאהבה ולמוזיקה לעשות את השאר. "הסיפור שלנו" יספר את סיפורם של אנשים צעירים שמוצאים, ביחד ולחוד, את האומץ להתנער ממי שהעולם קבע שהם אמורים להיות כדי להתחבר לחלומות, לרצונות ולתשוקות שלהם. צעירים שמחליטים, לראשונה, להגדיר את עצמם בעצמם. שחקנים: לי בירן, אליאנה תדהר, עדן מאירי, קים אור אזולאי, אוראל צברי, עדי חבשוש, עידו אליאלי, ניר כנען ויעל פדן.

 
 

גיבורי על ומדע בדיוני

בלאק אדם

דווין ג'ונסון מצטרף ליקום הקולנועי של DC כאנטי-גיבור החזק בעולם בסרט האקשן הענק "בלאק אדם". כמעט 5,000 שנה לאחר שקיבל את הכוחות הכל-יכולים של האלים העתיקים ומיד נכלא -בלאק אדם (ג'ונסון) משוחרר מקברו הארצי והוא מוכן להנחית את הצדק על העולם המודרני, בדרך שרק הוא יודע. העולם היה זקוק לגיבור. הוא קיבל את בלאק אדם.

 

ליגת סופר פטס

הכלב של סופרמן בעל כוחות העל, קריפטו, חובר לחבורה של חיות מחמד שקיבלו כוחות-על בטעות ועכשיו נדרשים להציל את העולם ואת חברי ליגת הצדק שנשבו בידי שרקנית המנסה להשליט סדר עולמי חדש. בדיבוב לעברית ובאנגלית עם דווין ג'ונסון, קווין הארט וקיאנו ריבס!

 

E.T מדובב

הסרט האייקוני חוזר בגרסתו המקורית לאקרנים - כדי שגם הדור החדש יגדל עליו! הקלאסיקה האהובה של סטיבן שפילברג חוגגת 40 שנה וחוזרת להקרנות מיוחדות. סיפורה של חברות אמיצה בין אליוט, ילד קליפורני בודד, ובין אורח נדיב ונבון מכוכב אחר שמאבד את דרכו על כדור הארץ. בזמן שאליוט מנסה לעזור לחבר החדש שלו שמגיע מאי שם בחלל, ויוצר קשר עם כוכב הבית של אי טי בכדי להציל אותו, השניים חייבים גם להימלט ממדענים וסוכנים ממשלתיים שרוצים לתפוס את החייזר הידידותי למטרות פחות נעלות. הדבר מביא להרפתקה שגדולה יותר ממה ששניהם יכלו לדמיין.

 

מותחן ואימה

אל תדאגי יקירתי

מותחן פסיכולוגי בבימוי והפקת אוליביה ווילד ("האוס", "ריצ'ארד ג'ול"). אליס, עקרת בית צעירה (פלורנס פיו -"נשים קטנות", אלמנה שחורה") עוברת בעקבות בעלה, ג'ק (הארי סטיילס - "דנקרק") לעיירה חדשה וצעירה, במסגרת עבודתו הסודית ב-"פרויקט הניצחון". אט אט מגלה אליס סדקים בחייה החדשים כששקרים וסודות מתחילים לצוף אל פני הקרקע.

 

האלווין: הסוף

הפרק האחרון והמפחיד ביותר בטרילוגיית האימה המצליחה. ארבע שנים לאחר אירועי הסרט הקודם, לורי גרה כעת עם נכדתה, אליסון, ועסוקה בכתיבת ספר זיכרונותיה. מייקל מאיירס לא נראה מאז. לורי, לאחר שאפשרה לרוחו של מייקל להשתלט על חייה והחלטותיה במשך עשרות שנים, החליטה להשתחרר מהפחד והזעם ולאמץ את החיים; אבל כשבן זוגה החדש של אליסון, מואשם בהריגת ילד ששמרטף עליו, מתפרץ גל של אלימות וטרור שמאלץ את לורי להתעמת סוף סוף עם הרוע שהיא לא יכולה לשלוט בו, אחת ולתמיד.

 

סמייל

סרט האימה שכולם מדברים עליו! לאחר שהייתה עדה למקרה משונה וטראומטי עם אחד המטופלים שלה, דוקטור רוז קוטר (סוזי בייקון) מתחילה לחוות אירועים מפחידים שאין ביכולתה להסביר. בעוד אימה משתקת מתחילה להשתלט על חייה, רוז חייבת להתמודד עם עברה המטריד על מנת לשרוד ולברוח מהמציאות המאיימת החדשה שלה.

 

קומדיה

רכבת הקליע

בראד פיט מככב כ"ליידיבאג", מתנקש חסר מזל הנחוש לבצע את עבודתו בדרכי שלום לאחר שיותר מדי משימות שלו השתבשו. אך לגורל, מסתבר, יש תכניות אחרות. משימתו הנוכחית של ליידיבאג מציבה אותו במסלול התנגשות עם יריבים קטלניים מרחבי העולם – כשלכולם מטרות קשורות אך סותרות - על הרכבת המהירה בעולם... התחנה האחרונה היא רק ההתחלה במסע הפרוע וחסר המעצורים דרך יפן המודרנית מבית היוצר של דיוויד ליץ', במאי דדפול 2. בימוי: דיוויד ליץ' ('דדפול 2') שחקנים: בראד פיט, סנדרה בולוק, באד באני,  ג'ואי קינג, מייקל שאנון ועוד.

 

המיניונים: עלייתו של גרו

בסרט החדש בסדרת המיניונים יסופר לראשונה כיצד פגשו היצורים הצהובים את מי שיהפוך לבוס שלהם: גרו (מסדרת "גנוב על הירח"). גרו חולם להיות נבל העל הגדול ביותר שידע העולם והמיניונים נחושים לעזור לו להגשים את הפוטנציאל הגלום בו. הבעיה היחידה –גרו רק בן 12 וחבורה מסוכנת של נבלי על מפורסמים שמה על היצורים המצחיקים מטרה.

 
תגובות